AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #1 Skrevet 16. oktober 2024 Etter jeg har lagt meg så klør det helt sinnsykt under bena. Jeg hovner opp under fotsålen, føles ut som jeg går på brennende sand, og det klør så mye at jeg nesten blir gal Har det tidvis også på henda En sjelden gang over hele kroppen Noen med erfaring? Anonymkode: 87dc6...daf
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #2 Skrevet 16. oktober 2024 Skabb? Er epidemi i landet nå. De starter gjerne mellom fingre og tær, er mest aktive på kveld/natt og klør verre enn noe annet jeg har opplevd. https://www.helsenorge.no/sykdom/hud-og-har/skabb/ Anonymkode: e483f...b09
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #3 Skrevet 16. oktober 2024 Høres ut som atopiske vinterføtter. Har du generelt litt atopisk hud? Veldig vanlig med oppbluss rundt temperaturskifter. Kan også være sopp, men da bør du ha mer rundt negler og mellom tærne. Selve fotsålen er ofte atopisk, spesielt om du blir rød/kløende på tåball og sidene i tillegg til midt under. I så fall; fuktighet fuktighet fuktighet. Anonymkode: ca04b...ce3 1 1
Gaia Skrevet 16. oktober 2024 #4 Skrevet 16. oktober 2024 Høres ut som nevropati. Det kan føles som om huden klør.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #6 Skrevet 17. oktober 2024 Jeg ville tatt en tur til legen og sjekket ut mangler på vitaminer/mineraler, eventuelt også leverprøver. Anonymkode: c82b5...793 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå