Gå til innhold

Seksuelle fantasier

Irak

Seksuelle fantasier.  

40 stemmer

1. 1. Deler du seksuelle fantasier med din partner?

• Ofte
      11
    • Av og til
      12
    • Sjelden
      5
    • Aldri
      12

Anbefalte innlegg

https://lommesexologen.no/ny-sex-undersokelse-dette-fantaserer-menn-og-kvinner-om/

1. Hvilke fantasier deler/deler du ikke? 

2. Kunne du tenkt deg å realisere noen av fantasiene? 

3. Hvilke utfordringer hindrer deg evt i å utlevere/leve ut dine fantasier sammen med partner? 

4. Synes du seksuelle fantasier beriker eller forstyrrer sexlivet? 

Tusen hjertelig takk til alle bidrag 💕

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Har delt ønsket om andre menn med min kone - typ. mmf. Ellers ingen flere sterke fantasier.

2. Ja.

3. Min kone er ikke like giret enda, men heller ikke avvist helt. Da dette er utenfor A4 (muligens) får det bli helt opp til henne. Utover dette har vi enormt godt sexliv.

4. Tenker det kan være en berikelse om begge er med på det. Sex er best når begge tenner likt og på det samme som skjer.

Anonymkode: 45c90...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Deler ingen siden hun ikke er så interessert i å snakke om sex og intimitet dessverre.

2. Å ja. Helt klart. Har ingen fantasier som jeg ikke ønsker å realisere.

3. Hun avbryter meg når jeg prøver å snakke om sex, eller svarer bare helt kort.

4. Definitivt beriker. Som AB9be fantaserer jeg om trekant, helst MMF da jeg er litt bi-nysgjerrig. I tillegg ønsker jeg litt sub/dom og lett BDSM (håndjern og blindfold f.eks.). Nesten ikke den ting jeg ikke fantaserer om, bortsett fra tiss/bæsj 😄

Anonymkode: d849c...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På deling av seksuelle fantasier svarte jeg: Ofte
Dvs.. til dem som deler selv, og det er fordi det hjelper oss å bli bedre kjent. Så det synes jeg er kjempe nyttig, men også kjempe spennende..

Det jeg tenner mest på, er å høre på godlyder fra en "fremmed" kvinne. Det blir helt kaos i hodet mitt da, for jeg føler meg såå heldig som kan være den som gjør det såå deilig for henne.. Godlyder er ikke orgasmeskrik, men det er når hun ikke klarer å kjenne på nytelsen lengre, uten å lage godlyder. Pustingen og pulsen øker betraktelig, det er også betryggende og tennende å se og høre på.. De nye kvinnene jeg har møtt, kjenner også på dette med adrealinkick. Vi er allerede så kåte at vi kjenner på hjertebank. Vi er fremmed for hverandre, det er ca bare 2 timer siden vi møttes.. Men likevel klarer vi å ha det så deilig sammen, at vi lager både godlyder og grimaser av nytelsen.. Det er en enorm innrømmelse.. litt flaut å vise sine ekte følelser med grimaser til fremmede mennensker. Men i orgasmeøyeblikket slippes alt fri, det renner en strøm av deilig følelse gjennom ryggsøylen.. da "driter" vi i hvordan vi ser ut😅

1. Jeg deler alt.. men jeg forsikrer meg at hun ikke tar ting ille opp.. Derfor sier vi at vi må være åpen og ærlig..
  2. Ja, jeg realiserer og oppfyller.. sex skal være både rettferdig og i samarbeid..
  3. Vet ikke.. det må være når pkt. 1 og 2 ikke er oppfylt eller fungerer..
  4. Neida.. det beriker mangfoldet av flere muligheter å ha sex på.. Så det er berikende og lærerikt. Vi blir aldri utlært, men banken begynner å bli full. Det er det jeg liker med å være singel, plutselig ligger jeg med ei dame som fyller meg med nye ideer🥰

Kvinners topp tre sexfantasier:

• Romantisk sex Selvfølgelig..  JA
  • Lidenskapelig eller «meningsfull» sex Varierende men.. JA
  • Kontroll/makt/røff sex Ikke nødvendigvis.. NJA

Menns topp tre sexfantasier:

• Sex med en fremmed Adrealinkick De Luxe.. JA
  • Oralsex OMG.. JA
  • Sex med en som ikke er partneren Helt ærlig.. NEI
Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (4 timer siden):

https://lommesexologen.no/ny-sex-undersokelse-dette-fantaserer-menn-og-kvinner-om/

3. Hvilke utfordringer hindrer deg evt i å utlevere/leve ut dine fantasier sammen med partner? 

1. Deler ingen
2. Ikke nødvendigvis
3. Det største hinderet er vel at han blir flau når man snakker om sex, og da er det ikke naturlig å dele sånt med ham
4. Er helt nøytralt. Verken tilfører eller ødelegger noe. Det er kun fantasier som jeg vet kommer til å forbli det. Gjør meg ikke noe.

Skal sies at ingen av oss er veldig seksuelle av oss, så det er ikke noe som opptar mye av tiden min/vår.

Anonymkode: 518c2...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg ønsker muligheten til å dele det meste. Er ikke så glad i tabuer....

2. Både ja og nei. Noen fantasier ønsker jeg å realisere, og noen er mest for min egen tenningens sin skyld tror jeg. Mulig jeg kunne gjennomført med rett partner. Usikker....

3. Jeg utleverer ikke mine fantasier med mindre jeg føler meg veldig veldig trygg. Det er et forbehold og kriterie i seg selv. Da må jeg vite at jeg kan stole på partneren min uten at det blir brukt mot meg, eller at jeg blir forlatt eller latterliggjort...

4. Så langt så beriker det mitt sexliv. Fantasier er sunt, og en veldig viktig del av det. 

Så er jeg slik at jeg deler bare en brøkdel om han ikke er eksklusiv, trofast eller tro mot meg. Så for meg er det et veldig forbehold her. Det handler om at jeg må føle meg trygg i relasjonen....Det er det sjeldent jeg gjør.

Endret av Irak
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nesten innlede med at jeg, kvinne40, er dårlig på å fantasere om seksuelle ting. Det er ikke noen stor del av meg, og det faller meg ikke naturlig. Kan dagdrømme om ferier, hus, lottogevinst osv. Men seksuelle fantasier faller seg ikke naturlig. 

1. Hvilke fantasier deler/deler du ikke? Har delt ønsket om å ha sex med en kvinne igjen før jeg dør. Og at jeg tenner på hans nytelse, kanskje sett at han blir tilfredsstilt av en annen kvinne. Har også spurt om han er interessert i trekant.

Sex med en kvinne kunne jeg tenke meg. 

Han har ingen ønske om å ha sex med noen andre enn meg. Han ble mildt sagt satt ut da jeg luftet at jeg kanskje tenner på at han opplever seksuell nytelse med en annen kvinne. 

Siden jeg ikke fantaserer noe særlig selv så forstår ikke jeg greien. Og synes helt ærlig at fantasier om å ha sex med andre mennesker med navn og ansikt grenser til utroskap. 

Anonymkode: 3acf2...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (6 timer siden):

Jeg er fryktelig «kjedelig» sånn sett. Har virkelig ingen seksuelle fantasier. Dvs jeg kan fantasere, men det er bare å se for meg sex vi har hatt. Ikke noe utover det.

Har dessverre ingen spenstige fantasier og heller ingen ønsker som ikke er realisert/prøvd ut for lengst.

Anonymkode: e4078...317

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvilke fantasier deler/deler du ikke?  Jeg fantaserer om å bruke leketøy sammen med kona. Buttplug, sleeve, womanizer, bind for øynene, julekalender osv. Fantaserer også om litt mer spontan sex, og ikke bare avtalt sex på soverommet fredag kveld med lyset av.

2. Kunne du tenkt deg å realisere noen av fantasiene? Ja veldig gjerne

3. Hvilke utfordringer hindrer deg evt i å utlevere/leve ut dine fantasier sammen med partner? Min kone er helt uinteressant i hva som tenner meg. Hun er i tillegg komplett imot å snakke om sex. Vi har kun misjonær i mørket etter barna kom

4. Synes du seksuelle fantasier beriker eller forstyrrer sexlivet? Både og. Fint å ha fantasiene ved egentid. Sår å vite at det aldri blir oppfylt.           Hilsen Mann 35

Anonymkode: 6305b...3b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (13 timer siden):

1. Ingen, pga henne. Hun vil ikke høre og påstår hun ikke fantaserer.

2. Ja, de er helt vanilje og med kjæresten.

3. Henne.

4. Beriker når jeg onanerer.

Anonymkode: 1d419...999

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (23 timer siden):

Vi deler alle fantasienene våre og de er med på å øke tenningen vår.

Vi har faktisk prøvd de fleste til stor glede for oss begge.

Heldigvis er min kone veldig åpen om sine og det gjør at vi så langt ikke har noen sperrer.

For vår del er det en stor berikelse. De heftigste orgasmene er når vi snakker om fantasiene våre mens vi har sex, fordi veien til orgasmen sitter ofte mellom ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...