AnonymBruker Skrevet 16. oktober #1 Del Skrevet 16. oktober Jeg synes det dukker opp så mange rare innlegg her innimellom. Hvor stor er sjansen for at de er KI-genererte? Anonymkode: 49dfb...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Jenny* Skrevet 16. oktober #2 Del Skrevet 16. oktober Jeg la ut et innlegg der jeg fikk spørsmålet om det var KI-generert. Jeg spurte den som sa det hva det var ved teksten min som gjorde at den blei mistenkt for å være det, men fikk ikke noe svar. Hva tenker DU gjør et innlegg til sjanse for at det er KI-generert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #3 Del Skrevet 16. oktober *Jenny* skrev (Akkurat nå): Jeg la ut et innlegg der jeg fikk spørsmålet om det var KI-generert. Jeg spurte den som sa det hva det var ved teksten min som gjorde at den blei mistenkt for å være det, men fikk ikke noe svar. Hva tenker DU gjør et innlegg til sjanse for at det er KI-generert? Merkelige problemstillinger, tekst som føles feil. Klarer ikke helt å sette fingeren på det. Anonymkode: 49dfb...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #4 Del Skrevet 17. oktober Finnes jo flere måter å finne ut av det. Se her f.eks: https://www.zerogpt.com/ https://quillbot.com/ai-content-detector https://gptzero.me/ Sett flere ganger at de sletter det her inne når de finner ut at det er KI/AI. Anonymkode: 9881d...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #5 Del Skrevet 19. oktober Jeg ser det ofte på Reddit, det er så jævla irriterende. Mye sånn AITA og annet tull som fremstår som KI oppgulp, og folk går rett på. Tekstene leses som ei matoppskrift. Samme oppsett og skrivemåte om og om igjen. Har sett en del her inne også, spes en periode for ca 4+ måneder siden. (tok en KG pause nettopp pga dette). På KG var det for ca 4 måneder siden (noe sånt) en del tråder som var svært identiske med gamle tråder fra noen år tilbake. Det for meg lukter KI som har hentet og avskrevet tekster. Blir nok flere tekster fremover, og tilslutt blir ekte og falske sikkert like nok og gulper opp hverandre. Anonymkode: 5a742...629 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 20. oktober #6 Del Skrevet 20. oktober Tråden er ryddet for brukerdebatt Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #7 Del Skrevet 20. oktober Jeg har fått et svar her inne fra openai. Det var ingen person fordi jeg spurte den om noe mer og da svarte den at den var en maskin. Den hadde jo et veldig godt svar og tilbakemelding på mitt innlegg. Men jeg følte meg lurt fordi jeg ville jo vite mer fra denne og det gikk jeg ikke Anonymkode: faa8a...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå