Mardina Skrevet 15. oktober 2024 #21 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det går ikke an å si det til han på den måten. Da kommer han ikke til å snakke til meg på ukevis. Ts Anonymkode: e16b1...d43 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Han lager ikke en verbal diskusjon, han går i silent treatment-modus. Og det varer leenge. Ts Anonymkode: e16b1...d43 Flytt fra denne guttevalpen 😝 Han kommer ikke til å forandre seg, så lenge han tar sånn på vei for å noe så enkelt som å vaske hendene 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #22 Del Skrevet 15. oktober 2024 Menn som ikke vasker henda og skal kverulere og diskutere hvorfor de ikke trenger det - der har du en gjeng. Det er ikke en diskusjon. Vask henda dine med såpe etter du har vært på do. Det er en regel. Anonymkode: c30d0...69c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #23 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg hadde aldri blitt sammen med en mann som ikke vasker hendene etter dobesøk. Grunnleggende hygiene forventer jeg som en selvfølge. Hadde mannen min oppført seg som en furten drittunge som ikke snakket til meg på lang tid hvis han hadde fått "kritikk", hadde jeg kastet han ut. Mannen din får se til å bli voksen, vaske hender og te seg som folk. Anonymkode: e5a95...65f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #24 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Med tanke på bakterier, virus osv som vi menn får når vi tar på ting. Gjør at vi vasker hendene før vi urinerer. Ingen av oss menn ønsker å skade junior da han som regel er trygg fra bakterier når han er gjemt i boxern. Det er kun ved urinering(ikke vaskede hender) og spesielt lek med kvinner, junior er utsatt for fare. Anonymkode: 498b9...27a Hahaha, seriøst? Du tror ikke det er bakterier nedi undertøyet ditt? Selvsagt må menn vaske hendene etter å ha vært på toalettet og holdt på "junior", noe annet er ekkelt og uhygienisk. AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det går ikke an å si det til han på den måten. Da kommer han ikke til å snakke til meg på ukevis. Ts Anonymkode: e16b1...d43 Bare la han være sur, og om han faktisk blir sur, så får du informere han om at du trodde du var sammen med en voksen mann, og ikke en fjortis. AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg vet ikke med dere kvinner. Men vi menn pleier ikke holde henda foran urinstrålen når vi urinerer. Vi holder et godt grep i junior og prøver styre strålen så godt vi kan. Med mindre junior har dyppet seg litt eller står rett opp er dette i grunnen en enkel sak. Dermed trenger vi selvsagt ikke vaske hendene etter urinering. Anonymkode: 498b9...27a Jo, dere trenger å vaske dere. Anonymkode: 20ef4...351 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #25 Del Skrevet 15. oktober 2024 Sånn er faren min også. Nytter ikke å si noe 🙄 Han vasker heller ikke henda før han lager mat 🤢 Tror aldri jeg har sett eller hørt at han har vasket hendene ordentlig. Og han jobber innen helse så han burde egentlig vite bedre. Anonymkode: 54859...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #26 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor bor du med en gris? Anonymkode: cfee7...f5e Fordi hun er glad i han vel. Anonymkode: cf931...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 15. oktober 2024 #27 Del Skrevet 15. oktober 2024 Helene skrev (54 minutter siden): Jeg slet med dette for 30 år siden. Sambo dengang vasket ikke hender og vi hadde baby. Jeg gjorde en stor sak av det. Trodde ikke dette var så stort problem i dag, men jeg tar tydeligvis feil. Aaaah!!? Mannen min vasker heller ikke, jeg kjefter på han hver J gang!!! Vi har en gutt på 1 år å jeg klikker hver gang når han skal hjelpe han med mat, da må jeg minne han på at han må vaske hendene sine og barnet sitt før dem skal spise. Han vasker med såpe når det er nummer 2 men ikke når det er nummer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 15. oktober 2024 #28 Del Skrevet 15. oktober 2024 Det at man SKAL og MÅ vaske henda etter dobesøk, det er noe man lærer ungene i barnehagen. Da skal en voksen mann greie det. Uhørt å ikke vaske henda etter å ha vært på do, for ikke å snakke om ekkelt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #29 Del Skrevet 16. oktober 2024 Det er så ekkelt! Jeg var sammen med en i 6 år, vi bodde ikke sammen heldigvis, og jeg fant ut rett før det ble slutt at han ikke vasket hendene etter dobesøk. Han var på toalettet hos meg, og jeg konfronterte han med at han ikke vasket hendene. Det hadde han aldri gjort sa han, og jeg var hysterisk. Han driver et spisested, og de bruker ikke hansker under matlagingen der. Anonymkode: 342ae...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 16. oktober 2024 #30 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han lager ikke en verbal diskusjon, han går i silent treatment-modus. Og det varer leenge. Ts Anonymkode: e16b1...d43 Hvorfor er du sammen med et barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #31 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hva med alle bakteriene som ligger på handtaket på baderoms døren, spaken på krana eller lysbryteren. Eller alle de tinger man tar på ute som for eksempel når man går i en rulletrapp på et shoppingsentre, pengene du har i lommeboka, de har kolossalt med tarmbakterier. Til å beskytte seg mot alle de bakteriene som finnes må man ha OCD på likt nivå og han MR Udal i filmen as Good as it gets. Anonymkode: db2c4...