AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #1 Skrevet 16. oktober 2024 I dag er det 13 dager siden eggløsning, og nå blør jeg. Ikke mye, lys rødt/brunt på papiret ved dobesøk.. begynte nå i kveld 😪 Er slaget tapt da, eller er det normalt å blø litt på denne tiden? Har ikke prøvd mange periodene ennå så jeg er litt grønn på dette her.. har også hatt såre bryster og tidvis smerter nederst i magen de to siste ukene.. Anonymkode: 118d8...e11
mommyaka Skrevet 16. oktober 2024 #2 Skrevet 16. oktober 2024 Høres ut som mensen:/ men du kan jo ta en test.. finner fort ut hva det er ds
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #3 Skrevet 16. oktober 2024 Jeg har PCOS, så aner ikke hvordan syklusen min er.. får aldri mensen uten en tidagerskur med provera, så synes det er rart dersom jeg plutselig skulle få mensen nå 😪 hadde stort håp egget skulle sitte denne gangen her.. Anonymkode: 118d8...e11
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #4 Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har PCOS, så aner ikke hvordan syklusen min er.. får aldri mensen uten en tidagerskur med provera, så synes det er rart dersom jeg plutselig skulle få mensen nå 😪 hadde stort håp egget skulle sitte denne gangen her.. Anonymkode: 118d8...e11 Hvis du ikke får mensen uten provera, får du nok heller ikke eggløsning uten provera. Siden du vet at du har hatt eggløsning, regner jeg med du har fått medisiner (f.eks letrozol?) og da trenger man ikke provera for å få mensen så lenge egget slapp, fordi mensen skal komme av seg selv da. Anonymkode: 76ed7...134 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #5 Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du ikke får mensen uten provera, får du nok heller ikke eggløsning uten provera. Siden du vet at du har hatt eggløsning, regner jeg med du har fått medisiner (f.eks letrozol?) og da trenger man ikke provera for å få mensen så lenge egget slapp, fordi mensen skal komme av seg selv da. Anonymkode: 76ed7...134 Jeg (ikke TS btw), har to barn fra før med bruk av letrozol, og jeg har aldri fått mensen av meg selv de prøveperiodene jeg ikke har blitt gravid.. da har jeg tatt ny kur etter tre-fire uker for å være sikker på at jeg ikke er gravid, og kun etter bruk av Provera får jeg da mensen. Anonymkode: 118d8...e11
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #6 Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg (ikke TS btw), har to barn fra før med bruk av letrozol, og jeg har aldri fått mensen av meg selv de prøveperiodene jeg ikke har blitt gravid.. da har jeg tatt ny kur etter tre-fire uker for å være sikker på at jeg ikke er gravid, og kun etter bruk av Provera får jeg da mensen. Anonymkode: 118d8...e11 Det høres mest ut som egget ikke slapp de gangene du opplevde det. Egget suges jo ikke tilbake inn i kroppen sammen med livmorslimhinnen eller noe sånt. Det må støtes ut med en blødning etter en eggløsning når progesteronet har sørget for at livmorslimhinnen er blitt tykk. Så på et tidspunkt hadde du nok begynt å blø, så sant du faktisk hadde eggløsning. Anonymkode: 76ed7...134
mommyaka Skrevet 17. oktober 2024 #7 Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): I dag er det 13 dager siden eggløsning, og nå blør jeg. Ikke mye, lys rødt/brunt på papiret ved dobesøk.. begynte nå i kveld 😪 Er slaget tapt da, eller er det normalt å blø litt på denne tiden? Har ikke prøvd mange periodene ennå så jeg er litt grønn på dette her.. har også hatt såre bryster og tidvis smerter nederst i magen de to siste ukene.. Anonymkode: 118d8...e11 Om du har pcos.. hvordan vet du at du hadde eggløsning?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #8 Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg (ikke TS btw), har to barn fra før med bruk av letrozol, og jeg har aldri fått mensen av meg selv de prøveperiodene jeg ikke har blitt gravid.. da har jeg tatt ny kur etter tre-fire uker for å være sikker på at jeg ikke er gravid, og kun etter bruk av Provera får jeg da mensen. Anonymkode: 118d8...e11 Du er TS! Ser det på Anonymkoden 😉 Anonymkode: 7552d...178 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #9 Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): I dag er det 13 dager siden eggløsning, og nå blør jeg. Ikke mye, lys rødt/brunt på papiret ved dobesøk.. begynte nå i kveld 😪 Er slaget tapt da, eller er det normalt å blø litt på denne tiden? Har ikke prøvd mange periodene ennå så jeg er litt grønn på dette her.. har også hatt såre bryster og tidvis smerter nederst i magen de to siste ukene.. Anonymkode: 118d8...e11 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg (ikke TS btw), har to barn fra før med bruk av letrozol, og jeg har aldri fått mensen av meg selv de prøveperiodene jeg ikke har blitt gravid.. da har jeg tatt ny kur etter tre-fire uker for å være sikker på at jeg ikke er gravid, og kun etter bruk av Provera får jeg da mensen. Anonymkode: 118d8...e11 troll Anonymkode: f3a04...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå