AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #1 Skrevet 16. oktober 2024 Har kjøpt nytt leketøy. Viser seg at jeg roper og ynker meg når jeg får orgasme med det, og uansett hva jeg gjør så spruter jeg. Har ALDRI gjort dette før. Føler det er tiss, men det lukter ikke🤷🏼♀️ Sykt slitsomt for jeg må ha håndduk under. Og jeg må ha tomt hus for lydene er helt ufrivillige. Kan jeg lære meg å ikke sprute? Er det tiss? Noen som har opplevd å tisse ved orgasme?? Sykt upraktisk. Anonymkode: 6ad1b...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #2 Skrevet 16. oktober 2024 Jeg «spruter» uheldigvis noen ganger når jeg blir stimulert på «riktig» område innvendig. Oftest kommer det under en orgamse, noen ganger rett før eller rett etter. Jeg kan også «sprute» ved kraftig stimulering der, helt uten orgasme i det hele tatt. Utelukkende upraktisk. Tilfører ingen økt nytelse eller glede for min del. Begynte med det fordi mannen min på død og liv ville oppleve det. Han trodde det var en egen, kraftig orgasme🙄 Etter han skjønte at det ikke var det og at det ikke var noe nytelse involvert for min del, så mistet han interessen for det, men jeg kan fortsatt «sprute» noen ganger. Anonymkode: 92bb6...403 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #3 Skrevet 16. oktober 2024 Dette er et spørsmål mange jeg kommer i prat med på dating sider spør..de vil helst vite om jeg spruter før vi møtes. Anonymkode: 498f7...426 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #4 Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er et spørsmål mange jeg kommer i prat med på dating sider spør..de vil helst vite om jeg spruter før vi møtes. Anonymkode: 498f7...426 Synes de det er bra eller dårlig eller er det mest føre var slik at de kan "dekke" på med tisselaken? Anonymkode: bba7f...dc1
Nonstop1 Skrevet 16. oktober 2024 #5 Skrevet 16. oktober 2024 Jeg har en eks som jeg sprutet med så og si hver gang vi hadde sex. Var sammen i ett års tid, og jeg har ikke peiling på hva som gjorde det... Opplevdes godt for meg da. Men det har ikke skjedd med partnere før eller etter. Så det må jo ha noe med akkurat den sexen vi hadde å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #6 Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes de det er bra eller dårlig eller er det mest føre var slik at de kan "dekke" på med tisselaken? Anonymkode: bba7f...dc1 Det er godt spørsmål. Syns det er ganske invaderende spørsmål på prate- bli kjent stadiet. Det virker som de helst vil man er en squirtle og gjør man ikke det blir de litt skuffa. Anonymkode: 498f7...426 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #7 Skrevet 16. oktober 2024 Det er ikke tiss. Har både smakt og sjekket det i glass. Er blankt og smaker nesten ingenting. Ja, jeg spruter mer enn det jeg egentlig har lyst til. Jo kraftigere orgasmen er, jo mer og lenger spruter jeg. Husker for en stund siden da jeg var fyllesyk og ikke orket å stå opp. Jeg onanerte lenge, jeg lå og "edget" før jeg til slutt valgte å komme, da sprutet jeg opp over meg selv og veggen. Orgasmen i seg selv var usedvanlig god, men det ble litt antiklimaks da jeg var nødt til å stå opp, dusje, skifte på senga og vaske veggen - fyllesyk. Jeg ville jo egentlig bare ligge å sove etterpå. Anonymkode: f79c8...eeb 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #8 Skrevet 16. oktober 2024 Jeg trodde at squirt bare var at man tissa på seg, før jeg hadde sex med nåværende partner. Sprutet for første gang under samleie, ble helt sjokka. Han har den største penisen jeg har hatt, mulig det var derfor Anonymkode: 0c519...bf6 1
Wet Elsker Skrevet 30. oktober 2024 #9 Skrevet 30. oktober 2024 Tror det er vanskelig å styre. Jeg har vært med på begge deler, både de som spruter og tisser. Liker jo begge deler.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #10 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 16.40): Har kjøpt nytt leketøy. Viser seg at jeg roper og ynker meg når jeg får orgasme med det, og uansett hva jeg gjør så spruter jeg. Har ALDRI gjort dette før. Føler det er tiss, men det lukter ikke🤷🏼♀️ Sykt slitsomt for jeg må ha håndduk under. Og jeg må ha tomt hus for lydene er helt ufrivillige. Kan jeg lære meg å ikke sprute? Er det tiss? Noen som har opplevd å tisse ved orgasme?? Sykt upraktisk. Anonymkode: 6ad1b...4e8 Det kalles kvinnelig ejakulering og er helt normalt. Jeg gjør det ofte med et av mine leketøy og ellers en sjelden gang.. Kos deg😊 Anonymkode: 325b4...b74 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #11 Skrevet 30. oktober 2024 Det kan oppstå både i sammenheng med og uten orgasme. Jeg nyter begge deler. Anonymkode: 325b4...b74 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #12 Skrevet 30. oktober 2024 Huff... ts her... jeg har ikke helt blitt vant til det.. Får liksom følelsen av at jeg "gir slipp" på muskulaturen, og så blir det hinsides vått. Dere andre som har opplevd dette, lukter det noe hos dere? Anonymkode: 6ad1b...4e8
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #13 Skrevet 30. oktober 2024 Fin lesning 😋 Anonymkode: 68ea1...208
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #14 Skrevet 30. oktober 2024 Jeg har opplevd det en gang (mann her). En kvinnelig bekjentskap satt oppå meg og plutselig rant det ikke med måte. Alt var vått. Det var ukjent for henne og ukjent for meg og begge synes nok det var litt kleint. Anonymkode: b759e...101
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #15 Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Huff... ts her... jeg har ikke helt blitt vant til det.. Får liksom følelsen av at jeg "gir slipp" på muskulaturen, og så blir det hinsides vått. Dere andre som har opplevd dette, lukter det noe hos dere? Anonymkode: 6ad1b...4e8 Lukter ingenting, hos meg i hvertfall. Anonymkode: 97e78...49e
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #16 Skrevet 30. oktober 2024 Om jeg tisser på meg? nei, jeg er pottetrent Anonymkode: 4a4e9...e1a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #17 Skrevet 30. oktober 2024 Altså, det viktigste spørsmålet her må jo være hvilket leketøy du har kjøpt? Anonymkode: 6f0d5...e4e 6
Ingv38 Skrevet 30. oktober 2024 #18 Skrevet 30. oktober 2024 Jeg spruter tidvis mye og flere ganger og har tilgode å møte en som ikke har likt det😳 Det betyr ikke at jeg må eller gjør det hver gang da diverse praktiske årsaker kan begrense ett og annet😳 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #19 Skrevet 30. oktober 2024 Nei, heldigvis ikke, virker veldig grisete (søl) Anonymkode: 8660d...856
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå