AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Del Skrevet 15. oktober 2024 Hei kvinner. Ønsker dere å lykkes å finne en god mann. Lær dere å sette pris på humor. Her er et par forslag hva dere kan se på YouTube, Netflix eller liknende. Bill Burr Dave Chapelle Hvis dere oppriktig mener å disse karene er morsomme, da er drømmeprinsen ikke langt unna ❤️ Anonymkode: b664c...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Del Skrevet 15. oktober 2024 Fant drømmemannen uten å vite hvem disse er, så ellers takk Anonymkode: 4f75a...6ab 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #3 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg er mann og synes de er like morsomme som å miste nøklene under bilsetet. Anonymkode: a8123...9d3 14 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #4 Del Skrevet 15. oktober 2024 Nei takk. Har masse humor, men orker sjeldent se på såkalte humorister. Da må det i så fall være Linn Skåber. Liker bedre gærne folk. Anonymkode: 07af6...879 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #5 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg vil helst ha en mann som ler av Bill Bailey. Anonymkode: 33b10...aa7 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 15. oktober 2024 #6 Del Skrevet 15. oktober 2024 Meg og mannen kan le til vi griner. Ellers så er det ikke opp til deg å definere drømmeprinsen for noen andre. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #7 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei kvinner. Ønsker dere å lykkes å finne en god mann. Lær dere å sette pris på humor. Her er et par forslag hva dere kan se på YouTube, Netflix eller liknende. Bill Burr Dave Chapelle Hvis dere oppriktig mener å disse karene er morsomme, da er drømmeprinsen ikke langt unna ❤️ Anonymkode: b664c...92b Så hvis en mann liker dette er de like flinke på husarbeid som kvinner? Er trofaste? Gir like mye i et forhold og til familien? Forstår kvinnens behov og hvordan tilfredstille en kvinne? Osv? Hvordan kom du frem til den konklusjonen? Eller korrelasjonen? Venter i spenning 😁 Anonymkode: 3cda4...5dc 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #8 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg er mann og synes de er like morsomme som å miste nøklene under bilsetet. Anonymkode: a8123...9d3 Men da er du nok ikke en god mann.... 🤔 Kanskje du må lære deg å like det? Så blir du en god mann? Anonymkode: 3cda4...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 15. oktober 2024 #9 Del Skrevet 15. oktober 2024 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #10 Del Skrevet 15. oktober 2024 Har humor, men er ikke en så alvor stand up person. Liker best tilfeldig humor i hverdagen og den som er intern. Anonymkode: 07197...eee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #11 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hei kvinner. Ønsker dere å lykkes å finne en god mann. Lær dere å sette pris på humor. Her er et par forslag hva dere kan se på YouTube, Netflix eller liknende. Bill Burr Dave Chapelle Hvis dere oppriktig mener å disse karene er morsomme, da er drømmeprinsen ikke langt unna ❤️ Anonymkode: b664c...92b Hei mann. Du forstår ikke at humor er veldig individuelt ? Anonymkode: 5d1a1...f2e 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #12 Del Skrevet 15. oktober 2024 Her er en fin for damene. "Do you know the difference between a lightbulb and a pregnant woman??? - You can unscrew the lightbulb!" 🤣 Anonymkode: 5a48d...3de 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 15. oktober 2024 #13 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei kvinner. Ønsker dere å lykkes å finne en god mann. Lær dere å sette pris på humor. Her er et par forslag hva dere kan se på YouTube, Netflix eller liknende. Bill Burr Dave Chapelle Hvis dere oppriktig mener å disse karene er morsomme, da er drømmeprinsen ikke langt unna ❤️ Anonymkode: b664c...92b Nei. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #14 Del Skrevet 15. oktober 2024 Nei. Anonymkode: 321ca...7aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 15. oktober 2024 #15 Del Skrevet 15. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei kvinner. Ønsker dere å lykkes å finne en god mann. Lær dere å sette pris på humor. Her er et par forslag hva dere kan se på YouTube, Netflix eller liknende. Bill Burr Dave Chapelle Hvis dere oppriktig mener å disse karene er morsomme, da er drømmeprinsen ikke langt unna ❤️ Anonymkode: b664c...92b 😅 Dette må være det dummeste jeg har lest i dag. AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg er mann og synes de er like morsomme som å miste nøklene under bilsetet. Anonymkode: a8123...9d3 🤣 Dette må være det beste jeg har lest i dag. Endret 15. oktober 2024 av Bombasi 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. oktober 2024 #16 Del Skrevet 15. oktober 2024 Har tonnevis av humor (og humør), men har aldri hørt om verken han Bill eller han Dave.... 😁 Men så forstod jeg ikke så mye av hovedinnlegget heller.... Så kanskje jeg ikke har humor... 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 15. oktober 2024 #17 Del Skrevet 15. oktober 2024 Trenger ikke det når man allerede er lykkelig gift 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #18 Del Skrevet 15. oktober 2024 De er passe greie, enkelte artige poeng, ellers ganske meh. Fant drømmemannen før de var på skjerm da, ellers takk for tipset eller noe… Ricky Gervais er nok mer min gate. Skulle humoren min være en utfordring, finnes det alltids womanizer og hund for å dekke elementære behov 🤭 Anonymkode: 6e93a...362 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #19 Del Skrevet 15. oktober 2024 Det er godt du kan definere hva humor er da. De aller fleste mennesker har jo sin form for humor. Kvinner og menns humor kan være ulik, og da sier menn ofte "kvinner har dårlig humor". Men den er jo bare ulik. Må man definere den ene som god og den andre dårlig? Anonymkode: b67af...1cd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 15. oktober 2024 #20 Del Skrevet 15. oktober 2024 Har du noen gang vært i et forhold? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå