Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er gravid for første gang og har begynt å tenke på fødselen. Jeg har skoliose og har litt bekymringer knyttet til epidural. Er det noen som har født med skoliose og kan dele erfaringer? Vurderer evt å kun benytte lystgass som smertelindring, er det mulig?

Anonymkode: d8347...70f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde både epidural og spinalbedøvelse under min fødsel. Jeg har skoliose. Det gikk veldig fint. 👍

Anonymkode: a249d...02d

Skrevet

Hadde kun varmeposer på rygg og mage som smertelindring ved første fødsel, og ingenting med nr. 2. Gikk helt fint!

Anonymkode: 09fd7...d7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde kun varmeposer på rygg og mage som smertelindring ved første fødsel, og ingenting med nr. 2. Gikk helt fint!

Meg igjen! De sa på føden at det var ikke sikkert jeg ville ha like god effekt av epidural, men ønsket det heller ikke så da var det jo greit.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei! Jeg er gravid for første gang og har begynt å tenke på fødselen. Jeg har skoliose og har litt bekymringer knyttet til epidural. Er det noen som har født med skoliose og kan dele erfaringer? Vurderer evt å kun benytte lystgass som smertelindring, er det mulig?

Anonymkode: d8347...70f

Jeg fikk epidural med første baby og har skoliose. Jeg husket først å nevne det da hun som skulle sette den inn slet med å finne riktig sted. 😅 Det gikk bra og jeg fikk god virkning av den, men det stoppet riene etterhvert. 😬 Så jeg klarte meg uten noe med nr. 2.

Masse lykke til! 💕

Anonymkode: 4a214...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...