Gå til innhold

Rituals bil parfyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sånn pakke i gave og i den kom det med en sånn bil parfyme. Hvordan brukes den? Hvor setter jeg den i bilen? Hvor som helst eller en bestemt plass?

Anonymkode: 42b73...540

Videoannonse
Annonse
Gjest Nelliken
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Fikk sånn pakke i gave og i den kom det med en sånn bil parfyme. Hvordan brukes den? Hvor setter jeg den i bilen? Hvor som helst eller en bestemt plass?

Du fester den i rillene til bil-viften så reguleres duften med styrken på viften. 

Skrevet
Nelliken skrev (51 minutter siden):

Du fester den i rillene til bil-viften så reguleres duften med styrken på viften. 

Takk. Må den stå der?

Gjest Nelliken
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk. Må den stå der?

Jeg bruker den der. Du må nesten se i egen bil om det er andre steder å feste den. 

Skrevet

En kollega har slik. Jeg trodde hun seriøst hadde wonderbaum. Viste seg å være en mye dyrere Rituals bilparfyme, ugg

Anonymkode: 02f02...a1b

• Liker 2
Gjest Nelliken
Skrevet

En kollega har slik. Jeg trodde hun seriøst hadde wonderbaum. Viste seg å være en mye dyrere Rituals bilparfyme, ugg

Jeg bruker den grå pakken og elsker duften. Man bestemmer selv hvor sterk lukt det skal være. Hos meg er den helt mild. 

Skrevet
Nelliken skrev (2 timer siden):

Jeg bruker den der. Du må nesten se i egen bil om det er andre steder å feste den. 

Må sikkert ha den der så det blir effekt🤔 Fikk den i en sånn grå gaveeske, så håper ikke det er sånn mannelukt😬 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Okay, da har du fått sagt din mening, fint for deg men unyttig for meg, altså du svarte ikke på det jeg lurte på. Så hva er meningen? 

• Liker 2
Gjest Nelliken
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Må sikkert ha den der så det blir effekt🤔 Fikk den i en sånn grå gaveeske, så håper ikke det er sånn mannelukt😬 

Nei, det er ikke mannelukt, jeg elsker duften og kjøper ny så snart den er tom. 

Skrevet
Nelliken skrev (2 minutter siden):

Nei, det er ikke mannelukt, jeg elsker duften og kjøper ny så snart den er tom. 

Bra, tusen takk 🩷

Skrevet

Jeg har en i gangen og et i skapet der sengetøyet ligger 😆 Pluss i bilen 🤪

Anonymkode: a9c39...292

Skrevet

Okei, så det er en ting å ha parfyme i bilen? Jeg har leiebil nå, og har undret meg over lukta i bilen. Hvor skal jeg lete for å finne kilden? 

Anonymkode: 33695...eda

Gjest Nelliken
Skrevet

Okei, så det er en ting å ha parfyme i bilen? Jeg har leiebil nå, og har undret meg over lukta i bilen. Hvor skal jeg lete for å finne kilden? 

Anonymkode: 33695...eda

Du ser den hvis der er i bilen. Den er festet i bilens ventilansjonsriller i dashbordet. Det står Rituals på den og. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har en i gangen og et i skapet der sengetøyet ligger 😆 Pluss i bilen 🤪

Men det blir ikke effekt av den hvis den bare står, må jo stå i noe ventilasjon?

Skrevet

Men det blir ikke effekt av den hvis den bare står, må jo stå i noe ventilasjon?

Det lukter nå, så det går fint. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det lukter nå, så det går fint. 

Min står i bilen (ikke på klimaanlegget) og lukter ingenting.

Gjest Nelliken
Skrevet

Min står i bilen (ikke på klimaanlegget) og lukter ingenting.

Det lukter av den uansett synes jeg. For eksempel så lukter det sterkt av hendene etter at jeg har åpnet pakken, tatt av beskyttelsen og satt den i etuiet. 

Men tror nok at viften er med på å spre duften mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...