AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Skrevet 15. oktober 2024 Åå. Jeg er så lei! Har nettopp kommet tilbake fra jobb etter 2 ukers sykmelding pga behandling av en kronisk sykdom jeg har. Kom tilbake med friskt mot uka her, men har nå fått urinveisinfeksjon (skal til lege i morgen). Det er så smertefullt i hele magen. Står på immundempende medisin som gjør at jeg er mer utsatt for å få slike infeksjoner. Har ikke noe lyst til å dra til legen igjen. Er så utrolig lei fastlegen! 🤣😬 Er lei av å være en arbeidstaker som nok en gang på varsle leder at det «er noe». Så jeg presser meg så langt det lar seg gjøre nettopp for å unngå å være en belastning. Arbeider med folk, og det egner seg ikke å løpe på do hvert 5 minutt under samtalene. Har såklart forsøkt tranebær, drikker masse masse vann, C-vitamin. Smerten «letter litt» etter jeg har tisset, men så kommer smerten tilbake like etterpå. Hva gjør meg med egenmelding når jeg nylig har benyttet sykmelding? Er så lei nå av at det hele tiden er noe nytt. Er i utgangspunktet positiv person altså. Bare kjente dette var et slag i trynet litt for tett på.. Anonymkode: f7636...1b5 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Skrevet 15. oktober 2024 Du kan ikke bruke egenmelding nå. Anonymkode: 04851...01a 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #3 Skrevet 15. oktober 2024 Du har ikke rett til å bruke egenmelding nå. Den gode nyheten er at man merker raskt bedring dersom man får antibotika (ikke allid man får det). Sykemelding er løsningen i ditt tilfelle, om du ikke kan jobbe. Anonymkode: 4d43d...ecc 1
nordlending Skrevet 15. oktober 2024 #4 Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gjør meg med egenmelding når jeg nylig har benyttet sykmelding? Les punktet om "nytt sykefravær" her: https://www.nav.no/arbeidsgiver/sykepenger-i-arbeidsgiverperioden
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #5 Skrevet 15. oktober 2024 nordlending skrev (14 minutter siden): Les punktet om "nytt sykefravær" her: https://www.nav.no/arbeidsgiver/sykepenger-i-arbeidsgiverperioden Den er allerede sendt inn 😊 Men tusen takk for svar! Anonymkode: f7636...1b5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #6 Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du har ikke rett til å bruke egenmelding nå. Den gode nyheten er at man merker raskt bedring dersom man får antibotika (ikke allid man får det). Sykemelding er løsningen i ditt tilfelle, om du ikke kan jobbe. Anonymkode: 4d43d...ecc Nei jeg vet! Må gå 8 uker før ny egenmelding. Håper jeg får rask effekt av antibiotika 🤞🏼😊 Anonymkode: f7636...1b5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #7 Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei jeg vet! Må gå 8 uker før ny egenmelding. Håper jeg får rask effekt av antibiotika 🤞🏼😊 Anonymkode: f7636...1b5 Er det ikke 16 dager? Uansett. Er du syk og ikke kan jobbe, har du vel rett på ny sykemelding? Anonymkode: 4d43d...ecc
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #8 Skrevet 15. oktober 2024 Drikk mye vann med sitron, evnt appelsinjuice, og fyll ei flaske med varmt vann og ligg med den i skrittet. Varme lindrer. Anonymkode: fd0a5...c32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå