AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Skrevet 15. oktober 2024 Har blitt invitert til en fest i helgen hvor jeg ikke kjenner noen (utenom han som inviterete meg), og ser for meg at jeg blir bare stående alene i et hjøre eller sitte alene på sofaen 😂🙈 Vil gjerne bli bedre på å komme i kontakt med folk, men er litt usikker på hva som er den beste måten. Er litt klein sånn generelt , så gruer meg liksom litt merker jeg. Er ganske introvert av meg og har vansker med å ta initiativ til samtaler, men når noen først snakker går det greit. SYntes det er veldig hyggelig å bli invitert, og før så hadde jeg nok sagt nei takk, men merker jeg har lyst til å bli kjent med nye folk og utfordre meg selv litt. Tips?? Anonymkode: 502d8...883 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Skrevet 15. oktober 2024 Kos deg med et lite glass vin før du drar. Anonymkode: ae418...48c 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #3 Skrevet 17. oktober 2024 Jeg er ofte hun som ikke kjenner noen utover personen som inviterte meg bort, og selvom jeg vanligvis er introvert så går det overraskende fint så lenge man har drukket litt i forkant. Blir alltid tatt veldig godt i mot når jeg kommer alene på fest, og det er alltid et pr stk som vinker meg bort til seg og introduserer seg selv og resten av folka. Har kun opplevd at det har blitt kleint en gang og at jeg rett og slett ikke passet inn, og han som inviterte meg bort var over alle hauger. Var heldigvis en annen som heller ikke kjente noe særlig til de andre, så han spurte meg om vi to skulle dra på byen i stedet. Et pr andre fikk med seg dette og heiv seg på, så ble en fin kveld likevel og vi har fortsatt god kontakt i dag. Folk er stort sett hyggelige, synes bare det er oppfriskende med et nytt menneske i rommet. Nå er sagt, så gjelder dette her fest-fest. Ikke en middag. Da hadde jeg slitt litt mer Anonymkode: 55d60...396 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #4 Skrevet 18. oktober 2024 Hadde det vært meg som inviterte deg, ville jeg «passet» mer på deg. Presentert deg til dem, fått deg med i samtalen osv. Hvis jeg hadde vært på en sånn fest hvor jeg ser en er ny og kanskje sjenert, så hadde jeg kommet bort og snakket med deg, og dratt deg med inn i min gruppe☺️ Dette kommer til å gå bedre enn du ser for deg. Anonymkode: 35f61...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå