Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har inntekt på 34716 kr 1 barn ung ufør  ligger akkurat under inntektsgrensa i min kommune som er 34916 kr

Jeg fikk 72 kr i bostøtte. Det var ikke slikt sist oktober hadde ssmme inntekt da  fikk jeg opp imot 900 og noe.

Anonymkode: 8c2c0...0f2

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo an på boutgiftene, så ja det kan være « normalt « og få så lite. Det som er rart er jo at du fikk mer i fjor. Rart at du ikke gikk opp i inntekt i våres også. Hvorfor sammenligner du med siste oktober, hva har du fått tidligere i år? 

Anonymkode: 3933c...4fa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kommer jo an på boutgiftene, så ja det kan være « normalt « og få så lite. Det som er rart er jo at du fikk mer i fjor. Rart at du ikke gikk opp i inntekt i våres også. Hvorfor sammenligner du med siste oktober, hva har du fått tidligere i år? 

Anonymkode: 3933c...4fa

Fikk ikke noe tidligere i år fordi inntektgrensen ble for høy i februar tror jeg jeg fikk samme summen på ca 900 alle måneder til da. men  inntektsgrensen ble  lavere igjenn i september så da fikk jeg. Så noe  må ha skjedd med regelverket som gjør at jeg får så mye mindre ingenting er forandret har samme utgifter som i fjor. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har inntekt på 34716 kr 1 barn ung ufør  ligger akkurat under inntektsgrensa i min kommune som er 34916 kr

Jeg fikk 72 kr i bostøtte. Det var ikke slikt sist oktober hadde ssmme inntekt da  fikk jeg opp imot 900 og noe.

Det normale er vel å få ingenting i bostøtte. Strengt tatt. Din inntekt ligger bare litt under grensen, så da mottar du også bare litt. Flaks at inntekten din har økt såpass at ditt behov for bostøtte er mindre i år enn i fjor.

Anonymkode: 51c7e...ae1

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det normale er vel å få ingenting i bostøtte. Strengt tatt. Din inntekt ligger bare litt under grensen, så da mottar du også bare litt. Flaks at inntekten din har økt såpass at ditt behov for bostøtte er mindre i år enn i fjor.

Dette.

Anonymkode: 723d8...f3c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

IkKE ØKT SA JEG 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

IkKE ØKT SA JEG 

Hvorfor roper du?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Andre satser i fjor.

Det var vanlig folks tur da.

I år er det redusert igjen...

Anonymkode: 07b65...7ff

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du kan ikke ha hatt samme inntekt i oktober i fjor som i år. All trygd og pensjon blir regulert 1.mai  hvert år.

Anonymkode: d6355...826

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er ufør på minstesats, med 1 barn, og får ikke bostøtte lenger. Fikk det en periode da man fikk strømstøtte. Da var det jo en god del flere som fikk.

Anonymkode: 5e76d...ac5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Satsane var annleis i fjor pga. straumstøtte, den er vekke no. Samtidig som at du har auka i inntekt, uføresatsen auka jo kvart år på lik linje med andre. Ikkje sikkert grensa for å få bostøtte har blitt endra likevel, det har eg ikkje sjekka.

Er nok riktig utbetalt, skal ein del til for å få bostøtte i det heile.

Anonymkode: c41a4...bb3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du har jo lik inntekt som meg som jobber fulltid og leier, jeg får ingen bostøtte, har også barn, syns det er rart du får bostøtte i det hele tatt jeg

Anonymkode: 8076d...498

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for krenkende innlegg og svar til det. 

_popcorn_, adm

Skrevet

Jeg har ikke full jobb, men tro meg, har forsøkt å få det. Har 22 000 før skatt i mnd, får 4800 med husleie på 10 000. 

Virker som om man må ligge veldig lavt for å i det hele tatt få noe. 

Samlet utbetalt har jeg 34 000 i mnd. Har 2 barn 90% og et barn 20%. 

Anonymkode: 64a57...ded

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har ikke full jobb, men tro meg, har forsøkt å få det. Har 22 000 før skatt i mnd, får 4800 med husleie på 10 000. 

Virker som om man må ligge veldig lavt for å i det hele tatt få noe. 

Samlet utbetalt har jeg 34 000 i mnd. Har 2 barn 90% og et barn 20%. 

Anonymkode: 64a57...ded

Selvsagt må man ha en veldig lav inntekt for å få bostøtte.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...