Lousia Skrevet 15. oktober 2024 #1 Del Skrevet 15. oktober 2024 (endret) Jeg er nyutdannet sykepleier og jobber på et velferdssenter, men bare 3 ganger i uken. Så jeg føler jeg bør finne meg en ekstra jobb på siden der jeg kan velge selv hvor mange timer jeg vil jobbe. Og aller helst med eldre. Flere som er i min situasjon???? Trenger råd, hilsen ei desperat kvinne 😅 Endret 15. oktober 2024 av Lousia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Del Skrevet 15. oktober 2024 Dette kjenner jeg meg igjen veldig i. 👍🏼 Jeg vet at i Oslo området finnes det et nytt firma som tilbyr at sykepleiere selv kan velge eldre som man hjelper 1 gang i uken. Det tror jeg passer deg veldig godt med tanke på at du selv kan velge og ikke trenger å være fast ansatt. Google rundt du😌 Anonymkode: 5fb2a...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #3 Del Skrevet 15. oktober 2024 har du sjekket private hjemmetjenester i nærheten? Kanskje de tilbyr noe timer du kan ta på deg i uken. Anonymkode: 5fb2a...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #4 Del Skrevet 15. oktober 2024 Skulle ønske det hadde vært et tilbud for å hjelpe eldre i stede for å komme igjennom privat eller kommunal hjemmetjeneste. Jeg er bøtta lei hierarkiet og har erfart selv at å drive eget firma er prima! Anonymkode: 5fb2a...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
William_S Skrevet 16. oktober 2024 #5 Del Skrevet 16. oktober 2024 (endret) Personalformidling på OUS har en stillingsannonse ute nå for sykepleiere. Prøve der? Der er man ansatt på 0 prosent og velger litt selv hvor mange timer man jobber. Det er jo ikke direkte eldre men mange pasienter på sykehus går jo inn under eldre garde. https://2411.webcruiter.no/Main2/Recruit/Public/4864858987?language=nb&link_source_id=0 Endret 16. oktober 2024 av William_S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå