Gå til innhold

Labb hundefor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dårlig erfaring med det fôret, men jeg vet av andre som det har fungert greit hos. Du må nesten bare prøve å se om det fungerer for deg og din hund.

Mitt største problem er at jeg og sønnen min er allergisk mot det. Har overtatt hunder som har stått på det fôret og endt opp med utslett, kløe og pusteproblemer. Jeg har da måttet ha et intensivt fôrbytte på hundene for å kunne ha de i hus. Jeg kan ikke klappe hunder som går på Labb, og i hvert fall ikke la de slikke hånda, for da får jeg elveblest helt opp til albuen. Reagerer ikke på hunder generelt, men kun de som spiser Labb og et par andre merker. 

På hundene jeg har overtatt som har brukt Labb har jeg sett mye flassing og volumøs avføring. Det så ut som kuruker det som kom ut i den andre enden. (Fuglhund og puddel) Jeg syntes også at det luktet ganske stramt av de.

Anonymkode: 46b07...743

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min fikk Labb hundefor en gang han var på kennel. Det resulterte i eksplosiv diare 🤮 

Så nei, Labb er et hundefor jeg holder meg langt unna 😝 

Jeg forer på Vom og hundemat og det har jeg gjort i årevis 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har du hund eller skal få deg hund?

Ta en titt på Felleskjøpet sin nettside.

Labb ellerAppetitt hundefor,valpefòr er helt greit også mtp pris. Der finner du fòr som inneholder alt hunden trenger av næringsstoffer. Fòr for hunder sensetiv mage eller hunder med allergi.

Har du tenkt å bytte fòr må du gjøre det gradvis slik at magen til hunden venner seg til det nye fòret. Hvis ikke ender det med diare.

Ser her er nevnt Vom antar dette er blandet med tørfòr, det er innmat helt greit å bruke, men da må du tilsette omega 3 uten D vitamin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva er erfaringene med dere andre her da?

Anonymkode: b6de0...699

Lunken erfaring med labbfor,hunden spydde som en kran,fikk diaré,ble tynn og tok ikke til seg næring,på bare få dager. Måtte kaste resten,og kjøpe annet for. Gikk over til Eukanuba (hunden sluttet å spy,fikk fast avføring ,la på seg,fikk næring,blank pels,ble glad og frisk igjen på få dager.😊) i noen år,så RoyalCanin,Hills og Specific. Er fornøyd  med alle disse merkene  untatt Labb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, aldri igjen. MYE hundelukt av pelsen (luktet alltid våt hund) og bæsjet som en kanon. Han elsket tydeligvis smaken, men det hjelper lite når pels og avføring viser at det går rett gjennom dyret. Byttet etterhvert til Royal Canin som funket kjempebra livet ut, med litt vom når det passet.

Anonymkode: d7cb9...68c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...