Gå til innhold

Lykkes ikke som it utvikler - hva burde jeg gjøre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lykkes ikke som it utvikler. Elsker faget mott og mener at jeg er dyktig. Sa opp verdens beste jobb fordi jeg hadde lyst på noe annet. Men ny jobb var dritt og skiftet på nytt innen kort tid. Den tredje jobben er også dritt.

Mister all motivasjon.

Det er ikke så mange java stillinger her i Bergen heller.

Kan noen anbefale en annen bransje som er lett å få jobb i og der jeg passer inn. Må nok bli noe med kontor og hjemmekontor.

Anonymkode: 0b309...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nesten du må utdype litt hvorfor de jobbene du har hatt innen IT var dritt og ikke funket for deg, skal du  håpe på å få noen brukbare forslag. Fortell også hva det er du ser etter utover "kontor og hjemmekontor". Det kan jo være så mangt.

Anonymkode: e0550...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine forslag blir ikke verdsatt, mine PR blir avvist og jeg er betalt arbeidsledig. Det er ingen ting jeg kan bidra med. 

Folk ønsker meg ikke og heller ikke min ekspertise.

Min første jobb var helt topp. Men de har selvsagt fylt på med en ny kandidat og jeg må vente til de har ledig stilling igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at du lærte at gresset ikke er grønnere på den andre siden.

Fortsett å søk jobber. Lær deg andre språk enn java.

Anonymkode: bef6e...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mine forslag blir ikke verdsatt, mine PR blir avvist og jeg er betalt arbeidsledig. Det er ingen ting jeg kan bidra med. 

Folk ønsker meg ikke og heller ikke min ekspertise.

Min første jobb var helt topp. Men de har selvsagt fylt på med en ny kandidat og jeg må vente til de har ledig stilling igjen.

Mener du at ingen vil se på dine pull requests eller at de ber om endringer i det du har gjort?

Anonymkode: 9516b...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...