Gå til innhold

Mannen som er sur pga lite sex og kommer med sure kommentarer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Maleficenta skrev (49 minutter siden):

Hørt om ventelister? 

Hørt om å bruke alt som står til hinder som unnskyldninger?

Anonymkode: 72886...f3b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg må være veldig kåt for å ta en pikk i munnen. Er jeg ikke kåt så suger jeg ikke

Anonymkode: af4a2...515

Dette er det dummeste jeg har hørt i dag!

Akkurat som å si at "Jeg må ha LYST til å skifte dekk for at jeg skal gjøre det!" 

Å stille opp og suge eller runke din kjære er en investering til et flott forhold!

Hilsen kvinne 50+ som heller suger enn å bytte dekk!

Anonymkode: 03df1...365

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er det dummeste jeg har hørt i dag!

Akkurat som å si at "Jeg må ha LYST til å skifte dekk for at jeg skal gjøre det!" 

Å stille opp og suge eller runke din kjære er en investering til et flott forhold!

Hilsen kvinne 50+ som heller suger enn å bytte dekk!

Sex og dekkskift er ikke helt sammenlignbart, ganske skremmende at du ikke skjønner det. 

Anonymkode: 54a02...0b9

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sex og dekkskift er ikke helt sammenlignbart, ganske skremmende at du ikke skjønner det. 

Anonymkode: 54a02...0b9

Det ER sammenlignbart fordi begge deler er en ting man har behov for!

Driftene varierer selvsagt fra person til person, men en person med høye seksuelle drifter MÅ få utløsning til dette, ellers blir man aggressiv og sint. I et parforhold er det forventet at partneren stiller opp, ellers blir man frustrert og irritert, og det fører svært ofte til utroskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Driftene varierer selvsagt fra person til person, men en person med høye seksuelle drifter MÅ få utløsning til dette, ellers blir man aggressiv og sint. I et parforhold er det forventet at partneren stiller opp, ellers blir man frustrert og irritert, og det fører svært ofte til utroskap. 

Like mye som at mangel på seksuell lyst er noe man kan jobbe med er også altfor høy seksuell lyst også noe man kan jobbe med. Om man blir aggressiv og sint fordi man ikke får seg nok sex, da har man ett problem og dette problemet bør man ta tak i sammen med profesjonelle.

Hvis man i et forhold sitter å forventer at partner skal stille opp til tross for smerter, operasjoner i underlivet, fødsler, rifter, skader, sykdom, manglende lyst og begynner å gjøre sexen til et pliktløp vil man ende opp med en partner som ser på deg og føler avsky, vil mistrives og tenke på å forlate deg, for du som partner gir ikke det din partner trenger.

Så lykke til med det.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt høy seksuell drift, men har ikke vært singel på ca 30 år.  Når min partner ikke er hjemme, -borte på jobb, er det helt OK å runke, men med kjæresten i samme hus, frister det mye med å ha sex.  De gangene jeg blir avvist, blir jeg skuffet, irritert og sur, og liksom litt hevngjerrig. Har også vært utro mange ganger, men ikke med nåværende partner da vi har en felles forståelse og enighet, og hjelper hverandre selv om hodet fortsatt er på jobb, eller drukner i skittentøyet. 

Når jeg har det slik og er kvinne, -kan jeg bare forestille meg hvor ille det er for menn som har 10 ganger med testosteron i kroppen!!! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har kanskje aldri vært i en situasjon hvor du har blitt tvunget til seksuelle handlinger eller blitt voldtatt. Det er skremmende for meg at du sammenligner det å suge, runke ( eventuelt slikke eller fingre) med å skifte dekk. 

Det er helt greit å gjøre om man er komfortabel med det, men det er en mye mer kompleks situasjon enn å skifte dekk. Å skifte dekk kan man sette bort til et verksted, et dekkhotell eller noen andre. Da betaler man for en tjeneste, og ingen vil si noe på det. "Setter man bort" suging, runking,... for betaling, vil de fleste oppleve det som utroskap i tillegg til at det er ulovlig. Det går fint an å ordne en utløsning for seksuelle drifter på egen hånd om behovet er der.

Anonymkode: caa13...dbf

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (5 minutter siden):

Like mye som at mangel på seksuell lyst er noe man kan jobbe med er også altfor høy seksuell lyst også noe man kan jobbe med. Om man blir aggressiv og sint fordi man ikke får seg nok sex, da har man ett problem og dette problemet bør man ta tak i sammen med profesjonelle.

Hvis man i et forhold sitter å forventer at partner skal stille opp til tross for smerter, operasjoner i underlivet, fødsler, rifter, skader, sykdom, manglende lyst og begynner å gjøre sexen til et pliktløp vil man ende opp med en partner som ser på deg og føler avsky, vil mistrives og tenke på å forlate deg, for du som partner gir ikke det din partner trenger.

Så lykke til med det.

Jeg har født og ammet 4 barn så kom ikke her å tro at du kan prøve å belære meg om hvordan det kan føles å ha rifter, smerter, ulyst, sykdom eller å være sliten. Jeg kan legge til ørkenmus pga amming (da har man ikke østrogen) og depresjon. MEN jeg har ALLTID stilt opp for mannen min fordi han er verden snilleste og herligste, så å gi av en liten olje-runk er helt OK. Han vasker bilen min, bytter dekk i snøføyka, vasker og rydder kjøkken, stryker sine egne klær (Jeg hater virkelig å stryke!) -samt gjerne mine også!  

Hilsen kvinne 50+

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg har født og ammet 4 barn så kom ikke her å tro at du kan prøve å belære meg om hvordan det kan føles å ha rifter, smerter, ulyst, sykdom eller å være sliten. Jeg kan legge til ørkenmus pga amming (da har man ikke østrogen) og depresjon. MEN jeg har ALLTID stilt opp for mannen min fordi han er verden snilleste og herligste, så å gi av en liten olje-runk er helt OK. Han vasker bilen min, bytter dekk i snøføyka, vasker og rydder kjøkken, stryker sine egne klær (Jeg hater virkelig å stryke!) -samt gjerne mine også!  

Hilsen kvinne 50+

Nettopp, mannen din er snill og herlig, og da kan man få lyst til å suge!

Mrn viss du derimot vet at mannen blir furten og sur og sint om det ikke gjøres, blir det noe helt annet!!! Da skapes et slags press, som kan bære helt galt avsted dersom man gjør det likevel.

Jeg sugde ofte mannen de første årene når han var snill og grei. Men etterhvert viste det seg helt andre sider av han, og både sex og sugelyst dalte.

Det må være et godt "klima" på plass før det der blir aktuelt.. 

Anonymkode: d5261...487

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skremmende lesning med alle som synes at man bør gjøre seksuelle tjenester kun for å tilfredsstille sexbehovet til partneren. Hvis det ikke er noe man ønsker, selvsagt. TS er tydelig på at det er uaktuelt for henne.
Sammenligne med dekkskift? Dekkskift gjør man med en død gjenstand som verken krever eller forventer, og vi skifter dekk for å ikke havne i alvorlige ulykker, hvor en selv og andre kan bli skadet eller i verste fall drept. Ville man skifta dekk om man ikke ble tvunget? Det er lovpålagt å skifte dekk også (om man har sommerdekk eller for slitte dekk). 

Seksuelle hendelser skal være samtykkende og ønsket, uavhengig av om det gis, tas eller deles. Seksualiteten er intim og følsom, og det er ikke behagelig å føle seg pressa, tvunget eller lignende. Å gjøre seksuelle ting er ikke ei mentalt følelsesløs handling. Det kan føles positivt, likegyldig eller negativt. Min mann føler ikke godt om å gi meg seksuell nytelse om han selv ikke er kåt, da det føles feil. Det krever noe av ham som han ikke har i seg når han ikke er kåt. Han vil heller diske opp deilig 7-retters middag som tar hele dagen eller en kopp te for å glede meg, da dette ikke er følelsesmessig krevende for ham. Det er ikke intimt, det krever ikke kropp og sinn på samme måte.

Anonymkode: faf78...2c2

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hilsen kvinne 50+

Hva tenker du egentlig er forskjellen på egen hånd og hånden til en som ser på jobben som et dekkskift? Så lenge ingen andre følelser enn jobb er inkludert fra den andre kan han vel gjøre jobben selv.

Anonymkode: 35352...c55

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva tenker du egentlig er forskjellen på egen hånd og hånden til en som ser på jobben som et dekkskift? Så lenge ingen andre følelser enn jobb er inkludert fra den andre kan han vel gjøre jobben selv.

Anonymkode: 35352...c55

Man har da følelser selv om man ikke er kåt?

Det kalles å investere i forholdet det en gjør for å glede den andre. Det er slik en har et lykkelig, fungerende samliv. 

For hvem er mest glad? Jeg når han skifter dekk på bilen min slik at jeg kommer meg til jobb i snøføyka, eller han som akkurat har fått en deilig orgasme av henne han elsker??

Ta og gi, og ofre av hele ditt hjerte, da blir livet som en dans på roser!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har kanskje aldri vært i en situasjon hvor du har blitt tvunget til seksuelle handlinger eller blitt voldtatt. Det er skremmende for meg at du sammenligner det å suge, runke ( eventuelt slikke eller fingre) med å skifte dekk. 

Det er helt greit å gjøre om man er komfortabel med det, men det er en mye mer kompleks situasjon enn å skifte dekk. Å skifte dekk kan man sette bort til et verksted, et dekkhotell eller noen andre. Da betaler man for en tjeneste, og ingen vil si noe på det. "Setter man bort" suging, runking,... for betaling, vil de fleste oppleve det som utroskap i tillegg til at det er ulovlig. Det går fint an å ordne en utløsning for seksuelle drifter på egen hånd om behovet er der.

Jeg har både blitt sove-voldtatt, og våknet av at den ekleste personen jeg visste om lå over meg med pikken inne i meg, og å bli fingret av en slektning når jeg gjentatte ganger sa NEIIII, og prøvde å vri meg unna, samt ha sex med en fremmed fordi jeg var 15 år og turde ikke å si nei, selv om jeg absolutt ikke ville fordi jeg var redd han ville slå meg!!

SLUTT Å PRØVE Å VRI DET OVER I AT EN PERSON MED 26 ÅRS SEKSUELL ERFARING IKKE HAR PEILING!! 

Jeg prøver å komme med tips og råd for at flere barn ikke trenger å vokse opp med 2 hjem!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hilsen kvinne 50+

Det skinner jo ganske tydelig igjennom at du faktisk har lyst til det du gjør, eller?

Og det er ikke tilfellet for TS, hun har ikke lyst.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har både blitt sove-voldtatt, og våknet av at den ekleste personen jeg visste om lå over meg med pikken inne i meg, og å bli fingret av en slektning når jeg gjentatte ganger sa NEIIII, og prøvde å vri meg unna, samt ha sex med en fremmed fordi jeg var 15 år og turde ikke å si nei, selv om jeg absolutt ikke ville fordi jeg var redd han ville slå meg!!

SLUTT Å PRØVE Å VRI DET OVER I AT EN PERSON MED 26 ÅRS SEKSUELL ERFARING IKKE HAR PEILING!! 

Jeg prøver å komme med tips og råd for at flere barn ikke trenger å vokse opp med 2 hjem!! 

Mener 37 år, -her gikk det litt fort i svingene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har hatt lite lyst pga uregelmessig mens, akuttoperasjon nedentil, to fødsler osv.

Jeg og mannen har sex, men ofte på hans initiativ. Jeg har sagt at jeg trenger å føle meg elsket, dvs at han ikke er avvisende, sure kommentarer, sitter med ryggen til, lite kommunikasjon. 

I dag ga jeg han en klem, kysset han mens barna var her og det første han sier er "Jaja, du prøver deg nå ja når barna er her, så du vet at det ikke blir noe🙄"

Hæ tenker jeg? Jeg trenger faktisk noe, holde rundt for å kjenne på at vi fakisk betyr noe for hverandre , uten om et knull og legge oss på hvert sitt rom. Sånne kommentarer får jeg bare enda mindre lyst.

Og vi HAR sex, bare ikke så ofte som van ønsker. De gangene jeg ikke vil, humler han med øynene, svarer surt og går ut av rommet.

Kjenner bare at jeg blir så lei..

Anonymkode: c12b3...c6a

du kommer jo med to vidt forskjellige forklaringer. Uregelmessig mens, akuttoperasjon nedentil, fødsler «osv» vs at du har sagt at du trenger å føle deg elsker.

Uansett er det åpenbart at du ber om bråk her. For hvis en part i forholdet er misfornøyd med sexlivet så får det stort sett konsekvenser. Da får du heller vurdere å tilby anal

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
TwoCupsNoGirls skrev (11 minutter siden):

du kommer jo med to vidt forskjellige forklaringer. Uregelmessig mens, akuttoperasjon nedentil, fødsler «osv» vs at du har sagt at du trenger å føle deg elsker.

Uansett er det åpenbart at du ber om bråk her. For hvis en part i forholdet er misfornøyd med sexlivet så får det stort sett konsekvenser. Da får du heller vurdere å tilby anal

🙌👏

Anonymkode: 72886...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TwoCupsNoGirls skrev (1 time siden):

Det går ikke an at problemet er begge deler?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hilsen kvinne 50+

Omg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes uansett det er merkelig at en med så mange år på baken ikke forstår at slike opplevelser kan gi forskjellige skader hos andre mennesker. Jeg er rundt din alder, men jeg har nok ikke like mye seksuell erfaring.  Jeg har allikevel erfaring med at å tvinge seg til seksuelle handlinger for å beholde husfreden kan være veldig ødeleggende for egen seksualitet og for nærhet til partner. Jeg avskriver ikke at andre kan ha andre opplevelser, men jeg synes du viser veldig liten forståelse for at din opplevelse av å gi partneren utløsning for seksuelle behov ikke er alles opplevelse. I tillegg til at det er mange andre tildels komplekse årsaker til at det blir en ubalanse i forholdet som påvirker hva man klarer/ønsker å dele av intimitet.

Du beskriver også et helt annet forhold hvor dere tar vare på hverandre, her får ts en spydig avvisning når hun prøver å gi mannen en klem. Da er det ikke unormalt å bli såret, og for mange vil det medføre at det blir vanskeligere å skulle tilfredstille partneren etterpå.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...