Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg hadde eggløsning på lørdag, og samleie både fredag og lørdag. De siste to dagene har jeg hatt veldig mye murringer. Det er ikke likt meg å ha murringer etter eggløsning 🫢 Spent på om det blir en graviditet denne syklusen. 
Hva var deres første symptom, og hvor tidlig kjente dere det? 

Anonymkode: f9936...910

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikkinger i livmor de første dagene etter egget festet seg, så fikk jeg en skikkelig rar metallsmak i munnen noen dager senere. Den smaken har jeg aldri hatt, hverken før eller siden. Tok da en test, og den var positiv❤️

Anonymkode: d762b...527

Skrevet

Jeg fikk noe som lignet på brune busemenn som kom ut av tissen. Også ble jeg kvalm. 

Anonymkode: 773a1...9ab

Skrevet

Mild halsbrann var første og eneste symptomet før IKM. Jeg har aldri halsbrann uten grunn, så jeg skjønte at det antakeligvis hadde klaffet. 

Anonymkode: 7eca2...19c

Skrevet

Ekstreme pupper fra rundt 7-8 dpo. Visste før testen fordi har aldri opplevd noe sånt før. De blåste seg opp og var smertefulle ved den minste bevegelse!

Skrevet

Trøtt.

Anonymkode: a891f...9ab

• Liker 1
Skrevet

Nr 1 kvalme ( fant det ut i uke 14)

Nr 2 bekkenløsning (gravid når nr 1 var 7 mnd)

Nr 3 smerte, innlagt på sykehus, fant ut av graviditet da. 

Anonymkode: 5b0dc...652

Skrevet

Trøtt, og klarte ikke noe trykk på magen fra 8-9 dpo. Murringer, og lett rosa utflod. 

Kvalm fra 12 dpo, og så trøtt at jeg sovnet på jobb flere ganger.

Anonymkode: fc7c0...898

Skrevet

Hadde litt mage problemer, litt ubehag i magen. Så skulle bare ta en test for å utelukke det for jeg evt bestilte meg en legetime 😅

Skrevet

Fikk helt lette murringer 9 dpo, samme dag som jeg testet positivt.

Anonymkode: a66fa...7c5

Skrevet

Frysninger! Var kjempekald dagene før jeg testa positivt. Hadde på ullgenser og fyrte i vedovn i august, og ingen andre frøs. Trodde jeg holdt på å bli syk, men neida:)

Anonymkode: c86a1...1cd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Stikkinger i livmor de første dagene etter egget festet seg, så fikk jeg en skikkelig rar metallsmak i munnen noen dager senere. Den smaken har jeg aldri hatt, hverken før eller siden. Tok da en test, og den var positiv❤️

Anonymkode: d762b...527

Jaaa! Den metallsmaken. Ringte legen fordi at jeg så på House en gang at det var et symptom på hjernesvulst. Litt teit men jeg ble stressa. Og trøtt 😄 Og så en ekstrem periode med kvalme. 

Anonymkode: 7d353...bf0

Skrevet

Høy puls samme hva jeg gjorde var mitt første symptom.

Anonymkode: dd0e3...508

Skrevet

Mine første symptomer var ømme bryster og murringer en uke etter eggløsning. Kjente også tretthet ganske tidlig.

Skrevet

Sovnet i sofaen til en venninne når hun stod å lagde mat til meg. Var så ekstremt trøtt, skjønte ingenting. Klarte ikke holde øynene åpne. 

Skrevet

Murring i livmor.

Anonymkode: 27986...7e7

Skrevet

Tett nese, trøtt, veeldig følsom og gråt av alt og inhenting, murringer 

Anonymkode: e61d6...399

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Jeg hadde eggløsning på lørdag, og samleie både fredag og lørdag. De siste to dagene har jeg hatt veldig mye murringer. Det er ikke likt meg å ha murringer etter eggløsning 🫢 Spent på om det blir en graviditet denne syklusen. 
Hva var deres første symptom, og hvor tidlig kjente dere det? 

Anonymkode: f9936...910

Merket egentlig ingenting. Har alltid hatt lang syklus så jeg tenkte ikke på det en gang. Ingenting kjentes annerledes eller ulikt ut. Ikke før jeg kom borti noe med puppene og de var litt vonde. Selv da var min første tanke at kanskje jeg har eggløsning og ennå lengre syklus denne gangen. 

Ventet fremdeles flere dager for jeg skulle ha mensen om en uke ca. Merket ikke de typiske tegnene på at mensen var på vei så jeg tok en test. Den var positiv før jeg rakk å legge den fra meg og vente. Tok 3 tester til som var like positive. Tok en time hos gynekolog og så at jeg var ca 7 uker på vei. 

Anonymkode: 1f14f...2a4

Skrevet

Kvalme.

Anonymkode: 4ed15...9d9

Skrevet

Med nummer en og to: ekstremt ømme pupper, fra omtrent uteblitt mens

Med nummer tre: kvalme fra uke 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...