Polluela Skrevet 25. februar 2006 #1 Skrevet 25. februar 2006 Jeg får hele tida tilbud om å laste ned dette, noe som tilsynelatende er anbefalt av min PC (eller noe sånt). Men den meldinga jeg får opp ser litt tvilsom ut pga noen skrivefeil, og jeg har aldri hørt om dette før. Er det trygt å laste det ned, og er det et bra program i så fall?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #2 Skrevet 25. februar 2006 Dropp det med mindre det er et program du selv har bedt om å få laste ned. Sannsynligheten er stor for at det er spyware.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #3 Skrevet 25. februar 2006 ja dette er no skummelt no! og veldig irriterende! det har dukket opp 2 ganger når jeg har vært på et par nettsider de siste par ukene... og du må lukke ALLE explorerne før den forsvinner.... hvis du prøver å bare lukke vinduene som tilhører errorsafe så dukker de opp igjen... så lukk alt... jævla dritt...
stressball Skrevet 25. februar 2006 #4 Skrevet 25. februar 2006 Dette er en av grunnene til at mange velger å bruke en annen browser. Opera eller FireFox blir vel anbefalt. Selv bruker jeg Opera. _ stressball
Polluela Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2006 Jeg bruker stort sett Firefox jeg... Og nå har den saken klart å snike seg inn på maskinen UTEN at jeg kan huske å ha svart ja på noe som helst! Argh..
skrue Skrevet 26. februar 2006 #6 Skrevet 26. februar 2006 Jeg bruker stort sett Firefox jeg... Og nå har den saken klart å snike seg inn på maskinen UTEN at jeg kan huske å ha svart ja på noe som helst! Argh.. Det er det der med "stort sett". Selv bruker jeg Opera og har aldri hatt problemer. Om jeg bruker IE så er det bare mot kjente nettsteder. aftenposten.no, finn.no eller lign. Kan godt hende at e-post leseren din bruker IE for å vise HTML-e-post. Selv leser jeg e-post på en Linux maskin og har enda tilgode å bli infisert av et virus eller noe annet.
Gjest ArneP Skrevet 26. februar 2006 #7 Skrevet 26. februar 2006 Dette er en av grunnene til at mange velger å bruke et annet operativsystem. Mac eller Linux blir vel anbefalt. Selv bruker jeg Mac.
Polluela Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2006 Jeg bruker kun IE til Hotmail, da. Og www.thehungersite.com, og nrk.no. Men det skal vel bare en liten kikk til på en useriøs side før det skjer noe, da... Nå har jeg iallfall fått sletta det, og har ikke vært plaget i dag..
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #9 Skrevet 27. februar 2006 http://securityresponse.symantec.com/avcen.../errorsafe.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå