Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere drømmer jevntlig om exen selv flere år etter det tok slut , jeg gør ukentlig 😲 

hvorfor er det slikt :( leit er jo videre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmer av og til om ekser. Men ukentlig? Nei

Er det lenge siden det ble slutt? Høres ut som om du ikke har gått videre og trenger å bearbeide noe

Anonymkode: 419af...4ea

Skrevet

Det har aldri skjedd for min del. Det blir slutt av noen skikkelige grunner og de er der uansett hvor lang tid det har gått i ettertid. Fortid er fortid. 

Anonymkode: 07c42...613

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Drømmer av og til om ekser. Men ukentlig? Nei

Er det lenge siden det ble slutt? Høres ut som om du ikke har gått videre og trenger å bearbeide noe

Anonymkode: 419af...4ea

3 års tid og er gået videre , og giftet seg på nytt min ex , er videre og har vært i forhold men enda spøker det i mine drømme tidvis 

Skrevet

Det er mer enn 10 år siden det ble slutt med meg og min eks. Jeg kan fortsatt drømme om ham og lure på om jeg gjorde rett ved å gjøre det slutt. Jeg ble litt for lenge i det forholdet jeg var i før han igjen, og jeg var livredd for å gjøre samme feil en gang til. I ettertid er jeg til gjengjeld redd for at jeg dro litt for fort i det forrige forholdet. 

Anonymkode: 792e9...2a9

• Hjerte 1
Skrevet

Har iblant mareritt om at jeg må være med en eks. Vil virkelig ikke tilbake til noen av dem, selv om de gikk. 

Anonymkode: 2398c...d0b

• Liker 3
Skrevet

Fem år siden her. Drømmer fortsatt om han ukentlig. 

Anonymkode: b540d...186

Skrevet

Jeg drømmer aldri om exen. Men når jeg tenker på ham blir jeg deprimert. Fordi jeg savner hans gode side, og fortviler over at han ikke elsket meg. 

Anonymkode: 4c450...074

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fem år siden her. Drømmer fortsatt om han ukentlig. 

Anonymkode: b540d...186

Hmm det kan ta tia bli kvitt de drømme da 

Skrevet

Jeg drømmer sjelden om eksen, men tenker mye på henne selv om det var jeg som slo opp og det var svært gode grunner til det. Jeg trodde jo jeg skulle finne noen andre, men har ikke greid det etter mange år, så da ender jeg opp med å tenke på eksen både emosjonelt og seksuelt fordi jeg vet at hun fortsatt er interessert og jeg tydeligvis ikke kan få noen andre. Det er vel en slags trøst i å vite at det finnes en person som faktisk er interessert, selv om det ville vært giftig å faktisk la seg rive med.

Anonymkode: e9e3d...7ce

• Liker 1
Skrevet
Annonym89 skrev (1 time siden):

Hvor mange av dere drømmer jevntlig om exen selv flere år etter det tok slut , jeg gør ukentlig 😲 

hvorfor er det slikt :( leit er jo videre

Drømmer ukentlig om hun 2 år siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...