Gå til innhold

Spørsmål til dere med ansvar for å sende innteksskjema til NAV/ personalansvar

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vært sykemeldt i 5 uker nå. Imens jeg ble sykemeldt har vi fått ny personalansvarlig. Første samtalen med denne spurte jeg pent om de kunne passe på å sende inntektsskjema til NAV så fort som mulig. Det fikk jeg svar at de skulle gjøre på dagen. Det er over 1 uke siden nå. NAV har ikke mottatt skjemaet, og NAV har også «mast» på arbeidsgiver som ikke har svart på deres henvendelser. Jeg maser igjen, og får ikke svar fra arbeidsleder på telefon. 

Når NAV først får alt de skal ha tar det jo 4-6 uker sier de å behandle før de utbetaler sykepenger. Den tiden klarer jeg meg ikke. Har allerede brukt min buffer denne måneden uten lønn, og å skulle vente 6 uker til? 

Er det så mye jobb å sende et inntektsskjema? Hvis dette drar seg lenger hva kan JEG gjøre? 

Anonymkode: 22e89...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende det har med tilgang å gjøre.

NAV sender forespørsel om ny inntektsmelding, og så må riktig person med de riktige tilgangene i Altinn sende inn korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LissiN skrev (8 minutter siden):

Det kan hende det har med tilgang å gjøre.

NAV sender forespørsel om ny inntektsmelding, og så må riktig person med de riktige tilgangene i Altinn sende inn korrekt.

Takk for svar! Ja, det er ingen som står registrert seg til å følge meg opp i systemet på NAV heller. Er det noe jeg får gjort selv utenom å fortsette å mase på arbeidsleder? 

Anonymkode: 22e89...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...