Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal av sexmas…. Og jeg blir så irritert… når man ikke har lyst i det hele tatt også kommer denne kommentaren i tillegg 🙄 skal jeg liksom få lyst da tenker dere menn? 🙄

Anonymkode: 9769a...429

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og helt uforståelig at enkelte menn selv kan få lyst på noen som bare ligger der... tømmestasjon er visst det eneste man er for enkelte 

Anonymkode: 69443...ae9

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Skaff deg en strap on og bli skikkelig nymfo. La han merke hvordan det føles å være lei. 

Og selvfølgelig...han kan bare ligge der, du skal gjøre all jobben. 

Anonymkode: eba19...fae

• Liker 6
Skrevet

Du tar det ikke som et kompliment? 
🤓

Anonymkode: 54694...596

Skrevet

Det er så desperat at jeg hadde blitt tørrere en  sahara. 

Anonymkode: 2700b...7a5

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Bra at han er ærlig.

Anonymkode: 9ad00...05f

Skrevet

Jeg er kvinne, og sier samme setningen til min mann. Men det er mest fordi han er sliten etter jobb, vil ha sex, men orker ikke gjøre mye.

Anonymkode: 9e05b...ee1

• Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig usjarmerende. Men tipper det var et svar til "orker ikke sex i dag, jeg er så sliten".

Hva trenger du da, ts? For å få lyst på mannen din og lyst til å ha sex med han?

Har du sagt det til han? Rett frem? Korte setninger.  Få ord. Vær tydelig. Ingen unnskyldninger eller bortforklaringer. 

Si akkurat hva du trenger.  

Ikke hva han gjør feil. Hva du ikke trenger. Kun si hva du trenger. Og når han gjør det. Så stiller du opp.

Anonymkode: 91240...fe4

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg blir gal av sexmas…. Og jeg blir så irritert… når man ikke har lyst i det hele tatt også kommer denne kommentaren i tillegg 🙄 skal jeg liksom få lyst da tenker dere menn? 🙄

Haha det har jeg sagt til menn… uff.. 

Anonymkode: ee6b3...cdb

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har du i det hele tatt lyst på sex da? 

Anonymkode: 2516b...178

• Nyttig 1
Skrevet

Det å få nei mange ganger på rad og often, det kan vel gjøre hver og en litt desperat. Da etter annerkjennelse og å føle seg attraktiv for partner. Da kan en si idiot ting som går mot sin hensikt. 

For noen år siden var jeg den som avviste Kona mye når det gjelder sex. Det tålte Hun svært dårlig, gråt og kjeftet. Nå er det Hun som i perioder avviser meg, problemet er da at jeg bare må ta alt med fatning og holde hodet kaldt. Det gjorde ikke hun for å si det sånn. 

Anonymkode: 01c98...deb

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Si til han om sex ikke er så nøye og det kun handler om å tømme seg i et hull, så kan han likegodt gå å stikke snoppen i støvsugeren, for den er også livløs. ;) 

Neida. Joda..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er både lat og kåt og hadde elsket å "bare få ligge der" 😂

K47

Anonymkode: ce435...8c5

Skrevet

Tenker at han kansje er ganske så desperat siden han føler at du aldri vil ha sex.  Det er rart, vist jeg har lyst på sex, så er det helt i orden når kona sier nei fordi ho ikke orker.  Men stakkars meg om jeg hadde sakt nei når ho har lyst.

Anonymkode: 8ceb7...bfa

Skrevet

Nå er ikke dette lov i Norge. Men noen tyske kollega av meg fortalt at i Tyskland, så var det ganske vanlig at mange gifte menn kjøpte sex på søndags formiddag om de ikke fikk seg noe.  

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nå er ikke dette lov i Norge. Men noen tyske kollega av meg fortalt at i Tyskland, så var det ganske vanlig at mange gifte menn kjøpte sex på søndags formiddag om de ikke fikk seg noe.  

Lov eller ikke - fortsatt uetisk og skikkelig ekkelt å utnytte mennesker (både kvinner og unge gutter/menn, antar jeg) på den måten. Æsj. 

Anonymkode: 3d293...128

• Nyttig 2
Skrevet

Mann som ikke bryr seg om jeg har lyst og kun bryr seg om å få et hull å tømme seg i er ikke for meg nei. 

Æsj vil jeg si. 

Anonymkode: cc62f...eab

• Liker 1
Skrevet

Det er jo bare å si nei om det ikke passer for deg. 

Hadde rette mannen sagt dette til meg så hadde jeg svart: oki doki 😂

Tviler på jeg hadde klart å bare ligge der da 😂. Det tror jeg hadde blitt en smule vanskelig 😂

Skrevet

Har sagt og gjort det med kjæresten👀🤭

Men vi har det veldig godt sammen og har alltid lyst på hverandre.

Om morgenen f.eks så kan jeg finne på å utnytte morgenbrødet hans mens han er i halvsøvne(vi har selvsagt pratet om det og det er noen han elsker). Andre ganger er det han som er kåt på morgenen og jeg som er trøtt/ikke trenger orgasme, men synes det er digg å la han ta meg.

Men vi er kåte som kaniner på hverandre 24/7. 

For min del har sexlivet blitt dårlig når det er er grunnleggende problem i forholdet.

Anonymkode: 822e2...eee

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...