Gjest gjesta Skrevet 25. februar 2006 #1 Skrevet 25. februar 2006 Mange som skal ha det? Vi har vielse 14, og middagen begynner 1630 ca.. Tenker hvis folk er litt sultne, hva er normalt å kjøpe som de kan knaske på imens?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #2 Skrevet 25. februar 2006 Vi serverer frukt sammen med aperitifen. Det med mangel på mat før middagen har vært det eneste ankepunktet jeg har hatt i bryllup jeg har vært i tidligere, så tror det er veldig lurt å by på et eller annet.
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 25. februar 2006 #3 Skrevet 25. februar 2006 Vi skal ha velkomstdrink (tror dette bare blir brus o.l.) sammen med snacks (tror dette blir i peanøtt/ saltstenger- sjangeren. Frukt er jo også lurt) før champis når fotograferingen er over for oss.
Elise_ Skrevet 25. februar 2006 #4 Skrevet 25. februar 2006 Litt frukt mens vi fotograferes er sikkert deilig ja. Se på alle disse spennende fruktene.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #6 Skrevet 25. februar 2006 frukt ja - masse druer, jordbær, eoler etc...
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #7 Skrevet 25. februar 2006 Vi (eller.. eh.. serveringsjentene) setter fram frukt, en kanne kaffe og litt brus som gjestene kan forsyne seg med mens vi er hos fotografen.
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #8 Skrevet 25. februar 2006 Vi hadde frukt i mors og fars sølvbryllup, jeg syntes ihvertfall det var godt, og ingen av gjestene klaget
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #9 Skrevet 25. februar 2006 Vi har tenkt at det skal bli servert kringle og kaffe mens vi er hos fotografen. Evt også brus og frukt hvis det er varmt den dagen. En del av gjestene har nok ikke spist siden frokost, og det kan bli mange timer mellom frokost og middag, så vi synes det er greit å servere noe som metter litt. Champagne har vi tenkt å servere når vi ankommer til selskapslokalet fra fotografen.
~MALIN~ Skrevet 25. februar 2006 #10 Skrevet 25. februar 2006 Vi hadde sånne brødbiter på pinne m/ litt pålegg på (sånne man ser i amerikanske filmer ), - gjestene likte det veldig godt! I mange bryllup jeg har vært i har det vært fantasifulle fruktarrangementer etter vielsen, veldig godt, og fyller magen akkurat passe før en stor middag !
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 25. februar 2006 #11 Skrevet 25. februar 2006 ( Æsj- for en OL- innsts!!) Ja, vi skal ha snacks før champagnen. I form av kanapeer. Men så blir det også en drøy time for gjestene å vente...
Gjest Fruktkake Skrevet 25. februar 2006 #12 Skrevet 25. februar 2006 Vi (eller.. eh.. serveringsjentene) setter fram frukt, en kanne kaffe og litt brus som gjestene kan forsyne seg med mens vi er hos fotografen. ← Akkurat dette kommer vi også til å gjøre. Frukt, kaffe/te og brus.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 25. februar 2006 #13 Skrevet 25. februar 2006 Akkurat dette kommer vi også til å gjøre. Frukt, kaffe/te og brus. ← Hadde håpet at dere skulle velge å lage en kake av frukten..?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #14 Skrevet 25. februar 2006 Hadde håpet at dere skulle velge å lage en kake av frukten..? ← (tok et minutt før jeg skjønte den da.. )
Gjest Fruktkake Skrevet 25. februar 2006 #15 Skrevet 25. februar 2006 Hadde håpet at dere skulle velge å lage en kake av frukten..? ← HAHAHAHAHAHAHHA!!! Nei, fruktkake får det bli senere på kvelden
Impala Skrevet 26. februar 2006 #16 Skrevet 26. februar 2006 Når vi giftet oss hadde vi frukt, lefseruller m/røkt ørret og brus/kaffe til gjestene mens vi var hos fotografen.
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2006 #17 Skrevet 26. februar 2006 Lurer på om vi skal servere litt frukt, er ikkje heilt sikre enno.. Kva slags frukt egnar seg til slikt, forresten?
Elise_ Skrevet 26. februar 2006 #18 Skrevet 26. februar 2006 Lurer på om vi skal servere litt frukt, er ikkje heilt sikre enno.. Kva slags frukt egnar seg til slikt, forresten? ← Jeg tenker ananas, meloner, epler i båter... iallefall.
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 26. februar 2006 #19 Skrevet 26. februar 2006 Lurer på om vi skal servere litt frukt, er ikkje heilt sikre enno.. Kva slags frukt egnar seg til slikt, forresten? ← Vi satser på at dagen er varm og solen står høyt på himmelen slik at mottakelsen kan være ute Da er det godt med noe leskende, som ulike typer meloner, ananas, kiwi. Det er jo egentlig bare fantasien som setter grenser...
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #20 Skrevet 26. februar 2006 Ananas, meloner, kiwi og mango tror jeg vi lander på. IKKE bruk epler, de blir så fort misfargede!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå