AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #21 Del Skrevet 16. oktober 2024 Yikes, hadde vurdert hele forholdet. Snakk om å lage drama ut av ingenting. For guds skyld ikke få barn med denne kvinnen, hun virker jo helt crazy. Anonymkode: 75124...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 16. oktober 2024 #22 Del Skrevet 16. oktober 2024 TS virker ikke helt bra han heller da? Når det er "alle damer" sin feil at han sliter i relasjonen med kona. Da er man forvirret ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #23 Del Skrevet 16. oktober 2024 lillevill skrev (24 minutter siden): TS virker ikke helt bra han heller da? Når det er "alle damer" sin feil at han sliter i relasjonen med kona. Da er man forvirret ihvertfall. "Alle damer"? Selv leser jeg om en fornuftig mann som var uheldig med en av damene sine. Anonymkode: faedc...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 16. oktober 2024 #24 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): "Alle damer"? Selv leser jeg om en fornuftig mann som var uheldig med en av damene sine. Anonymkode: faedc...0d0 Han skriver "virkelig damer, virkelig" Mao han mener alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #25 Del Skrevet 16. oktober 2024 Virkelig mann, du vet tydeligvis å velge damer når dette er det du gifter deg med som nummer 3. Ikke bland verken meg, andre mennesker av mitt kjønn eller min mann i noe så dumt. Hva var spørsmålet ditt til "oss kvinner"? Jeg ville ikke brukt deg (eller henne) til noe? Anonymkode: 4c4e5...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #26 Del Skrevet 16. oktober 2024 Heheh.. Når det er en kvinne som er gift eller samboer på ny, så får hun sjelden eller aldri høre at det i seg selv er et problem. Det vet jeg, fordi det legger jeg nitidig merke til. Men når det er en mann som skriver, så kommenterer flere det. Jaja. Men det er riktig. De menneskene som fikser samliv, de finner rett partner på første forsøk. De som ikke gjør det, får gå i seg selv og ta eget ansvar for at ‘det er noe galt med partneren min’. Er selv en av de som ikke fikset forhold på første forsøk, altså, så mener ikke å heve meg over noen. Men ja, det var selvfølgelig meg det var noe galt med, ikke bare partneren min. Finn ut hva det er som gjør at du konstant går etter feil damer, ts, og så bare slutt med det. Anonymkode: 7b543...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #27 Del Skrevet 16. oktober 2024 Beklager, her må det ha skjedd en glipp i mailtråden som går ut til alle kvinner om hva alle andre kvinner sier og foretar seg, slik at vi til enhver tid kan svare på vegne av hverandre, som den homogene og sammensveisede gruppen vi tross alt er. Kvinner - jeg foreslår at vi tar et fellesmøte snarest for å gå gjennom rutinene våre, og diskutere et svar vi kan gi til TS. Anonymkode: cf1a1...b81 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #28 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Beklager, her må det ha skjedd en glipp i mailtråden som går ut til alle kvinner om hva alle andre kvinner sier og foretar seg, slik at vi til enhver tid kan svare på vegne av hverandre, som den homogene og sammensveisede gruppen vi tross alt er. Kvinner - jeg foreslår at vi tar et fellesmøte snarest for å gå gjennom rutinene våre, og diskutere et svar vi kan gi til TS. Anonymkode: cf1a1...b81 Jeg kan ikke torsdager, treninger annenhver dag. Helst ikke i desember pga juleforberedelser. Kunne vi sagt 17. April 2025? Sendt invitasjon på teams. Merk møte med obligatorisk for alle Anonymkode: ba199...989 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #29 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg kan 17. april, men jobber til 16.30, så må bli etter det. Tenker vi litt enkel tapas? Anonymkode: cf1a1...b81 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 16. oktober 2024 #30 Del Skrevet 16. oktober 2024 Er dette første gang wife 3.0 er fullstendig urimelig TS slik at det kom som et sjokk på deg? Ingen slike diskusjoner før dere giftet dere? Eller gikk du rett og slett inn i dette ekteskapet med åpne øyne og NÅ er frustrert fordi det tar nattesøvnen fra deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #31 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg, på tross av at jeg er kvinne, nekter å ta ansvar for en annen dames oppførsel. På samme måte gir jeg ikke deg, TS, som mann, ansvaret fordi eksen min banka meg opp. God deal, eller? Anonymkode: 2333f...a9d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #32 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg kan ikke torsdager, treninger annenhver dag. Helst ikke i desember pga juleforberedelser. Kunne vi sagt 17. April 2025? Sendt invitasjon på teams. Merk møte med obligatorisk for alle Anonymkode: ba199...989 Passer for meg også 17. april. Tapas går greit. Vi vet jo alle at når diskusjoner om alskens tulleting startes rett før man skal gå til sengs, så har vi kvinner ofte en baktanke med det... Kanskje TS bør være obs på at kona prøver å unndra seg et eller annet Anonymkode: df22d...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 17. oktober 2024 #33 Del Skrevet 17. oktober 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg