Gå til innhold

Tok medisinsk abort for tre uker siden, tester fortsatt positiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet meg med en tidligtest, kanskje dumt, og de sa jeg skulle teste etter 4 uker så tar en ny neste uke. Men den tidlige graviditetstesten ble jo positiv med en gang? Er det vanlig etter abort? Hva skjer hvis den ikke blir negativ?

Anonymkode: 73dd8...b05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er vanlig, derfor de sa du skulle vente. Vent en uke eller to til og ta ny test. 

Anonymkode: 13291...b3e

Skrevet

Jeg har fremdeles svakt positiv etter 8 uker (hadde litt rester)😐 Jeg tror opptil 6 uker er ganske vanlig. Har du sjekket for rester? Ville gjort det hvis positiv test etter 4 uker.

Anonymkode: 41e95...c2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 9.52):

Testet meg med en tidligtest, kanskje dumt, og de sa jeg skulle teste etter 4 uker så tar en ny neste uke. Men den tidlige graviditetstesten ble jo positiv med en gang? Er det vanlig etter abort? Hva skjer hvis den ikke blir negativ?

Anonymkode: 73dd8...b05

Hadde tydelige positive tester 7 uker etter medisinsk abort. Helt naturlig og vanlig at det tar tid. Hcg kan bruke like lang tid på å synke som den har brukt på å stige. 

Anonymkode: 9cca6...ce7

Skrevet

Jeg testet ikke negativt før etter nøyaktig fire uker. Testet positivt flere ganger før det. Hadde ikke rester.

Anonymkode: 2dccb...ee0

Skrevet

Jeg hadde rester etter 7 uker. Måtte ta en ny «abort» ene gangen og andre gangen suge det ut med maskin. 

Anonymkode: 77f78...8ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...