Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #1 Skrevet 25. februar 2006 Slenger meg på, med spørsmål om ulike produkter. Jeg skal kjøpe meg nytt bronzepudder, hvilket? Og så må jeg ha ny mascara. Hvilken? Ikke nok med det. Jeg trenger ny concealer, og jeg trenger ny selvbruningskrem. Ja, kommed råd folkens! Helst noe jeg kan bestille fra nett, SN eller LF....Si gjerne hvor dere har kjøpt det! Jeg venter i spenning med visakortet klart!
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #2 Skrevet 25. februar 2006 Mascara: Jeg liker mascaraer som sitter godt, og som gir lengde. Favorittene er Flex WP av Lancome, Spectacular fra Rubinstein, og Lash XL fra Estee Lauder. Solpudder: Guerlain Terracotta er helt uslåelig! Selvbruningskrem til ansikt: Clarins Liquid Bronze. Til kroppen bruker jeg Sublime Bronze gele fra L'Oreal, og den gir veldig fin farge.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #3 Skrevet 25. februar 2006 Thanks, Elphaba! Vet du noen nettsider som selger Guerlain Terracotta?
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #4 Skrevet 25. februar 2006 Thanks, Elphaba! Vet du noen nettsider som selger Guerlain Terracotta? ← Jeg ville ikke kjøpt på nettet, for det finnes i hvertfall i seks ulike farger, og du må prøve deg fram for å finne den riktige til din hud. Den fargen som er bra for meg, er ikke nødvendigvis den riktige for deg.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #5 Skrevet 25. februar 2006 Jeg ville ikke kjøpt på nettet, for det finnes i hvertfall i seks ulike farger, og du må prøve deg fram for å finne den riktige til din hud. Den fargen som er bra for meg, er ikke nødvendigvis den riktige for deg. ← Man kan jo sjekke fargene på parfymeri og så bestille på nett etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #6 Skrevet 25. februar 2006 Det kan man jo gjøre, men hvor på nettet får man tak i dette pudderet da?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #7 Skrevet 25. februar 2006 Det vet jeg ikke. Skulle gjerne visst om noen internettsider som sender til Norge selv.
Saga Skrevet 25. februar 2006 #8 Skrevet 25. februar 2006 Jeg elsker Duo Bronzer av E. Arden. Og kosten som fulgte med er fantastisk! Ser veldig naturlig ut, men gir mye farge om du vil. Jeg skifter mellom YSL mascara og Rimmel Endless Length & lift, alt etter som hva lommeboka sier. Jeg har lange vipper, så når jeg kjøper mascara er jeg ute etter at vippene blir mer dramatiske og går i været. Bambi vipper er ikke noe for meg. Dekkstift kjøper jeg fra YSL, Anti-Cernes. Jeg har prøvd utallige, men denne dekker kjempegodt og smelter inn i huden. Kjøper all sminke fra ebay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå