AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #1 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg har en kjæreste som bor 25 min kjøring fra meg.vi har vært sammen 2 år nå og har en god kjemi. problemet er at når han jobber 14 dagene så har jeg iblandt bare lyst stikke innom daffe på sofaen med han å bare si hei noen timer. dette sier han ofte nei til selv om jeg er i nærområdet ( har en søster der) når han går på fri eller han finner ut han savner meg i arb periode så er jeg alltid åpen for det og klar. jeg har også tøffe lange arb perioder men døra mi er alltid åpen for han og ungene hans .uansett hvor sliten å lei jeg er. jeg gikk 3 netter uten såve men tok i mot han på kvelden og kosa oss sammen. kjenner det sårer når det alltid er jeg som blir avvist av han Anonymkode: 72104...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 16. oktober 2024 #2 Del Skrevet 16. oktober 2024 Dere har nok litt ulike behov, og ønske om alenetid bør jo i utgangspunktet være greit. Samtidig forstår jeg at det oppleves ugreit når det bare går den ene veien, og det hele tiden er du som skal tilpasse deg. Dere må sette dere ned og snakke med hverandre, og så må dere kanskje gi litt begge to. Eller, han bør kanskje gi litt, siden det virker som du gir mest av dere. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #3 Del Skrevet 16. oktober 2024 Ta det opp med han da. Anonymkode: 02947...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #4 Del Skrevet 16. oktober 2024 Ja fikk nettop er nei i dag selv om jeg bare trengte være litt nær han. missta noen i livet mitt i går som sto meg nær Anonymkode: 72104...7ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #5 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta det opp med han da. Anonymkode: 02947...715 Ja skal gjøre de, i dag ble jeg bare veldig såra fordi jeg hadde det tungt med et dødsfall fra noen som sto meg nær Anonymkode: 72104...7ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #6 Del Skrevet 16. oktober 2024 Der handler også om at han har en barnemor som lager mye helvette og krever oppmerksomhet hele tiden.det sliter han helt ut åsså må jeg holde avstand for han må ha ro Anonymkode: 72104...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #7 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Der handler også om at han har en barnemor som lager mye helvette og krever oppmerksomhet hele tiden.det sliter han helt ut åsså må jeg holde avstand for han må ha ro Anonymkode: 72104...7ef Finn noen andre som ikke har sånt i livet sitt. Det er sikkert en grunn til at hub lager et hevete 2 år etter? Anonymkode: fee72...2f6 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 16. oktober 2024 #8 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har en kjæreste som bor 25 min kjøring fra meg.vi har vært sammen 2 år nå og har en god kjemi. problemet er at når han jobber 14 dagene så har jeg iblandt bare lyst stikke innom daffe på sofaen med han å bare si hei noen timer. dette sier han ofte nei til selv om jeg er i nærområdet ( har en søster der) når han går på fri eller han finner ut han savner meg i arb periode så er jeg alltid åpen for det og klar. jeg har også tøffe lange arb perioder men døra mi er alltid åpen for han og ungene hans .uansett hvor sliten å lei jeg er. jeg gikk 3 netter uten såve men tok i mot han på kvelden og kosa oss sammen. kjenner det sårer når det alltid er jeg som blir avvist av han Anonymkode: 72104...7ef Dere har vært sammen i 2 år, og jeg synes det er rart at ikke dørene mellom dere er mer åpne. Hvor dere mer kan komme og gå som det passer dere. Det er jo ikke slik at dere ikke har alenetid siden dere bor ifra hverandre og jobber mye. Høres ut som et forhold på hans premisser, der han ikke hensyntar deg og hvor det skjer lite kompromiss. Skjønner godt at du føler deg såret. Hva tenker du å gjøre med dette da? Skal du bare fortsette slik? 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #9 Del Skrevet 16. oktober 2024 Bombasi skrev (1 minutt siden): Dere har vært sammen i 2 år, og jeg synes det er rart at ikke dørene mellom dere er mer åpne. Hvor dere mer kan komme og gå som det passer dere. Det er jo ikke slik at dere ikke har alenetid siden dere bor ifra hverandre og jobber mye. Høres ut som et forhold på hans premisser, der han ikke hensyntar deg og hvor det skjer lite kompromiss. Skjønner godt at du føler deg såret. Hva tenker du å gjøre med dette da? Skal du bare fortsette slik? Nei vi kan eks ha 4 dager sammen på en mnd å bor veldig nære fordi vi har unger ulike uker og han jobber skift..men som jeg sa hva om vi flytter sammen? Da kan ikke jeg være der de to ukene han jobber fordi da orker han ikke. Om jeg kommer sjelden gang han jobber så har jeg alltid med take away og vi har bare chilla med film . vi har forlovet oss også Anonymkode: 72104...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 16. oktober 2024 #10 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei vi kan eks ha 4 dager sammen på en mnd å bor veldig nære fordi vi har unger ulike uker og han jobber skift..men som jeg sa hva om vi flytter sammen? Da kan ikke jeg være der de to ukene han jobber fordi da orker han ikke. Om jeg kommer sjelden gang han jobber så har jeg alltid med take away og vi har bare chilla med film . vi har forlovet oss også Anonymkode: 72104...7ef Tåler han deg ikke på besøk innimellom nå, så tåler han jo ikke å bo med deg. Isåfall må han ha seg et eget kjellerrom som du ikke har nøkkelen til... Men igjen, hva tenker du å gjøre med dette? Hva kan og ønsker du å gjøre med dette? Noe må du gjøre, du kan ikke fortsette å føle deg "alene" i forholdet helt til han melder deg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #11 Del Skrevet 16. oktober 2024 Åh gud, finn deg noe bedre enn dette. Anonymkode: b895c...a0f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #12 Del Skrevet 16. oktober 2024 Det var en samlivspsykolog som sa at i de forholdene som går bra så er det ALLTID mannen som elsker kvinnen mest. Hvis kvinnen elsker mannen mer enn han elsker henne blir det krasj fordi menn ikke gjør relasjonsjobben på automatikk (i motsetning til kvinner). Han bør sannsynligvis dumpes. Anonymkode: 2c736...85a 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #13 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja fikk nettop er nei i dag selv om jeg bare trengte være litt nær han. missta noen i livet mitt i går som sto meg nær Anonymkode: 72104...7ef Huff... dette er dumpegrunn hos meg.. Anonymkode: 5b0fc...f3d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #14 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det var en samlivspsykolog som sa at i de forholdene som går bra så er det ALLTID mannen som elsker kvinnen mest. Hvis kvinnen elsker mannen mer enn han elsker henne blir det krasj fordi menn ikke gjør relasjonsjobben på automatikk (i motsetning til kvinner). Han bør sannsynligvis dumpes. Anonymkode: 2c736...85a Så bra sagt altså😄 Anonymkode: 72104...7ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #15 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): når han jobber 14 dagene.... Anonymkode: 72104...7ef Hva er det? 14-timers-skift? Anonymkode: 49bec...1d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #16 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva er det? 14-timers-skift? Anonymkode: 49bec...1d7 10 timers skift Anonymkode: 72104...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #17 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja skal gjøre de, i dag ble jeg bare veldig såra fordi jeg hadde det tungt med et dødsfall fra noen som sto meg nær Anonymkode: 72104...7ef Vet du, her viste han deg veldig, veldig tydelig hvem han er! Han er ikke i dette forholdet fordi han er glad i deg eller fordi han har omtanke for deg! Hjelper ikke at dere liksom er forlovet, for alt denne mannen gjør viser at han ikke inkluderer deg i livet sitt på en normal måte. En mann som liksom skal være din kjæreste og forlovede, som velger å IKKE stille opp når du har mistet en som stod deg nær, det er en mann som IKKE bryr seg om deg. Jeg beklager å si det så tydelig nå som du allerede har det tøft. Men du har jo allerede følt på dette lenge selv, du har bare ikke satt så tydelige ord på det. Om du gir ham sjansen, så kommer han til å svikte deg igjen og igjen og igjen. Kjære deg, ha selvresepekt og omtanke nok for deg selv til å kvitte deg med partnere som behandler deg så dårlig. En god partner stiller opp uten spørsmål når den andre opplever et nært dødsfall! ❤️ Sender deg en klem i sorgen ❤️ Anonymkode: 5cb7e...b16 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #18 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vet du, her viste han deg veldig, veldig tydelig hvem han er! Han er ikke i dette forholdet fordi han er glad i deg eller fordi han har omtanke for deg! Hjelper ikke at dere liksom er forlovet, for alt denne mannen gjør viser at han ikke inkluderer deg i livet sitt på en normal måte. En mann som liksom skal være din kjæreste og forlovede, som velger å IKKE stille opp når du har mistet en som stod deg nær, det er en mann som IKKE bryr seg om deg. Jeg beklager å si det så tydelig nå som du allerede har det tøft. Men du har jo allerede følt på dette lenge selv, du har bare ikke satt så tydelige ord på det. Om du gir ham sjansen, så kommer han til å svikte deg igjen og igjen og igjen. Kjære deg, ha selvresepekt og omtanke nok for deg selv til å kvitte deg med partnere som behandler deg så dårlig. En god partner stiller opp uten spørsmål når den andre opplever et nært dødsfall! ❤️ Sender deg en klem i sorgen ❤️ Anonymkode: 5cb7e...b16 Takk for gode ord ❤️ Anonymkode: 72104...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 17. oktober 2024 #19 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har en kjæreste som bor 25 min kjøring fra meg.vi har vært sammen 2 år nå og har en god kjemi. problemet er at når han jobber 14 dagene så har jeg iblandt bare lyst stikke innom daffe på sofaen med han å bare si hei noen timer. dette sier han ofte nei til selv om jeg er i nærområdet ( har en søster der) når han går på fri eller han finner ut han savner meg i arb periode så er jeg alltid åpen for det og klar. jeg har også tøffe lange arb perioder men døra mi er alltid åpen for han og ungene hans .uansett hvor sliten å lei jeg er. jeg gikk 3 netter uten såve men tok i mot han på kvelden og kosa oss sammen. kjenner det sårer når det alltid er jeg som blir avvist av han Anonymkode: 72104...7ef Når han trenger alenetid så betyr det at hans sosiale batteri er brukt opp. Ikke at han ikke er glad i deg. Men dette er jo noe du må vurdere om du vil godta eller ikke, om ikke så kan du jo si at du vil treffes mer, og om han ikke vil tilpasse seg, så får du si at du må tenke over om dette er forholdet for deg eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 17. oktober 2024 #20 Del Skrevet 17. oktober 2024 Dere er forlova, han orker ikke å bo med deg eller være noe særlig med deg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå