Gå til innhold

Slettet bruker og ny bruker i samme tråd


MissLucy

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere kan presisere regelen om at det ikke er lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for flere personer i en tråd.

Det er vel helt klart at det betyr at en person ikke kan diskutere med to brukere i samme tråd, eller med brukeren sin og ab-kode i samme tråd, slik jeg oppfatter det.

Men gjelder dette også hvis en person sletter brukeren sin, for så å komme tilbake kort tid etter med en ny bruker, og fortsette å poste i samme tråd?

Endret av MissLucy
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg gjort når jeg slettet brukeren min for nesten 2 år siden og jeg er fortsatt her så det gjør nok ikke noe :) man kan jo liksom ikke diskutere med seg selv når man bare har tilgang til ene brukeren :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Det har jeg gjort når jeg slettet brukeren min for nesten 2 år siden og jeg er fortsatt her så det gjør nok ikke noe :) man kan jo liksom ikke diskutere med seg selv når man bare har tilgang til ene brukeren :P 

Nei. Men spørsmålet kommer på spissen hvis du er midt i en opphetet diskusjon, sletter deg, og dukker opp med en ny bruker etter kort tid (dager eller bare timer), og fortsetter diskusjonen der du slapp. Det er kanskje ikke å diskutere med seg selv, men spørsmålet er om det er å utgi seg for flere personer i den tråd, som heller ikke er lov. Det skaper ihvertfall et skjevt bilde av hvor mange som er enige om en ting hvis mange gjør det. Det skaper og ubehag for de andre i tråden ift at de ikke vet hvem de snakker med. 

Men det er mulig jeg har forstått dette som mye strengere enn det er? jeg oppdaget til min store skrekk at jeg hadde skrevet med en annen bruker for fem år siden i en tråd, som jeg hadde fullstendig glemt. Jeg diskuterte jo ikke med meg selv, men jeg slettet nå alt jeg hadde skrevet med den ene fordi det ikke kjennes fair.

Endret av MissLucy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...