DeLorean Skrevet 23. oktober 2024 #21 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 19.42): Må bare takke deg for å ha laget denne tråden. Hadde aldri hørt om dette bandet før, men sjekket det ut etter å ha lest tråden. Har nå hørt på dem i et par timer og elsker det 🎶 Anonymkode: 4e2bc...a80 Bedre sent enn aldri, ikke sant? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 29. oktober 2024 #22 Del Skrevet 29. oktober 2024 KC ble noe helt annet da Fripp valgte å gjenopplive bandet i 80/81. Det vil si, han hadde tenkt å starte et helt nytt band som skulle hete Discipline. Nå ble det, som vi vet, til at bandet ble hetende King Crimson, mens den første plata deres fikk navnet Discipline. Jeg vil aldri glemme hvilket (udelt positivt!) sjokk det var å høre denne musikken for for første gang. Jeg så dem live i Sør-Frankrike sommeren 1982, og denne videoen minner meg på hvorfor Bruford, alt i alt, er yndlingstrommisen min: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå