Gå til innhold

Menn og damer 40+. Når var/er sexlivet ditt på sitt aller beste, og hvorfor?


FruVillvin

Anbefalte innlegg

Kvinne 59 her og opplever faktisk beste sexen i mitt liv og bakgrunnen er vel at jeg tør å slippe meg mer løs. Har alltid slitt litt med å få orgasme, mens nå kommer det hver gang. Det gjør det jo også at sexen gir meg mer,så lysten er større enn noen gang.

Anonymkode: 3d11c...ec9

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Sexen ble bedre å bedre fra 35 år +. Enda bedre nå som snart 45 åring😃

Anonymkode: 8a8b3...b53

Også enig her! 

Hilsen k45.

Anonymkode: 159d5...a8e

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyforelsket 27 år gammel, og galskapen varte til jeg ble 30 år, for var også gravid og vanvittig kåt fra jeg var 29. Nyforelsket frem til det også. 

Så en nedtur da jeg fikk barn, men opptur ganske snart igjen fordi jeg begynte å få orgasme og multiorgasmer ved samleie. Der hadde jeg ikke fått før, så spennende tider. 

Jevnlige oppturer og nedturer gjennom 30 årene og så en veldig opptur igjen da jeg var rundt 42 og barna ikke var så små lenger. 

Så hatt sexliv på sitt beste i flere omganger egentlig. 

Sex 18- rundt 25 år var imidlertid en gigantisk nedtur og skuffelse. De årene var onanering bedre enn sex. 

Anonymkode: 134c9...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruVillvin skrev (15 timer siden):

Heldige er de kvinner som får oppleve sex med deg, @Bamseklemmer💕

Jeg har jobbet en del for totalopplevelsen skal bli best mulig da.. altså at vi har noe å gjøre sammen når vi ikke har sex, slik som fritidssysler, gåturer eller bare slappe av prate sammen. Mat og drikke blir det iallafall nok av, for det er ingen som drar hjem med tom mage😅Og samtalen 2-3 dager etter sexen.. er jo så koselig at det danner ny gjensynsglede🥰
Joda.. "VI" er heldige.. som har hverandre😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kvinne 59 her og opplever faktisk beste sexen i mitt liv og bakgrunnen er vel at jeg tør å slippe meg mer løs. Har alltid slitt litt med å få orgasme, mens nå kommer det hver gang. Det gjør det jo også at sexen gir meg mer,så lysten er større enn noen gang.

Anonymkode: 3d11c...ec9

Så gledelig å lese💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sex 18- rundt 25 år var imidlertid en gigantisk nedtur og skuffelse. De årene var onanering bedre enn sex. 

Anonymkode: 134c9...c0a

Så enig. Men det handlet mest om at jeg var usikker på meg selv, var livredd for at partner ikke skulle synes jeg var "god i senga", sexy nok osv. Så jeg fokuserte kun på å gi han best mulig opplevelse, og meg var det ikke så nøye med. Partnerne mine i den perioden (frem til jeg var 28 egentlig) var egentlig også ganske egoistiske... Sex var egentlig bare noe jeg gjorde for å tilfredsstille partner. Egentlig ganske trist.

Anonymkode: a3667...768

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 15 og gikk i "lære" til hun i etasjen over der vi bodde. Hun var 38 og hadde en mann som jobbet på sjøen.  

Anonymkode: 81f06...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 21.13):

 46 år..

Selve Sexen vi har nå er den beste sexen jeg/vi har hatt. Men vi har veldig sjeldent sex egentlig. Det er jo et paradoks😊

Tipper vi har sex 2-3 ganger i året og da er sexen helt smashing😄. Selve sexen er bedre en for noen år siden da vi hadde sex mye oftere. 

Grunnen er kanskje at vi over lang tid har lært hverandre å kjenne svært godt seksuelt. Ingen negative tanker eller følelser om oss selv, kropp, seksualitet osv. Et svært avslappet og ukomplisert forhold til sex, fri for tabuer osv. kanskje sexen også blir bedre fordi vi ikke har det ofte…vet ikke😊

Da jeg var yngre var det flere ting som kanskje bidro til at sexen ikke var like smashing. Usikkerhet, kjente ikke partner like godt osv osv.

Anonymkode: c196a...3de

Hvorfor bare 2-3 ganger i ÅRET om begge synes det er smashing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 48. Mitt har vært på sitt beste fra 40 til nå, med en liten pause mellom exen og nå. 

Anonymkode: db170...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruVillvin skrev (På 15.10.2024 den 20.28):

 

Hvilken fase av livet er sexlivet på sitt beste? Og hva er grunnen tror du?

 

 

K38, 3 små barn, og sexlivet har aldri vært bedre! 
 

Grunnen er enkel for meg! Jeg er mer komfortabel med kroppen min 💁‍♀️ 

Etter 2 fødsler, 1 keisersnitt og pupper som har fullammet 3 barn, så er kroppen helt tydelig forandret ja, i 20 årene holdt jeg på med bikini fitness, og var pole dance instuktør, så jeg synes selv SÅ ganske bra ut! Men før jeg traff mannen så brukte jeg mer energi på å tenke på hvordan jeg så ut når jeg hadde sex enn å være tilstedet! Og sex livet var som følge av det, naturlig nok ikke det beste.. 

Så traff jeg mannen, og ble raskt og uplanlagt gravid, og fikk 3 barn på 4 år.. 

Men har aldri hatt bedre sex! Jeg er avslappet, mannen elsker kroppen min, og kan ikke få nok av den, så den viktigste grunnen er at jeg føler meg virkelig emosjonellt trygg med han! Og sex med han handler nå om å føle nærhet, dele nytelse, utforske hverandre, nyte hverandre, leke sammen, utforske fantasier SAMMEN!! 

Mye av det samme som @Bamseklemmer sier🫠

Sexlivet er uten tvil best når begge vil og BEGGE er opptatt av hverandres nytelse, og begge føler seg fri og trygge!

@Bamseklemmer Hvis du er Bergenser i tillegg, så står du høyt på listen om jeg skulle bli skilt🤣🤤


 

Anonymkode: b758d...f8e

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, i en alder av 45. Trygg i meg selv og har en kjæreste som liker det jeg liker. Vi har fantastisk seksuell kjemi og tiltrekning. 

Anonymkode: e7546...0d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

Jeg har jobbet en del for totalopplevelsen skal bli best mulig da.. altså at vi har noe å gjøre sammen når vi ikke har sex, slik som fritidssysler, gåturer eller bare slappe av prate sammen. Mat og drikke blir det iallafall nok av, for det er ingen som drar hjem med tom mage😅Og samtalen 2-3 dager etter sexen.. er jo så koselig at det danner ny gjensynsglede🥰
Joda.. "VI" er heldige.. som har hverandre😉

Virker som en bra fyr du:) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde min beste periode mellom 18-23.

Etter det har det bare gått nedover og jeg er ikke interessert i sex nå. Vil heller gå tur, se film, spise god mat eller sove.

K 41

Anonymkode: 9815c...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så enig. Men det handlet mest om at jeg var usikker på meg selv, var livredd for at partner ikke skulle synes jeg var "god i senga", sexy nok osv. Så jeg fokuserte kun på å gi han best mulig opplevelse, og meg var det ikke så nøye med. Partnerne mine i den perioden (frem til jeg var 28 egentlig) var egentlig også ganske egoistiske... Sex var egentlig bare noe jeg gjorde for å tilfredsstille partner. Egentlig ganske trist.

Anonymkode: a3667...768

Samme her, og mennene jukket ensformig på, som det var meter i minuttet som gjaldt. Selvopptatte og utrolig ego, og jeg for ung til å sette foten ned for slikt. 

Fryktelig trist. Ga nesten opp at sex skulle og kunne være godt. 

Anonymkode: 134c9...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars1009 skrev (4 timer siden):

Hvorfor bare 2-3 ganger i ÅRET om begge synes det er smashing?

Det er det mange årsaker til. Et par jeg ikke trenger å skrive om her😊

Så er det også litt det at vi ikke prioriterer det noe høyere. Som med mange andre ting man syntes er godt, gøy, fint osv, men allikevel ikke gjør det ofte 😊. Jeg simpelthen elsker pinnekjøtt, men kommer ikke til å lage før i romjulen.

Kan ta i kveld som et eksempel. Jeg vet at om jeg vil, så har vi sex i kveld. Men det vinduet hvor det er aktuelt velger jeg å prioritere trening. Da vet jeg at kona har lagt seg og sovnet en god stund før jeg kommer hjem. Men jeg prioriterer altså trening i kveld. I morgen skal hun trene😊

Anonymkode: c196a...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine beste år var nok 19-24. Etter det har det i grunn gått nedover. Et forhold som gjorde at jeg litt for litt mistet all selvtillit på meg selv, gjorde at sex også blir veldig vanskelig. Og selv flere år etter bruddet, har jeg fortsatt ikke klart å få tilbake noen selvtillit, så nei. Ingen glede i sex for tida. 

Anonymkode: 0aa37...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste var mellom 18 og 25. Så ble det fast forhold og 2 tette barn. 30-årene gikk med til småbarn og minimalt med sex i 10 år. Når jeg bikket 40 så var forholdene litt mer tilrette for det, men har ikke noe sexlyst lengre. Lagt sex på hylla. Mannen får ta seg en runk eller 1000. Kvinne 45

Anonymkode: 117f4...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mine beste år var nok 19-24. Etter det har det i grunn gått nedover. Et forhold som gjorde at jeg litt for litt mistet all selvtillit på meg selv, gjorde at sex også blir veldig vanskelig. Og selv flere år etter bruddet, har jeg fortsatt ikke klart å få tilbake noen selvtillit, så nei. Ingen glede i sex for tida. 

Anonymkode: 0aa37...536

Kjære deg- det var vondt å høre. Har du vurdert å oppsøke hjelp /terapi for alt du har opplevd?  Du går glipp av mye godt i livet. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med samme mann siden vi var russ, og sexen har alltid vært god, men den blir også bare bedre og bedre. 

Det var noen magre år med tre småbarn og dertil manglende både søvn, overskudd og barnefri seng. Så da ble det mest noen kjappiser her og der. Men nå vokser ungene til, og vi har oss bare mer og mer. 

Har vært mange gode år, og jeg ser frem til ungene snart flytter ut, og vi kan bli kaniner igjen.

 

Kan også relatere meg til det andre sier om at jeg føler meg stadig mer fri, (spesielt etter graviditene!) og jeg evner ikke å forstå at jeg var flau over kroppen min før. Mannen har alltid elsket kroppen min, så hvorfor hodet mitt har hemmet meg kan jeg ikke forstå. 

Anonymkode: 31877...f58

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...