AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Del Skrevet 15. oktober 2024 Tittelen sier vel egentlig sitt. Jeg er en ihuga Kaizers fan har vært, i flere år. Ble jo selvfølgelig «over the moon» over deres comeback i fjor. Men, flere Kaizers-fans som har litt bismak i munnen? Synes det har blitt så innmari kommersielt. Misforstå meg rett, jeg skjønner selvfølgelig at de skal tjene penger. Bare føler bandet i mitt hjerte er litt ukjent for meg om dagen. Anonymkode: ec7e7...614 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Del Skrevet 15. oktober 2024 Flere år siden de ble kommersielle. Anonymkode: d753e...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #3 Del Skrevet 16. oktober 2024 Dårlige greier. Anonymkode: cfe35...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #4 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg er litt enig. Elsker Kaizers, men de er best når de gjør sin egen greie, og jeg synes de har bommet litt med de nyere utgivelsene. Anonymkode: 3aa5e...88e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #5 Del Skrevet 16. oktober 2024 Absolutt, nå er det mest merchandise og hype føler jeg, og ikke det fantastiske alternative bandet de startet som. Ikke bare negativt da, jeg virkelig elsker «Dine gamle dager er nå». Men «This is the Kaizer family» føles ikke som en genuin Kaizer-låt, kun som et gimmick for å samle flere fans og selge mer ræl… 😢 Anonymkode: dee80...8eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #6 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er litt enig. Elsker Kaizers, men de er best når de gjør sin egen greie, og jeg synes de har bommet litt med de nyere utgivelsene. Anonymkode: 3aa5e...88e Enig! AnonymBruker skrev (2 timer siden): Absolutt, nå er det mest merchandise og hype føler jeg, og ikke det fantastiske alternative bandet de startet som. Ikke bare negativt da, jeg virkelig elsker «Dine gamle dager er nå». Men «This is the Kaizer family» føles ikke som en genuin Kaizer-låt, kun som et gimmick for å samle flere fans og selge mer ræl… 😢 Anonymkode: dee80...8eb Veldig enig med deg. Godt å se det ikke bare er meg som tenker sånn 🙈 Anonymkode: ec7e7...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 16. oktober 2024 #7 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg er fremdeles litt i sorg over at Skambankt ble lagt på is til fordel for Kaizers, så jeg har ikke hørt så mye på nyutgivelsene. Spilles de på radio nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 17. oktober 2024 #8 Del Skrevet 17. oktober 2024 Jeg er så enig. For eksempel salg av en klokke til 22.000, og ikke minst spill på Roblox? Jeg føler dette er så fjernt fra Kaizers som du får det. Jeg kjøpte Ompa til du dør i 2001 og har vært på flere konserter enn jeg kan telle, men dette føles bare feil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #9 Del Skrevet 17. oktober 2024 Nikea skrev (29 minutter siden): Jeg er så enig. For eksempel salg av en klokke til 22.000, og ikke minst spill på Roblox? Jeg føler dette er så fjernt fra Kaizers som du får det. Jeg kjøpte Ompa til du dør i 2001 og har vært på flere konserter enn jeg kan telle, men dette føles bare feil. Jeg tror nok du kunne talt dem. Anonymkode: 7628f...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 17. oktober 2024 #10 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror nok du kunne talt dem. Anonymkode: 7628f...454 Ja det er 47 konserter, men det er sånt man skriver for effekt 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #11 Del Skrevet 17. oktober 2024 Nikea skrev (5 minutter siden): Ja det er 47 konserter, men det er sånt man skriver for effekt 😛 Og det ser dumt ut. Anonymkode: 7628f...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #12 Del Skrevet 17. oktober 2024 Kålrota skrev (15 timer siden): Jeg er fremdeles litt i sorg over at Skambankt ble lagt på is til fordel for Kaizers, så jeg har ikke hørt så mye på nyutgivelsene. Spilles de på radio nå? Jeg har ikke hørt nyutgivelsene på radio som jeg kan huske - vil kanskje tippe det er mest P3-materiale, og denne radiokanalen har jeg ikke tilgjengelig av en eller annen merkelig grunn. Nikea skrev (43 minutter siden): Jeg er så enig. For eksempel salg av en klokke til 22.000, og ikke minst spill på Roblox? Jeg føler dette er så fjernt fra Kaizers som du får det. Jeg kjøpte Ompa til du dør i 2001 og har vært på flere konserter enn jeg kan telle, men dette føles bare feil. Er akkurat det her jeg tenker på. Er det sånn det har blitt, liksom. Jeg har Kaizers-tatovering for faderullanmeeeg, haha. Man kan kanskje si de var kommersielle før de tok pause i 2013, men ikke i nærheten av dette nivået her. Anonymkode: ec7e7...614 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 17. oktober 2024 #13 Del Skrevet 17. oktober 2024 Åh, P3 hører jeg ikke på. Bare Radio Rock her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 17. oktober 2024 #14 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og det ser dumt ut. Anonymkode: 7628f...454 Jaja, litterære virkemidler er uvanlig å plages av, men det får være ditt problem 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå