AnonymBruker Skrevet 16. oktober #1 Del Skrevet 16. oktober Jeg har hatt angst for sex helt siden jeg ble indoktrinert til det under oppveksten. Prøvd å bli kvitt min angst for sex og peniser, slut shaming... I denne prosessen er det noen som mener jeg har oppført meg horete. Jeg har nå nytt synet av hundrevis av dickpics. Hatt litt sex med en mann som etterlater mannelukten din på mine klær og i senga mi. Jeg tror jeg elsker han ass. Nå misforstår folk at jeg er en løssluppen dame.. jeg har bare sluttet å tro på ordet løssluppen i denne sammenheng. Eller prøver i allefall.. Har ikke penis-angst lenger- halleluja! Takket være " exposure therapy" i egen regi. Angst for slut shaming er fortsatt litt vanskelig å leve med. Gi meg en klem jeg trenger healing🤗😇 Og en high five for å stå på! Hva er en sunn dose penis angst, sex angst og slut shaming angst? På skala fra 1-10? Anonymkode: b1ac2...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #2 Del Skrevet 16. oktober Det kjedelige er at jeg fortalte min pulevenn noe om meg selv- noe som gjorde ham opplyst om at jeg er en person, og han mente ikke bli kjent med en person, så nå er det hele en ikkefungerende sex forhold der han vet noe om meg, som gjør han opplyst om at jeg er et menneske og ikke bare en fitte, selv om jeg er det også. Håpløst må jeg si. Håpløst. ..mulig alt er ødelagt nå fordi jeg har vist meg som menneske som ligner på en søt care-bear man bare har lyst til å klemme. Care bear må jeg nok bare være i min fritid. Okei, jeg har ikke funnet ut helt ennå hvordan man gjør dette pulevenn greiene. Vel, det er mange peniser der ute. Like mange menn. Det er jo bare å bli vakker, man kan jo alltids ta kirurgi til hjelp, bruke top bloggerne som modeller, bli engel og gudinne på kjøkkenet. Kanskje vil ma til slutt bli virkelig satt pris på for den man er. Beklager, fikk veldig lyst til å være litt poetisk. Anonymkode: b1ac2...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 16. oktober #3 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det kjedelige er at jeg fortalte min pulevenn noe om meg selv- noe som gjorde ham opplyst om at jeg er en person, og han mente ikke bli kjent med en person, så nå er det hele en ikkefungerende sex forhold der han vet noe om meg, som gjør han opplyst om at jeg er et menneske og ikke bare en fitte, selv om jeg er det også. Håpløst må jeg si. Håpløst. ..mulig alt er ødelagt nå fordi jeg har vist meg som menneske som ligner på en søt care-bear man bare har lyst til å klemme. Care bear må jeg nok bare være i min fritid. Okei, jeg har ikke funnet ut helt ennå hvordan man gjør dette pulevenn greiene. Vel, det er mange peniser der ute. Like mange menn. Det er jo bare å bli vakker, man kan jo alltids ta kirurgi til hjelp, bruke top bloggerne som modeller, bli engel og gudinne på kjøkkenet. Kanskje vil ma til slutt bli virkelig satt pris på for den man er. Beklager, fikk veldig lyst til å være litt poetisk. Anonymkode: b1ac2...a0d Du blir ikke satt pris på den du er med å pule rundt eller å operere deg, heller ikke med å bli en gudinne på kjøkkenet. Vil du bli satt pris på for den du er må du være den du er! Vis innsiden og vær smertefullt ærlig..og stand your ground etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #4 Del Skrevet 16. oktober Troll Anonymkode: 0cb42...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #5 Del Skrevet 16. oktober Du har nok større problemer enn "penis angst". Anonymkode: 2fcc7...a3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #6 Del Skrevet 16. oktober Tått skrev (1 minutt siden): Du blir ikke satt pris på den du er med å pule rundt eller å operere deg, heller ikke med å bli en gudinne på kjøkkenet. Vil du bli satt pris på for den du er må du være den du er! Vis innsiden og vær smertefullt ærlig..og stand your ground etterpå. Takk for det, men hvem er nå noen av oss egentlig? Sånn helt egentlig og blir drt virkelig satt pris på mer enn å være babe? Anonymkode: b1ac2...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #7 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har nok større problemer enn "penis angst". Anonymkode: 2fcc7...a3b Hahahaha Anonymkode: b1ac2...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #8 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Troll Anonymkode: 0cb42...5d4 Hva? Tenk hvis vi plutselig gikk naken igjen, som i edens have? Mennesker gjør jo dette fortsatt enkelte steder i verden, går naken. Hvorfor gjør ikke vi det? Anonymkode: b1ac2...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 16. oktober #9 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Takk for det, men hvem er nå noen av oss egentlig? Sånn helt egentlig og blir drt virkelig satt pris på mer enn å være babe? Anonymkode: b1ac2...a0d Selvsagt blir det det. Å være menneske betyr å leve i eksistensiell ensomhet det. Ingen kan føle det du føler eller tenke dine tanker ..men partnere som matcher hverandre og åpner opp om egne tanker og følelser kan gjøre reisen mye bedre for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 16. oktober #10 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Troll Anonymkode: 0cb42...5d4 Slutt å rope troll i hver eneste tråd er du snill. Tror de fleste her forstår at veldig mange av disse trådene er trolling.. men spiller det noen rolle da? Problemstillingen kan være akkurat like interressant selv om t.s troller.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #11 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hva? Tenk hvis vi plutselig gikk naken igjen, som i edens have? Mennesker gjør jo dette fortsatt enkelte steder i verden, går naken. Hvorfor gjør ikke vi det? Anonymkode: b1ac2...a0d Det burde vi gjøre mye mer av. Være nakne, altså. Både alene og sammen med andre. Naturistene har skjønt det. Hadde vært fint om resten av verden omfavnet naturismen. Anonymkode: 62ec6...8cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #12 Del Skrevet 16. oktober Tått skrev (20 minutter siden): Selvsagt blir det det. Å være menneske betyr å leve i eksistensiell ensomhet det. Ingen kan føle det du føler eller tenke dine tanker ..men partnere som matcher hverandre og åpner opp om egne tanker og følelser kan gjøre reisen mye bedre for hverandre. Helt sant det ❤️ Anonymkode: b1ac2...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 16. oktober #13 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har hatt angst for sex helt siden jeg ble indoktrinert til det under oppveksten. Prøvd å bli kvitt min angst for sex og peniser, slut shaming... I denne prosessen er det noen som mener jeg har oppført meg horete. Jeg har nå nytt synet av hundrevis av dickpics. Hatt litt sex med en mann som etterlater mannelukten din på mine klær og i senga mi. Jeg tror jeg elsker han ass. Nå misforstår folk at jeg er en løssluppen dame.. jeg har bare sluttet å tro på ordet løssluppen i denne sammenheng. Eller prøver i allefall.. Har ikke penis-angst lenger- halleluja! Takket være " exposure therapy" i egen regi. Angst for slut shaming er fortsatt litt vanskelig å leve med. Gi meg en klem jeg trenger healing🤗😇 Og en high five for å stå på! Hva er en sunn dose penis angst, sex angst og slut shaming angst? På skala fra 1-10? Anonymkode: b1ac2...a0d Du skal få en high five. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå