Ephemera Skrevet 25. februar 2006 #1 Skrevet 25. februar 2006 Jeg tror at jeg i et perfekt liv ville hatt fri en dag i uka. Jeg håper jeg kan realisere denne drømmen når jeg får barn. Jeg jobber nå i 100 % stilling. Men hvilken dag er det best å ha fri?? Jeg har alltid ment onsdag, for da jobber man 2 dager - har en deilig dag fri - og så er det bare 2 dager på jobb før det er helg igjen. Men så tenker jeg at det kunne vært deilig å hatt fri mandag også. For da kan man slappe mere av på søndag og vite at man har "fri imorgen også". Da blir helga lengre. Også har vi fredag. Da begynner helga tidligere, for da er det helg allerede på torsdag. På en annen side er fredag ikke så ille å jobbe, for da er alt preget av at det snart er helg. Hvilken dag ville dere hatt fri??
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #2 Skrevet 25. februar 2006 Sånn som studiene mine er lagt opp i år har jeg hver fredag fri (stort sett), og det er deilig som fy! Ukedagene går mye fortere i hodet mitt når jeg vet at allerede på onsdag kan jeg tenke at "i morgen er det helg"
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #4 Skrevet 25. februar 2006 Helt klart fredag, som er favorittdagen min ellers også.
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2006 (endret) Ja, akkurat det der høres kjempedeilig ut!! Helg allerede på torsdag Det jeg har merket litt når jeg har hatt fri på en onsdag, er nemlig også at det er litt rart å skulle på jobb igjen allerde på torsdag... Har man fri på fredag, så har man jo FRI i hele 3 dager!! Tror egentlig at jeg er ganske arbeidssky... Endret 25. februar 2006 av Ephemera
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #7 Skrevet 25. februar 2006 Jeg har fri annenhver mandag. Det er kjempedeilig å gå hjem fra jobb på fredag å vite at man ikke skal på jobb før tirsdag. Så godt å kunne nyte hele søndagen og kvelden. Før hadde jeg fri på onsdag. Greit det og,men liker best mandag.
LilleBille Skrevet 25. februar 2006 #8 Skrevet 25. februar 2006 Fri onsdag og fredag - det er akkurat passe - men må jeg bare velge en - blir det fredag - for det å ta helg allerede på torsdagen er deilig - og da kan jeg får brukt fredagen på ting jeg vanligvis må gjøre på lørdag - og "bli ferdig" til helgen.
Tinken Skrevet 25. februar 2006 #9 Skrevet 25. februar 2006 Fredag, helt klart. Onsdagen hadde jeg ikke egentlig fått brukt til noe særlig fornuftig.
Gjest Gitte Skrevet 25. februar 2006 #11 Skrevet 25. februar 2006 Fredag. Og studiet mitt er lagt opp sånn at jeg har fri hver fredag dette semesteret, så det passer bra. Jeg hadde fri hver onsdag i forrige semester, og det var ikke no særlig. Må stå opp tidlig mandag og tirsdag, sove lenge onsdag, stå opp tidlig torsdag og fredag, sove lenge lørdag og søndag. Døgnrytme, hva er det?
Gjest Tuva Skrevet 25. februar 2006 #13 Skrevet 25. februar 2006 Onsdag helt klart. Ville ikke hatt fridagen som vaskedag - som jeg tror det ville ha blitt hvis jeg hadde hatt fri på fredag
Gjest Emera Skrevet 25. februar 2006 #14 Skrevet 25. februar 2006 Mandag, tror jeg. Eller eventuelt fredag.
Kid-a Skrevet 25. februar 2006 #15 Skrevet 25. februar 2006 Dette semestret har jeg fri hver tirsdag, onsdag og torsdag. Det blir på en måte to helger. Men ville mye heller hatt fri mandag og fredag f.x, og fått en lang og god helg. Det mest konstruktive derimot... tror det er å ha "fri" midt i uka. Da føler jeg at jeg må lese og være flink. En fredag er jo litt helg...
Gjest 2324 Skrevet 25. februar 2006 #16 Skrevet 25. februar 2006 Jeg har fri hver onsdag, og trives med det. Uka virker mye kortere. Ellers er fredag en fin dag å ha fri på også.
Gjest Tristessa Skrevet 25. februar 2006 #17 Skrevet 25. februar 2006 Har sjelden noen forelesninger på fredager, slik at de er frie for annet enn selvpålagt arbeid. Helgen begynner derfor så smått på torsdagen for min del... Men jeg hadde satt veldig pris på å ha hele fredagen fri uansett. Fredag er den beste dagen!
Gjest Piper Skrevet 25. februar 2006 #18 Skrevet 25. februar 2006 Ville helt klart valgt fredagen. Må være deilig med langhelg hver uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå