AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #21 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hæ tenker jeg? Jeg trenger faktisk noe, holde rundt for å kjenne på at vi fakisk betyr noe for hverandre , uten om et knull og legge oss på hvert sitt rom. Sånne kommentarer får jeg bare enda mindre lyst. Hva sier han når dere prater om dette? Hjelper ikke å tenke ting. Anonymkode: d0da3...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #22 Del Skrevet 16. oktober 2024 Dere er i en dårlig spiral her, han føler seg nok lite elsket siden du ikke vil ha sex og du føler deg lite elsket siden han blir til en sur liten drittunge. Det første dere må gjøre er å kommunisere. Du skriver at "jeg tenkte Hæ? Jeg trenger jo kjærtegn blabla". I stedet for å tenke det inni deg, så sier du det høyt. Når barna har lagt seg, så har dere en samtale om det. Hvor du også må lytte på hans perspektiv. Jeg synes jo han høres ut som en løk, men man skal heller ikke kimse av effekten av å bli seksuelt avvist og ikke føle seg begjært (eller kanskje til og med ikke elsket) av sin partner. Sex er livsviktig for meg, men perioder uten pga et eller annet i livet er ikke noe krise, så lenge det prates om. Dersom partner bare trekker seg unna uten å si noe, så ville jeg blitt lei meg og såret. Jeg antar jo dere har snakket litt sammen, men dere må snakket MYE mer. Muligens med en parterapeut som kan hjelpe å sparke i gang kommunikasjonen og komme til kjernen. Anonymkode: dd2be...4b1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #23 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor har dere separate rom? Det hjelper jo ikke akkurat på intimiteten. Greit at du ikke har lyst på sex, men alle kan vel suge? Det kan du gi han hver morgen, og slik kan du holde pulingen nede til en gang i uken. Hilsen Dr. Ruth Anonymkode: d2d93...831 Jeg må være veldig kåt for å ta en pikk i munnen. Er jeg ikke kåt så suger jeg ikke Anonymkode: af4a2...515 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #24 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hvor lenge har du tenkt å bruke alle disse unnskyldninger du har for å ikke ville ha sex, ts. uten å finne ut av/fikse det som trenger å fikses så du får lyst. Er det kun han du ikke vil ha sex med eller gjelder det sex generelt? Det er sjelden kun ene parten sin feil å dynamikk som dere har oppstår. Onanerer du ellers? Anonymkode: 72886...f3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #25 Del Skrevet 16. oktober 2024 Mannen din ser ut til å bruke deg som en tømmestasjon. Dump han Anonymkode: 04ae8...d4e 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 16. oktober 2024 #26 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han kan løfte opp barnet og si "Uffda, satt mamma deg her, stakkars deg" Alltid høylytte kommentarer som skal gi meg stikk. Anonymkode: c12b3...c6a Hadde ikke forstått det, egentlig. Til den kommentaren hadde jeg vel bare sagt: "Å, skal jeg sette deg (barnet) et annet sted?" eller "Vil du sitte et annet sted?" eller til mannen: "Hva mener du, skulle jeg gjort det annerledes, tenker du?" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #27 Del Skrevet 16. oktober 2024 lillevill skrev (2 timer siden): Er litt psykotisk å ødelegge et forhold med så kjipe kommentarer bare fordi man er usikker på seg selv. Høres mer ut som at han er sur og hakker. Ts jeg tror jeg hadde tatt en samtale på hvordan dere snakker til hverandre. At vennlighet og godhet skal være på plass blant to som er samboere og foreldre sammen. Psykotisk har ingenting med saken å gjøre. Skulle ønske folk kunne slutte å slenge det rundt seg, spesielt når de ikke aner hva det er. Når det er sagt, kanskje han føler på det samme når det gjelder TS. At TS ødelegger forholdet med å være så sur når det gjelder sex. Vet TS hva kjærlighetsspråket hans er? Vet han hva TS sitt er? Vet TS hva sitt er? Det som ofte ødelegger et forhold er at blir så opptatt av hva man selv trenger....uten å tenke over at partner kanskje kjenner på det samme ifht hva den trenger fra partner. Anonymkode: b3c97...66e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. oktober 2024 #28 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvor lenge har du tenkt å bruke alle disse unnskyldninger du har for å ikke ville ha sex, ts. uten å finne ut av/fikse det som trenger å fikses så du får lyst. Er det kun han du ikke vil ha sex med eller gjelder det sex generelt? Det er sjelden kun ene parten sin feil å dynamikk som dere har oppstår. Onanerer du ellers? Anonymkode: 72886...f3b Altså jeg vet en lett løsning på problemet til ts. Bytt mann 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. oktober 2024 #29 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere er i en dårlig spiral her, han føler seg nok lite elsket siden du ikke vil ha sex og du føler deg lite elsket siden han blir til en sur liten drittunge. Det første dere må gjøre er å kommunisere. Du skriver at "jeg tenkte Hæ? Jeg trenger jo kjærtegn blabla". I stedet for å tenke det inni deg, så sier du det høyt. Når barna har lagt seg, så har dere en samtale om det. Hvor du også må lytte på hans perspektiv. Jeg synes jo han høres ut som en løk, men man skal heller ikke kimse av effekten av å bli seksuelt avvist og ikke føle seg begjært (eller kanskje til og med ikke elsket) av sin partner. Sex er livsviktig for meg, men perioder uten pga et eller annet i livet er ikke noe krise, så lenge det prates om. Dersom partner bare trekker seg unna uten å si noe, så ville jeg blitt lei meg og såret. Jeg antar jo dere har snakket litt sammen, men dere må snakket MYE mer. Muligens med en parterapeut som kan hjelpe å sparke i gang kommunikasjonen og komme til kjernen. Anonymkode: dd2be...4b1 Men om han føler seg lite elsket, er det ikke litt hans ansvar å snakke med ts om dette som en voksen istedet for å oppføre seg slem og spydig og komme med ekle stikk og kommentarer? Hvorfor mener han at han fortjener å ikke bli seksuelt avvist når han er slem? Er jo sikkert fordi han er slem at han blir avvist. Bør han ikke tenke på det? 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. oktober 2024 #30 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Psykotisk har ingenting med saken å gjøre. Skulle ønske folk kunne slutte å slenge det rundt seg, spesielt når de ikke aner hva det er. Når det er sagt, kanskje han føler på det samme når det gjelder TS. At TS ødelegger forholdet med å være så sur når det gjelder sex. Vet TS hva kjærlighetsspråket hans er? Vet han hva TS sitt er? Vet TS hva sitt er? Det som ofte ødelegger et forhold er at blir så opptatt av hva man selv trenger....uten å tenke over at partner kanskje kjenner på det samme ifht hva den trenger fra partner. Anonymkode: b3c97...66e Ts ødelegger? Det er han som er sur og ødelegger her da 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #31 Del Skrevet 16. oktober 2024 Maleficenta skrev (1 minutt siden): Altså jeg vet en lett løsning på problemet til ts. Bytt mann Og hvorfor skulle det ikke også gjelde den motsatte veien? Hvis ts er ikke i stand til å prøve finne en løsning på deres FELLES dynamikk, da er hun kanskje ikke egnet for et forhold. Anonymkode: 72886...f3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. oktober 2024 #32 Del Skrevet 16. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hvorfor skulle det ikke også gjelde den motsatte veien? Hvis ts er ikke i stand til å prøve finne en løsning på deres FELLES dynamikk, da er hun kanskje ikke egnet for et forhold. Anonymkode: 72886...f3b Tviler på at han finner ei ny ei om han er slik spydig mot alle. Hvorfor skal hun søke etter løsninger? Kan ikke bare han slutte å mobbe henne hele tiden? Endret 16. oktober 2024 av Maleficenta 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #33 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hvorfor skulle det ikke også gjelde den motsatte veien? Hvis ts er ikke i stand til å prøve finne en løsning på deres FELLES dynamikk, da er hun kanskje ikke egnet for et forhold. Anonymkode: 72886...f3b Er det bare hennes ansvar da? Han reagerer med å bli sur og komme med stikk, hvorfor kan ikke han ta ansvar for en samtale om hvordan han føler det? Anonymkode: 54a02...0b9 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 16. oktober 2024 #34 Del Skrevet 16. oktober 2024 Valeriouz skrev (2 timer siden): Hvorfor gir du ikke mannen din sex, da?? Sex er ikke noe man gir for å være snill. Sex skal være noe begge har lyst til og vil. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #35 Del Skrevet 16. oktober 2024 Maleficenta skrev (Akkurat nå): Tviler på at han finner ei ny ei om han er slik spydig mot alle Det kan godt hende. Men hva hvis han har blitt slik etter mange måneder av avvisning og han er i grunnen en høy og kjekk kjernekar som tjener bra. Morsom på fest og basar. Det er også en mulighet å han ikke er så høy kjekk og fantastisk også men da er det sannsynlighet for å ts er en grå mus. Du ser, synsing kan gå begge veier, sant? Anonymkode: 72886...f3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #36 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det bare hennes ansvar da? Han reagerer med å bli sur og komme med stikk, hvorfor kan ikke han ta ansvar for en samtale om hvordan han føler det? Anonymkode: 54a02...0b9 Jeg skrev FELLES dynamikk og du svarer som du har nettop stått opp av sengen og sier „ er det bare hennes ansvar da?” 🫠 Anonymkode: 72886...f3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #37 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skrev FELLES dynamikk og du svarer som du har nettop stått opp av sengen og sier „ er det bare hennes ansvar da?” 🫠 Anonymkode: 72886...f3b Ja, jeg leste det du skrev, men du skrev like fullt "om ts ikke er i stand til å finne en løsning.." og det fremsto som om du mente det var hennes ansvar. Dersom du mener de begge har ansvar for det så er det jo greit, men kan være lurt å tenke over hvordan du ordlegger deg. Anonymkode: 54a02...0b9 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #38 Del Skrevet 16. oktober 2024 Valeriouz skrev (2 timer siden): Hvorfor gir du ikke mannen din sex, da?? Hun har ikke lyst. Hun er helt tørr og operert nedentil, bortsett fra mensen som kommer uregelmessig. Hun får enda mindre lyst av en som blir sur og furter. Hvorfor ser du ikke sammenhengen? Anonymkode: 115e7...99a 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #39 Del Skrevet 16. oktober 2024 Valeriouz skrev (2 timer siden): Hvorfor gir du ikke mannen din sex, da?? Fordi det er noe du gir? Ikke en jobb du skal? Anonymkode: b3a3f...eb6 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. oktober 2024 #40 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det kan godt hende. Men hva hvis han har blitt slik etter mange måneder av avvisning og han er i grunnen en høy og kjekk kjernekar som tjener bra. Morsom på fest og basar. Det er også en mulighet å han ikke er så høy kjekk og fantastisk også men da er det sannsynlighet for å ts er en grå mus. Du ser, synsing kan gå begge veier, sant? Anonymkode: 72886...f3b Hadde han vært en kjernekar hadde han tatt det opp på en ordentlig måte. Han hadde ikke begynt å oppført seg sånn 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå