AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Del Skrevet 15. oktober 2024 Hei Vi skal feire vårt første bursdag på trampolinepark. Ca 10stk jenter på 5trinn. På en vanlig ukedag, der vi regner med at det er såpass lite barn tilstede. Planen er : 2t oppmøte. frilek/hopp i 20min pizza/drikke 20min En arrangert lek for å samle alle. I ca 20min. Deretter frihopp i ca 20min. Inn og spise kake, åpne gaver 20 min Frihopp til barna blir hentet. 20min Hvis vi lar barna hoppe fritt i alle 3 omgangene, blir det fort kjedelig og at alle går hver til sitt, derfor vil vi arrangere ihvertfall 1 samlet lek. Har noen ideer på hva det kan være? Vi har hittil kun kommet på sisten og gjemsel. Sisten er vanskelig å gjennomføre da parken er veldig stor, ender opp med å løpe ihjel uten å få tatt noen, så den er ikke aktuell. Gjemsel hadde kanskje vært ok? Annet forslag? Anonymkode: 51fef...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #2 Del Skrevet 16. oktober 2024 ... Anonymkode: 51fef...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #3 Del Skrevet 16. oktober 2024 Sisten 😀 Anonymkode: a93c7...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå