Eva-Lena Skrevet 16. oktober 2024 #41 Del Skrevet 16. oktober 2024 Det hadde ikke kommet på tale. Bare reiseveien hadde vært nok for meg til å si nei. At han åpent sier han vil ha samboer for å hjelpe til med utgifter og husarbeid hadde fått meg til a avslutte hele forholdet. Han har tatt til takke med deg for enn så lenge trur han du er lettlurt. Vis han stikk motsatt og avbryt forholdet. Han er ingen sjarmør for å si det mildt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #42 Del Skrevet 16. oktober 2024 Er han uføretrygdet for psyken? Anonymkode: 8bff4...e8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 16. oktober 2024 #43 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ts her. Enig med deg.jeg og elsker hjemmet mitt, og vet at jeg ikke hadde trivdes hos han i det lange løp, er greit å være der i helgene. Han jobber ikke , og jeg syns det er godt med litt alene tid. Han er fast bestemy på at han ikke vil flytte fra sitt sted, men han vil ha en samboer som kan lage mat og ta seg av huset og dele hverdagen med. Men hverdagen kan fort bli tunge og grå når man går oppå hverandre i et lite hus. Anonymkode: 8c46f...f84 Ja, da ble svaret enda enklere, aldri i verden om jeg hadde giddet å bo sammen med en som er arbeidsledig og alltid er hjemme 😅 Da måtte han i det aller minste hatt middagen klar på bordet når jeg kom hjem fra jobb, holdt huset rent og ryddig mer eller mindre på egenhånd, og hatt venner og hobbyer som ville dratt ham av ut av huset med jevne mellomrom mens jeg selv er hjemme. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia88 Skrevet 16. oktober 2024 #44 Del Skrevet 16. oktober 2024 Nope 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 16. oktober 2024 #45 Del Skrevet 16. oktober 2024 Er han ufør eller arbeidsledig? Hadde aldri flyttet inn hos en fyr som trenger samboer for å dele utgiftene med. Da er det ikke deg han trenger, men en hvilken som helst samboer bare. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #46 Del Skrevet 16. oktober 2024 😂😂😂 Det er bokstavlig talt reaksjonen han hadde fått fra meg👀🤭 Anonymkode: 7e88a...303 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #47 Del Skrevet 16. oktober 2024 Absolutt ikke Anonymkode: 8386b...9d4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #48 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her : Ja, hadde stedet hans vært bedre enn mitt og ikke så lang vei til jobb kunne jeg gjort det. Men jeg trives så godt i huset mitt på stedet jeg bor med kort vei til jobb. Det er jo min trygghet og frihet. Men han vil ikke bo på mitt sted og vil ha samboer med tanke på økonomien . Om jeg ikke selger ogflytter til han får han ikke det han ønsker seg ut avfirholdet og vil finne en annen. Anonymkode: 8c46f...f84 Tror du skal være glad for at han viser seg fra denne siden nå og ikke etter dere har bodd sammen i tre mnd. Anonymkode: 9ce6f...87f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #49 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hvor desperat er du? Anonymkode: a696f...9a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #50 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Enig med deg.jeg og elsker hjemmet mitt, og vet at jeg ikke hadde trivdes hos han i det lange løp, er greit å være der i helgene. Han jobber ikke , og jeg syns det er godt med litt alene tid. Han er fast bestemy på at han ikke vil flytte fra sitt sted, men han vil ha en samboer som kan lage mat og ta seg av huset og dele hverdagen med. Men hverdagen kan fort bli tunge og grå når man går oppå hverandre i et lite hus. Anonymkode: 8c46f...f84 I innihelvete! Han mener du skal pendle to timer hver vei OG lage middag og ta deg av huset hens han sitter med hånda nede i buksa? Hva faen? Han der er faktisk ikke noe å ta vare på! Du vil få det så uendelig mye bedre uten et sånt dødkjøtt på slep! Hans kvinnesyn er faktisk helt totalt avleggs. Hva i alle dager er det han tror han er?!?!? Anonymkode: 57d2c...e7e 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #51 Del Skrevet 16. oktober 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Ts her : Ja, hadde stedet hans vært bedre enn mitt og ikke så lang vei til jobb kunne jeg gjort det. Men jeg trives så godt i huset mitt på stedet jeg bor med kort vei til jobb. Det er jo min trygghet og frihet. Men han vil ikke bo på mitt sted og vil ha samboer med tanke på økonomien . Om jeg ikke selger ogflytter til han får han ikke det han ønsker seg ut avfirholdet og vil finne en annen. Anonymkode: 8c46f...f84 Så det han sier er at om du ikke vil kjøre flere timer til og fra jobb hver dag for å lage middager til han(når han ikke jobber), holde orden i huset og dele på hans utgifter så finner han seg en annen å utnytte?👀🧐😂 Dude! Finn deg en mann! Han er her er jo en tenåring med null konsept om virkeligheten og det er iallfall ikke kjærlighet i bildet her👀 Anonymkode: 7e88a...303 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 16. oktober 2024 #52 Del Skrevet 16. oktober 2024 Basert på det du skriver leser jeg at han vil ha en sengevenn og hushjelp og ikke en partner - klart nei fra meg, og jeg ville ønsket han lykke til videre uten meg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 16. oktober 2024 #53 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her : Ja, hadde stedet hans vært bedre enn mitt og ikke så lang vei til jobb kunne jeg gjort det. Men jeg trives så godt i huset mitt på stedet jeg bor med kort vei til jobb. Det er jo min trygghet og frihet. Men han vil ikke bo på mitt sted og vil ha samboer med tanke på økonomien . Om jeg ikke selger ogflytter til han får han ikke det han ønsker seg ut avfirholdet og vil finne en annen. Anonymkode: 8c46f...f84 Han får ikke det han ønsker, nemlig økonomiske fordeler? Så bra han er ærlig da. Er jo bare å avslutte forholdet med en gang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 16. oktober 2024 #54 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Enig med deg.jeg og elsker hjemmet mitt, og vet at jeg ikke hadde trivdes hos han i det lange løp, er greit å være der i helgene. Han jobber ikke , og jeg syns det er godt med litt alene tid. Han er fast bestemy på at han ikke vil flytte fra sitt sted, men han vil ha en samboer som kan lage mat og ta seg av huset og dele hverdagen med. Men hverdagen kan fort bli tunge og grå når man går oppå hverandre i et lite hus. Anonymkode: 8c46f...f84 Hvorfor skal du lage mat og ta deg av huset hvis han ikke jobber? Du jobber jo og har lang reisevei. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #55 Del Skrevet 16. oktober 2024 Aldri , hvem vil ha to timer reisevei til jobb 😫 Anonymkode: fbb13...aed 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 16. oktober 2024 #56 Del Skrevet 16. oktober 2024 Det her er jo nesten ikke mulig å tro på. Isåfall kan vi vel avkrefte at endel kvinner har høye krav. TS har faktisk ingen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spearmint Skrevet 16. oktober 2024 #57 Del Skrevet 16. oktober 2024 Urimelig krav: ja Ville jeg gjort det: nei Hvis du vil prøve: behold huset ditt og lei det ut. Da har du retrettmulighet når du ikke orker mer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 16. oktober 2024 #58 Del Skrevet 16. oktober 2024 Nei nei nei osv. Hadde vært fullstendig uaktuelt, hva slags fjott er dette som tror han er så attraktiv at dette er noe NOEN hadde sagt ja til? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #59 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Enig med deg.jeg og elsker hjemmet mitt, og vet at jeg ikke hadde trivdes hos han i det lange løp, er greit å være der i helgene. Han jobber ikke , og jeg syns det er godt med litt alene tid. Han er fast bestemy på at han ikke vil flytte fra sitt sted, men han vil ha en samboer som kan lage mat og ta seg av huset og dele hverdagen med. Men hverdagen kan fort bli tunge og grå når man går oppå hverandre i et lite hus. Anonymkode: 8c46f...f84 Unnskyld meg, men er du litt enkel? Anonymkode: 94f48...ca3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #60 Del Skrevet 16. oktober 2024 Kålrota skrev (1 time siden): Ja, for et varp av en mann! Håper i det minste han er god i senga, siden du ikke allerede har reist. Han er ikke det, hun har skrevet om han før, han har spytta på henne under sex, jeg skjønner ikke at det er mulig å være så lite glad i seg selv og akseptere slik oppførsel. Anonymkode: 94f48...ca3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå