AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #81 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 15.04): Ts her. Enig med deg.jeg og elsker hjemmet mitt, og vet at jeg ikke hadde trivdes hos han i det lange løp, er greit å være der i helgene. Han jobber ikke , og jeg syns det er godt med litt alene tid. Han er fast bestemy på at han ikke vil flytte fra sitt sted, men han vil ha en samboer som kan lage mat og ta seg av huset og dele hverdagen med. Men hverdagen kan fort bli tunge og grå når man går oppå hverandre i et lite hus. Anonymkode: 8c46f...f84 AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 16.13): Fordi han vil vi skal bygge nytt hus på hans tomt med pengene fra salget. Anonymkode: 8c46f...f84 Han skal ha dine penger, din arbeidskapasitet og all din tid, i tillegg til å ikke yte noe selv?? Om du engang vurderer dette så er du gal!! Anonymkode: c1d74...fd0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #82 Del Skrevet 20. oktober 2024 ALDRI I LIVET!!!!! Anonymkode: 1fe00...0af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #83 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg forstår ikke hvorfor du i det hele tatt vurderer dette. Er du hjernevasket av han eller tror du at livet ditt ender om du ikke er sammen med han? Det er åpenbart for alle at du ikke får noe bra ut av dette forholdet! Anonymkode: 8bfa2...b72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå