Gå til innhold

Hva bli mest..

Gjest jente som enedelig kan leve live

Anbefalte innlegg

Skrevet

okei hva er egentelig tynnest eller mest effektivt av:

-å slanke seg ved å ikke spise noen ting men heller ikke trene,ned 5 kilo på en uke.

-å trene hver dag i en uke og gå ned 1-2 kilo! (spiser!) (trening:jogge 30 min stepp 30 min + litt til)

vil de 1-2 kilone du går av ved å trene syns bedre enn de 6 du går av ved å ikke spise.

for på en måte føles det sånn på meg men veit ikke om det bare er jeg som innbilder meg det!

tusen takk for svar

hilsen jente som enedelig kan leve live igjen! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 kg ned er jo 5 kg ned, men en legger jo på seg det dobbelte i det ene begynner å spise igjen. Jeg tror også en mister mest vann, men under trening forbrenner en fett som igjen gir bedre resultat på sikt.

Uansett er det IKKE lurt å slutte å spise

Skrevet

ja det var det jeg tenkte på for det går jo ikke ann å gå ned 6 kilo fett på en uke,men så veier jo muskler mer enn fett for på vekta så viser jo nåla 4 kilo mer men når jeg ser å meg selv så er jeg ikke så mye tykkere enn da...heldigvis er jeg ferdig med det sulte seg greiene :ler:

Gjest camillo
Skrevet

Det effektive er helt klart alternativ nummer 2, ja! :-D

Ved å sulte seg kommer man, som Piper sier, bare til å gå opp igjen etterpå, i tillegg til at man får en "tynnfeit" kropp (dvs usunn, og gjerne det berømmelige fettet rundt magen). Ved å trene og spise nok blir du sunn, trent - og holder deg der, så lenge du ikke går tilbake til gamle uvaner. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...