Hateridioter Skrevet 20. oktober 2024 #41 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har de da tatt høyde for del som gummibelgen, at det er brukerfeil som oftest er skyld i at denne ødelegges? Anonymkode: f49f5...e3e Har du noen dokumentasjon på at brukerfeil ofte skyldes at belgen ødelegges og hvor ofte det skjer? Jeg har aldri hørt at det er vanlig at den ødelegges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 20. oktober 2024 #42 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du har ikke innboforsikring? Du bor kanskje i campingvogn og eier nada da... Anonymkode: f49f5...e3e Nei ikke innbo, ikke reiseforsikring heller ( mulig jeg har gjennom noe annet da) Har flere biler alle kun med ansvar. Forsikrer heller ikke hytta eller garage og uthus/ anneks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 20. oktober 2024 #43 Del Skrevet 20. oktober 2024 Hateridioter skrev (2 minutter siden): Har du noen dokumentasjon på at brukerfeil ofte skyldes at belgen ødelegges og hvor ofte det skjer? Jeg har aldri hørt at det er vanlig at den ødelegges. Ikke jeg heller, ungene kjørte vaskemaskina full av alt mulig som ikke burde være der uten at belgen gikk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 20. oktober 2024 #44 Del Skrevet 20. oktober 2024 Tått skrev (4 minutter siden): Ikke jeg heller, ungene kjørte vaskemaskina full av alt mulig som ikke burde være der uten at belgen gikk.. Egentlig er det helt genialt å innbille godtroende sjeler at en del av en hvitevare ikke er omfattet av reglene om reklamasjon og få dem til å betale for en trygghetsavtale på delen som svært sjelden ryker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 20. oktober 2024 #45 Del Skrevet 20. oktober 2024 Hateridioter skrev (Akkurat nå): Egentlig er det helt genialt å innbille godtroende sjeler at en del av en hvitevare ikke er omfattet av reglene om reklamasjon og få dem til å betale for en trygghetsavtale på delen som svært sjelden ryker. Selvsagt.. ren lurium for pengene fra den kanten som vanlig ..😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #46 Del Skrevet 20. oktober 2024 Hateridioter skrev (1 time siden): Har du noen dokumentasjon på at brukerfeil ofte skyldes at belgen ødelegges og hvor ofte det skjer? Jeg har aldri hørt at det er vanlig at den ødelegges. Jeg har aldri sagt at det er vanlig at den ødelegges. https://dinside.dagbladet.no/bolig/kan-fore-til-kostbar-skade/79850658 "Noe annet som øker risikoen for skade på belgen, er fremmedlegemer som har havnet i maskinen Dette er for eksempel stein, grus, spiler og lignende. Det skjer ofte fordi vi glemmer å sjekke lommer på tøyet før vi legger det i maskinen, forteller Fasting." Anonymkode: f49f5...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #47 Del Skrevet 20. oktober 2024 Tått skrev (1 time siden): Nei ikke innbo, ikke reiseforsikring heller ( mulig jeg har gjennom noe annet da) Har flere biler alle kun med ansvar. Forsikrer heller ikke hytta eller garage og uthus/ anneks. Får håpe huset ditt ikke brenner, eller du har innbruddstyver som ødelegger/sjeler innboet ditt da. Anonymkode: f49f5...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 20. oktober 2024 #48 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har aldri sagt at det er vanlig at den ødelegges. https://dinside.dagbladet.no/bolig/kan-fore-til-kostbar-skade/79850658 "Noe annet som øker risikoen for skade på belgen, er fremmedlegemer som har havnet i maskinen Dette er for eksempel stein, grus, spiler og lignende. Det skjer ofte fordi vi glemmer å sjekke lommer på tøyet før vi legger det i maskinen, forteller Fasting." Anonymkode: f49f5...e3e Så du har tenkt å betale 1000,- for en skade som mest sannsynlig ikke kommer til å skje hvis du sjekker lommer før du vasker klær? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 20. oktober 2024 #49 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Får håpe huset ditt ikke brenner, eller du har innbruddstyver som ødelegger/sjeler innboet ditt da. Anonymkode: f49f5...e3e Forsikring for meg er et veddemål mot forsikringselskapet...et veddemål jeg har vunnet hvert år i 40 år. Brenner huset er huset forsikret og jeg kjøper innboet selv. Har garantert spart nok på disse årene til å kjøpe alt innboet 5 ganger..minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 21. oktober 2024 #50 Del Skrevet 21. oktober 2024 Men hva er det folk er redd for her egentlig? Er det de 600 kronene det koster for en ny belg? Eller den store slemme egenandelen på forsikringen om belgen ryker? Jeg ser ikke helt problemet med å reparere en gummiring på vaskemaskinen til under tusenlappen om man skulle være uheldig. Er det verdt å bruke MER penger på forsikringen enn reservedelen koster? Lurer på om jeg skal begynne å selge forsikringer til frossenpizzaer. Om esken er tom etter at du har spist opp pizzaen kan du få ny pizza. Forsikringen koster kun 79 for Grandiosa, 99 for BigOne Classic 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 21. oktober 2024 #51 Del Skrevet 21. oktober 2024 newman01 skrev (1 time siden): Men hva er det folk er redd for her egentlig? Er det de 600 kronene det koster for en ny belg? Eller den store slemme egenandelen på forsikringen om belgen ryker? Jeg ser ikke helt problemet med å reparere en gummiring på vaskemaskinen til under tusenlappen om man skulle være uheldig. Er det verdt å bruke MER penger på forsikringen enn reservedelen koster? Lurer på om jeg skal begynne å selge forsikringer til frossenpizzaer. Om esken er tom etter at du har spist opp pizzaen kan du få ny pizza. Forsikringen koster kun 79 for Grandiosa, 99 for BigOne Classic Spot on! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #52 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 8.54): Har du hatt bruk for trygghetsavtalen til det du nevner? Anonymkode: 7519f...398 Jepp. Bh-vaier 👌🏼 og på et kamera som gikk i bakken for mange år siden, men det er off topic. Anonymkode: 89e16...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå