AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #1 Skrevet 16. oktober 2024 Har mitt første møte med Tinder i disse dager. Har begynt å date en fyr jeg traff der, som sier han ikke har brukt appen etter han traff meg. En venninne sier at dersom «km unna» endrer seg inne på Tinder, så betyr det at han er aktiv der inne. Stemmer det? Eller er det nok å bare åpne appen for at km skal endre seg? Eller må han skrive med noen for at dette skal endre seg? Anonymkode: 11043...920
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #2 Skrevet 16. oktober 2024 Sitat Noen her som tar erfaring med Tinder? Nei, nei, nei: "Noen her som har erfaring med Tinder?" er korrekt skrivemåte. For øvrig er Tinder synonymt med å kaste bort tiden; formålet med dette er å få folk til å kjøpe betalingsversjonen, ikke å la dem finne en passende partner. Anonymkode: 51004...ed7 1
moff Skrevet 16. oktober 2024 #3 Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har mitt første møte med Tinder i disse dager. Har begynt å date en fyr jeg traff der, som sier han ikke har brukt appen etter han traff meg. En venninne sier at dersom «km unna» endrer seg inne på Tinder, så betyr det at han er aktiv der inne. Stemmer det? Eller er det nok å bare åpne appen for at km skal endre seg? Eller må han skrive med noen for at dette skal endre seg? Anonymkode: 11043...920 Ikke gå ned dette kaninhullet kjære deg. Det er bare angstfremmende om du skal lete opp alle mulige måter du kan undersøke og forsikre deg om at han snakker sant, for ikke å nevne hvor utrolig lite flatterende det er når du gjør det. Han ønsker nok en partner han kan stole på, på lik linje som deg. Det handler i starten om å IKKE lete etter alle mulig ting du potensielt ikke stoler på, men hoppe i det og se hvor det leder deg. Så bygges det opp og blir sterkere mens dere går. Legg bort tanken! 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #4 Skrevet 16. oktober 2024 moff skrev (4 minutter siden): Ikke gå ned dette kaninhullet kjære deg. Det er bare angstfremmende om du skal lete opp alle mulige måter du kan undersøke og forsikre deg om at han snakker sant, for ikke å nevne hvor utrolig lite flatterende det er når du gjør det. Han ønsker nok en partner han kan stole på, på lik linje som deg. Det handler i starten om å IKKE lete etter alle mulig ting du potensielt ikke stoler på, men hoppe i det og se hvor det leder deg. Så bygges det opp og blir sterkere mens dere går. Legg bort tanken! Jeg skjønner hva du mener. Men det handler nok mye om min selvtillit. Er redd for å kaste borte tiden og få følelser for noen som kanskje bare er mer meg frem til de finner noe bedre. Da skriker hele kroppen min at jeg må trekke meg unna før jeg blir såret Anonymkode: 11043...920
lillevill Skrevet 16. oktober 2024 #5 Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner hva du mener. Men det handler nok mye om min selvtillit. Er redd for å kaste borte tiden og få følelser for noen som kanskje bare er mer meg frem til de finner noe bedre. Da skriker hele kroppen min at jeg må trekke meg unna før jeg blir såret Anonymkode: 11043...920 Da ligger du ikke med han før dere er godt kjent, så klart.
moff Skrevet 16. oktober 2024 #6 Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner hva du mener. Men det handler nok mye om min selvtillit. Er redd for å kaste borte tiden og få følelser for noen som kanskje bare er mer meg frem til de finner noe bedre. Da skriker hele kroppen min at jeg må trekke meg unna før jeg blir såret Anonymkode: 11043...920 Da må du trygge deg på at hodet ditt lyver. Det skriker basert på tidligere erfaringer, men hver mann du møter er en helt ny person for deg og skal ikke bære byrden av de som har gått før han. Dersom du mater den usikkerheten du har der, så blir den ikke mindre.. Den blir faktisk større! Og du vil trolig reagere enda mer urimelig, krisemaksimere i enda større grad og på den måten ha enda mindre sjanse for å finne en partner som trives med deg. Det er en vond spiral nemlig. Det du fokuserer på at ikke skal skjer, blir det som skjer. Pust med magen! Hjernen din lyver. Du er verdig kjærlighet og du er sterk nok til å bli bitt av en hund uten at du trenger å være redd for alle hunder.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #7 Skrevet 16. oktober 2024 Den endrer seg om appen åpnes (eller ikke er lukket i bakgrunnen) Mannen min endret sin etter vår 3. date, men han slettet appen (uten å tenke på at profilen bare blir liggende da) Anonymkode: 1ea05...6f1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #8 Skrevet 16. oktober 2024 Det kommer an på instillingene. Tinder-appen bruker GPS-funksjonen på telefonen og den kan enten være av, kun på når appen brukes eller hele tiden. I siste tilfelle vil "km unna" oppdateres hele tiden. Hvis han har den på bare når appen brukes, kan den oppdateres så fort han ved slump åpner appen. Jeg syntes det var mest ryddig å slette appen da vi ble faste. Det kan bli mye usikkerhet ved at man beholder den selv om den ikke brukes aktivt. Anonymkode: 58a29...e9b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #9 Skrevet 16. oktober 2024 moff skrev (32 minutter siden): Da må du trygge deg på at hodet ditt lyver. Det skriker basert på tidligere erfaringer, men hver mann du møter er en helt ny person for deg og skal ikke bære byrden av de som har gått før han. Dersom du mater den usikkerheten du har der, så blir den ikke mindre.. Den blir faktisk større! Og du vil trolig reagere enda mer urimelig, krisemaksimere i enda større grad og på den måten ha enda mindre sjanse for å finne en partner som trives med deg. Det er en vond spiral nemlig. Det du fokuserer på at ikke skal skjer, blir det som skjer. Pust med magen! Hjernen din lyver. Du er verdig kjærlighet og du er sterk nok til å bli bitt av en hund uten at du trenger å være redd for alle hunder. Men det er jo veldig sannsynlig at han møter fler, det er jo tinder? Så hjernen lyver jo ikke av å lure på om det er sannt. Hvor ofte har ikke dette skjedd før? Løgn er ikke sjeldent på tinder. Så kan ikke bare none som vet, svare på om det med km er sannt, så kan ts finne ut om mannen lyver eller ikke? Det er jo kjempe dumt å bruke tid på noen som gjør det ts er redd han gjør, å som faktisk i dagens samfunn er en skyhøy sannsynlighet. Anonymkode: c3b0d...49d 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #10 Skrevet 16. oktober 2024 For å svare kort: Nei du må ikke skrive med noen eller sveipe for at km oppdateres. Det vil oppdateres med en gang du åpner appen hvis den oppdaterer km. Du kan sette innstillinger slik at den oppdatere i bakgrunnen også. Men det er ikke sånn at den vil oppdateres først når man skriver med noen. Så det eneste som er sikkert er at han enten har åpnet appen, eller at appen oppdaterer i bakgrunnen uten å være i bruk... Den vil uanset oppdateres når han åpner appen (gitt at km faktisk oppdateres i det hele tatt). Det er ikke mulig at han åpner uten at den oppdaterer og så oppdaterer når han sveiper eller skriver med noen. Anonymkode: 078dd...be8
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #11 Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): For å svare kort: Nei du må ikke skrive med noen eller sveipe for at km oppdateres. Det vil oppdateres med en gang du åpner appen hvis den oppdaterer km. Du kan sette innstillinger slik at den oppdatere i bakgrunnen også. Men det er ikke sånn at den vil oppdateres først når man skriver med noen. Så det eneste som er sikkert er at han enten har åpnet appen, eller at appen oppdaterer i bakgrunnen uten å være i bruk... Den vil uanset oppdateres når han åpner appen (gitt at km faktisk oppdateres i det hele tatt). Det er ikke mulig at han åpner uten at den oppdaterer og så oppdaterer når han sveiper eller skriver med noen. Anonymkode: 078dd...be8 Om hans app ikke oppdaterer km men du er lenger unna/nærmere enn forrige gang når du selv åpner appen så kommer det opp annen avstand enn forrige gang. Altså din app oppdaterer avstanden din fra hans profil. Anonymkode: 36fdc...d94 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #12 Skrevet 17. oktober 2024 Når man får mld hvor det står «ikke la matchen din vente, send henne en mld!» betyr det da at han nettopp har matchet med noen, eller kan det være en gammel match? Anonymkode: 11043...920
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #13 Skrevet 17. oktober 2024 Dating generelt, krever at du tør å utsette deg for usikkerhet, og at du finner strategier for å mestre det. Slik som du leter etter usikkerhetsmomenter nå, fører sjelden til noe godt. Jeg håper du for eksempel ikke bruker Snapchat, det er det verste som finnes, for den som er utrygg. Forhold deg heller til fyren som om han faktisk møter fler, og tilpass dine handlinger deretter. Snakk med fler du også, så er det lettere å holde hodet kaldt. Anonymkode: f4c6b...420
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #14 Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det kommer an på instillingene. Tinder-appen bruker GPS-funksjonen på telefonen og den kan enten være av, kun på når appen brukes eller hele tiden. I siste tilfelle vil "km unna" oppdateres hele tiden. Hvis han har den på bare når appen brukes, kan den oppdateres så fort han ved slump åpner appen. Jeg syntes det var mest ryddig å slette appen da vi ble faste. Det kan bli mye usikkerhet ved at man beholder den selv om den ikke brukes aktivt. Anonymkode: 58a29...e9b Man åpner ikke tinder ved "Slump". Det er en bevisst handling. Anonymkode: b7a89...766
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå