maxifula Skrevet 25. februar 2006 #1 Skrevet 25. februar 2006 Hei alla i hop! Jeg fikk masse prøve fra Pure Luxe Cosmetics i posten idag. Men synes de var vanskelig å påføre! det er liksom skikkelig løspudder, så når jeg bruker kosten, fanger den opp skikkelig mye, og jeg får utrolig mye pudder på kosten, så halvparten må blåses av! Dette er jo som sagt prøver, er de "ordentlige" produktene i "fast form"? Både blushere, bronzere og selve pudderet var alle i løsform. Hva kan jeg gjøre for å få bedre påføring? Endte opp med knallbrune kinn
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #2 Skrevet 25. februar 2006 ta bare bittelitt på kosten om gangen da! jepp alt er i pudderform som du har bestilt ja!!! men blir dete for vanskelig for deg så har de ting i krem og fastform også.....
Saeria Skrevet 25. februar 2006 #3 Skrevet 25. februar 2006 Ta litt av pudderet oppi lokket. Snurr kosten nedi til alt er fanget opp, og ikke ligger utenpå kosten. Dunk av det overflødige mot lokket igjen, slik at det faller tilbake i lokket. Legg foundationen/pudderet med lette sirkelbevegelser i ansiktet. Begynn gjerne med ansiktets ytterkant og jobb deg innover. Det som er cluet her, er å ikke ta for mye i lokket. Du kan heller bygge opp med å gjenta prosedyren en gang til. Hvis du vil dekke, tar du en mindre kost. Gjerne en som har en liten flat bust og gjør det samme det. Unntaket er påføringen. Da legger du det på som du ville ha gjort med en øyenskygge. Med bittelitt trening blir det så bra atte. :-D
Gjest Gjest_maxifula_* Skrevet 25. februar 2006 #4 Skrevet 25. februar 2006 tack saeria! prøvde det nå, og funka myyye bedre..!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. februar 2006 #5 Skrevet 25. februar 2006 Jeg sliter med øyenskyggeprøvene jeg kjøpte derfra, får mer øyenskygge under øynene enn oppå!
Gjest Tanita Skrevet 26. februar 2006 #6 Skrevet 26. februar 2006 Bruk svampapplikator-pensel istedet. Eventuelt fukte den først (Men hvis du fukter den, kan farven vise seg litt annerledes og et tykkere lag kommer på).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå