Gå til innhold

Han vil ha veldig mye alenetid når det passer han

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja fikk nettop er nei i dag selv om jeg bare trengte være litt nær han.

missta noen i livet mitt i går som sto meg nær 

Anonymkode: 72104...7ef

Da det skjedde meg slapp mannen alt han hadde i hendene, og var hos meg en halvtime etter at han fikk beskjeden. Og stilte derfra opp på alle tenkelige måter, uten å være påtrengende. Dette var veldig tidlig i forholdet. 

Så, dumpegrunn... 

Anonymkode: ad0e9...deb

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Fruktfatet said:

Dere er forlova, han orker ikke å bo med deg eller være noe særlig med deg?

Dette. Hadde noen dødd i nær relasjon hadde kjæresten droppet alt for å være sammen med meg. Han ga meg nøklene til leiligheten sin etter 4 mnd. Jeg er ALLTID velkommen hos han. Selv om han ikke er hjemme engang🤷🏻‍♀️❤️

Anonymkode: 28858...7ab

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette. Hadde noen dødd i nær relasjon hadde kjæresten droppet alt for å være sammen med meg. Han ga meg nøklene til leiligheten sin etter 4 mnd. Jeg er ALLTID velkommen hos han. Selv om han ikke er hjemme engang🤷🏻‍♀️❤️

Det høres fint ut ha det sånn ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er helt sikkert er at han ikke kommer til å forandre seg i den retning du ønsker, men kanskje snarere tvertimot. Hans behov for alenetid/frihet/avstand er sannsynligvis dypt forankret i personligheten, og lite tilgjengelig for modifikasjon - iallfall når han er såpass godt voksen. Dette betyr ikke nødvendigvis at han ikke elsker deg, men skal du leve med et slik mann, må du tåle avvisning og avstand uten at det går på bekostning av selvfølelsen.

Anonymkode: dab1e...69d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er dere sammen egentlig? Høres ut som du er grei å ha når han trenger å få dekket sine behov? Eller lever han et dobbeltliv siden han har så mye behov for alenetid 

Anonymkode: ea2b3...3f7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Når er dere sammen egentlig? Høres ut som du er grei å ha når han trenger å få dekket sine behov? Eller lever han et dobbeltliv siden han har så mye behov for alenetid 

Anonymkode: ea2b3...3f7

Ja kan føles litt sånn ja 🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en helt lik situasjon, bare at jeg ikke har fått kjærestestatus. Håper det ikke er samme mann da. 

Anonymkode: f39b8...019

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 20.24):

Hadde droppa dette. Kondolerer så mye❤️

Anonymkode: 7a293...916

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 20.24):

Slutt å være klistermerke på ett tilfeldig ligg. 

Anonymkode: d778d...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Slutt å være klistermerke på ett tilfeldig ligg. 

Anonymkode: d778d...b37

Hva menes med det der ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig for at man trenger alenetid for å lade opp. Men å skulle gifte seg og bare orker ca 4 dager i måneden virker veldig rart. Hvordan skal han få alenetiden sin når dere flytter sammen? Et treetasjers hus? Jage deg ut av huset?

Og uansett hvor sliten man er av folk. Hvis kjæresten har opplevd noe veldig trist, så  legger man sine egne behov til sides, avlyser egne planer og støtter han/henne!

Anonymkode: 4c0f3...9d2

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg er veldig for at man trenger alenetid for å lade opp. Men å skulle gifte seg og bare orker ca 4 dager i måneden virker veldig rart. Hvordan skal han få alenetiden sin når dere flytter sammen? Et treetasjers hus? Jage deg ut av huset?

Og uansett hvor sliten man er av folk. Hvis kjæresten har opplevd noe veldig trist, så  legger man sine egne behov til sides, avlyser egne planer og støtter han/henne!

Anonymkode: 4c0f3...9d2

Enig i dette..og min dør er alltid åpen for han og hans barn men jeg blir begrenser..har tatt mye hensyn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 9.19):

Samma her. Kjæresten min droppet alt da jeg plutselig mistet en nær meg forrige mnd, og ga meg nøklene til sin leilighet etter 1 mnd. Det TS beskriver og forteller om, er dumpegrunn for meg.

Anonymkode: 33f5e...252

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Samma her. Kjæresten min droppet alt da jeg plutselig mistet en nær meg forrige mnd, og ga meg nøklene til sin leilighet etter 1 mnd. Det TS beskriver og forteller om, er dumpegrunn for meg.

Anonymkode: 33f5e...252

Så fint gjort😄🥰sånn skal det være 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...