AnonymBruker Skrevet 16. oktober #1 Del Skrevet 16. oktober Type at du møter opp på verkstedet for å fylle på blinklysolje? Anonymkode: 6a093...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #2 Del Skrevet 16. oktober Fyller blinklysolje selv jeg. Anonymkode: a6418...d10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #3 Del Skrevet 17. oktober Hva er blinklysolje? Anonymkode: b354c...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #4 Del Skrevet 17. oktober Jeg fyller også blinklysolje selv Anonymkode: 88a6a...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 17. oktober #5 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er blinklysolje? Anonymkode: b354c...646 https://www.plankepriser.no/produkt/blinklysolje-14129700 (Tomt for blinklys olje er et utrykk for at enkelte sjåfører ikke benytter blinklys... Det finnes ikke noe som heter dette.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #6 Del Skrevet 17. oktober Jeg kan mye, men bil kan jeg ikke. Jeg betaler gladelig for en tjeneste jeg ikke kan utføre selv. Er det ikke derfor vi har håndtverkere da? Anonymkode: db6bb...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå