Gå til innhold

Hadde aldri trodd at det skulle bli slik

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har følt på en ensomhet hele livet pga psykiske utfordringer og sosial angst, og i tillegg vokst opp på et lite sted. Bor nå på andre kanten av landet, og har et barn som er min eneste familie (på deltid.) Ellers har jeg to familiemedlemmer to forskjellige steder langt unna, og det er alt. Har et par venninner som er mye opptatt med familie, og jeg har prøvd å bygge opp et nettverk, men er vanskelig da jeg ikke har så mye å bidra med i lengden, og er introvert. Samtidig sosialt behov. Er i jobb og fungerer greit, men er mye trøtt. Vet ikke hvem jeg skal spørre om jeg trenger hjelp med noe i huset, hvem skal jeg feire jul med, hvordan blir fremtiden. Er livredd.

Anonymkode: 926d3...acf

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du om nye bostedet ditt har noe opplegg. Hvor de har et dedikert sted for folk med forskjellige plager kan komme hvor de har diverse aktiviteter man kan delta i eller bare noe så enkelt som å sitte å snakke?

Anonymkode: bc64d...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lokale fb-grupper kan du be om hjelp til ting i huset, eventuelt få info om hvem du kan henvende deg til (for å leie inn hjelp). Mtp sosialt nettverk, hva med å benytte barnehagen/klassen til barnet ditt? Går det på noe aktiviteter? Knytt kontakter der, eller b.hage/skole

Anonymkode: 6e95b...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ut som du er i en kjip situasjon. Kan se for meg det er vanskelig å skaffe venner når man har sosial angst. Og blir sikkert ikke bedre av at man har et barn på deltid. Det finnes så mye rare folk der ute som holder på med sosialt spill og avvisninger, så det er vanskelig når man har sosial angst…. Kanskje du kunne funnet noen via kanaler som dette? Det er sikkert andre på forum som føler deg som deg og som kanskje bor i nærheten :)

Anonymkode: fe5b5...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...