DeLorean Skrevet 23. oktober 2024 #21 Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 0.28): Søker du litt alternativ musikk finner du mye sjel og mye bra. Spesielt innen indy rock sjangeren. Også en del sjel innen rap sjangeren viss du søker litt. En del afrikanske artister som skiller seg ut viss du liker afro beats. Men disse artistene blir dessverre ikke så kjente å store som Taylor swift og lignende som har et enormt maskineri bak seg. Jeg liker jo en og annen sang som også blir populær i blandt. Innimellom kan mann finne noe gull blandt populær musikken men spillistene mine består mest av mindre artister. Du gir jo ikke noe eksempel på sjangeren du er interessert i så vanskelig å gi deg tips. Jeg er jo ikke enig i at musikken er så dårlig som du skal ha det til. Men noen forsvinner når lyden blir for blankpolert. Lennon krawitz har bygget sitt eget studio med mange gamle komponenter for å få den sounden han søker. Var et annet band som valgte å gi ut sitt første album i demo tape versjonen da de ikke likte hvordan det ble i moderne lyd studio. Mye eksperimentering fortsatt men du kan jo ikke forvente at alt skal høres ut som det gjorde på 60, 70 og 80 tallet Anonymkode: a6f96...ed8 Absolutt! Mine favorittartister og låter gjennom tidene er herfra. Derav min tråd her inne på KG.
fugl fønix Skrevet 5. mars #22 Skrevet 5. mars Ts, er du en sånn type som sitter og digger Black Ingvars ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå