Gå til innhold

Hvor lenge har dere som er single gått uten sex nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en jente på 23. Nå er det 10 måneder siden sist, går fint uten. Er ikke interessert i å ligge rundt eller å ha en fuckfriend nå. Venner får meg til å føle meg unormal.. Men syns det er bedre å la være for det fører ofte til følelser osv. 
Hvor lenge har dere gått uten sex nå? Og hva er «lenge» for dere når dere er single?

Anonymkode: 617b6...b7d

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 år

Anonymkode: 78dc9...94f

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex én gang i november 2023. Før det i oktober 2022. Jeg har egentlig lyst, men ikke med en random, så da blir det sånn.

Anonymkode: 4fc3e...766

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rekord er 4 år og 9 mnd. Heldigvis bare 3 uker siden sist nå. 

Sex uten følelser frister ikke. 

Anonymkode: 929af...eae

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke såå lenge siden sist akkurat nå, tror 2 månder. Men gikk i 2 år uten før det og har på føelslsen at det er lenge til jeg treffer en neste gang. Sikkert mange månder, kanskje år, hvem vet? 

Kjenner på det hver måndte at det hadde vært greit å møte noen, men er som deg uinterisert i useriøs ligging. 

Gjør det som føles riktig for deg uansett hva vennene dine sier. Om de presser deg, er de ikke gode venner. 

Anonymkode: a0c5c...66f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 mnd. Men jeg gjorde det bare fordi jeg følte det var forventet av meg :( Jobber med det… 

Anonymkode: 6d8b5...e1d

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 mnd. 

Anonymkode: 57208...2d3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt sex siden april 2016. Har hatt muligheter til det, men da med en person som i mine øyne, er en fin fyr, men uatraktiv.

Anonymkode: 251b1...fef

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke såå lenge siden sist akkurat nå, tror 2 månder. Men gikk i 2 år uten før det og har på føelslsen at det er lenge til jeg treffer en neste gang. Sikkert mange månder, kanskje år, hvem vet? 

Kjenner på det hver måndte at det hadde vært greit å møte noen, men er som deg uinterisert i useriøs ligging. 

Gjør det som føles riktig for deg uansett hva vennene dine sier. Om de presser deg, er de ikke gode venner. 

Anonymkode: a0c5c...66f

Godt at det er noen andre som er litt mer som meg. Kan ligge med noen «useriøst» men er veldig sjeldent jeg møter noen jeg vil ligge med. Er jeg på byen vil jeg ha det gøy med venner og tenker ikke på å finne noen å ligge med, som endel andre gjør. Syns ikke man burde «lete» etter noen å ligge med, for er mange som ender opp med å angre etterpå for at de bare lå med noen uten at de egentlig var tiltrukket til personen.

Anonymkode: 617b6...b7d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke fra tidligere år (var singel i over ti år). Nå har det gått drøye 2 år. Blir nok et år. Skriver det fordi jeg møter en fyr nesten hvert år. Noen uker hver gang. 

Anonymkode: d123f...910

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 eller 7 år. Jeg er litt usikker faktisk. Det er en av de. Jeg syntes det begynner å bli ganske lenge siden nå. Klarer meg fint uten. Det jeg savner mest er alt det rundt sexen. Kosen,kyssingen, intimiteten og slikt. Savner liksom ikke selve penetreringen eller orgasmene mest,men da altså nærkontakten og alt det som følger med sex. Jeg driver ikke å ligger rundt eller har one night stands heller. Ikke søker jeg aktivt etter kjæreste heller. Så da blir det som det blir.

Endret av Rosa Gnom
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror sist var i 2016 eller 17. usikker. 

Anonymkode: 87dfd...e09

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4-5 år tror jeg. Random sex er ikke noe for meg rett og slett.

Anonymkode: 1d3f9...b92

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på 7 måneder uten sex nå. Har ikke noen som jeg føler riktig intimitet med for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Seks år og en uke... but who's counting 😂

Husker det nå bare fordi det var noe spesielt som skjedde dagen etter jeg hadde sex da.

Jeg savner sex, men mer enn det savner jeg den fysiske nærheten, varmen, kjærtegn og det å være i et godt forhold med alt det innebærer av fellesskap, samtaler og ikke minst humor.

Ons orker jeg ikke. Jeg vil ha hele pakka, og da gidder jeg ikke ons.

Anonymkode: 74818...6d2

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K47 2 år nå i november

Gu eg savne sex

Anonymkode: a53a1...426

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (15 minutter siden):

6 eller 7 år. Jeg er litt usikker faktisk. Det er en av de. Jeg syntes det begynner å bli ganske lenge siden nå. Klarer meg fint uten. Det jeg savner mest er alt det rundt sexen. Kosen,kyssingen, intimiteten og slikt. Savner liksom ikke selve penetreringen eller orgasmene mest,men da altså nærkontakten og alt det som følger med sex. Jeg driver ikke å ligger rundt eller har one night stands heller. Ikke søker jeg aktivt etter kjæreste heller. Så da blir det som det blir.

kosen savner jeg også, ble ligsom aldri det med mine partnere.

Anonymkode: a53a1...426

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...