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 16. oktober 2024 #32 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Med tanke på bakterier, virus osv som vi menn får når vi tar på ting. Gjør at vi vasker hendene før vi urinerer. Ingen av oss menn ønsker å skade junior da han som regel er trygg fra bakterier når han er gjemt i boxern. Det er kun ved urinering(ikke vaskede hender) og spesielt lek med kvinner, junior er utsatt for fare. Anonymkode: 498b9...27a Dummeste jeg har hørt på lenge. Menn er og blir noen griser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 16. oktober 2024 #33 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg sa en gang at det er utrolig viktig at man vasker seg på hendene etter dobesøkene. Det er utrolig mange bakterier man sprer rundt ellers, og jeg håper virkelig ingen tar på meg etter på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #34 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det går ikke an å si det til han på den måten. Da kommer han ikke til å snakke til meg på ukevis. Ts Anonymkode: e16b1...d43 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han lager ikke en verbal diskusjon, han går i silent treatment-modus. Og det varer leenge. Ts Anonymkode: e16b1...d43 Forstår du selv hva du skriver her??? Umulig å forene dette med et trygt og lykkelig familieliv. Hvordan tenker du deg unger oppi dette?? De kommer til å få e-coli infeksjoner eller du. Russisk rulett Anonymkode: a01bc...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #35 Del Skrevet 16. oktober 2024 Ingen krise. På dager man er ute hele dagen, eller på utendørs fester og festivaler, eller andre steder man tisser i buskene er det ingen som vasker seg på hendene. Gjerne i sammenheng med alkohol. Vi overlever helt fint. Han tisser jo ikke på hendene sine. Han er jo bare ani huden attmed penis. Dette er ingen krise. Anonymkode: 15b96...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #36 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Bor med en mann som ikke vasker henda etter å ha vært på do. Det er så ekkelt. Har ikke lyst til å ta det opp med han direkte. Hvordan få han til å begynne å vaske henda? 🤷♀️ Anonymkode: e16b1...d43 Det er ingen måte å gjøre det på, annet enn å si det direkte. Det er jo ikke mangel på informasjon som gjør at han har tatt den avgjørelsen, det er fordi han er ekkel. Heng et skilt på døra: "ikke vasket hendene? Snu og bruk vasken! P.S. man hører om vannet renner eller ei."? Her må folk vaske hendene når de kommer inn utenifra også. Anonymkode: 05026...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #37 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingen krise. På dager man er ute hele dagen, eller på utendørs fester og festivaler, eller andre steder man tisser i buskene er det ingen som vasker seg på hendene. Gjerne i sammenheng med alkohol. Vi overlever helt fint. Han tisser jo ikke på hendene sine. Han er jo bare ani huden attmed penis. Dette er ingen krise. Anonymkode: 15b96...947 Men da er jo det første man gjør når man kommer hjem å kaste seg i dusjen. Man går ikke rundt med skitne hender og tar på møbler, lysbrytere eller mat med de samme skitne festivalfingrene. Det ER ekkelt å ikke vaske hendene etter toalettbesøk. Man tar på sitt eget kjønnsorgan og spyleknappen, der er det så mange ekle bakterier man ikke ønsker å ha med seg ut i blant annet kjøkkenet. Ts, jeg ville heller spurt han. Med litt sjokkert uttrykk «vasker du ikke hendene dine?!». Å være bestemt eller sint fungerer sjeldent, men å være sjokkert over manglende hygiene vil påføre han flauhet. Ofte er dette mye mer effektivt. Anonymkode: 4ebaa...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #38 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hvis mannen min hadde blitt sur eller begynt en diskusjon de gangene jeg må minne ham på å vaske hendene så hadde jeg bombardert ham med forskningsresultater og undersøkelser og plapret non stop til han sier at han skal vaske hendene sine heretter. Du må gjøre sånn at det er verre for ham å ikke vaske hender enn det er å vaske hender. Anonymkode: c57fe...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. oktober 2024 #39 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva med alle bakteriene som ligger på handtaket på baderoms døren, spaken på krana eller lysbryteren. Eller alle de tinger man tar på ute som for eksempel når man går i en rulletrapp på et shoppingsentre, pengene du har i lommeboka, de har kolossalt med tarmbakterier. Til å beskytte seg mot alle de bakteriene som finnes må man ha OCD på likt nivå og han MR Udal i filmen as Good as it gets. Anonymkode: db2c4...390 Nettopp derfor varsler jeg hendene når jeg kommer på jobb om morgenen. Og det er det første jeg gjør når jeg kommer hjem. Og selvsagt etter å ha vært på do. Normal hygiene er ikke OCD, det er vanlig normal folkeskikk. Jeg har aldri skjønt denne motviljen enkelte har mot å vaske seg. Det er ikke så veldig vanskelig. Og TS, det at han utsetter deg for silent treatment er psykisk mishandling, og da er vi over på et helt annet kapittel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #40 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Enig i at det ikke er greit! Men han blir så sur av alt han tolker som kritikk. Veldig «lettkrenket». Så hvordan kan jeg få tatt opp dette på en grei måte, uten at han føler seg kritisert? Anonymkode: e16b1...d43 Det er ikke mulig. Han er ikke lettkrenket, han er en urenslig drittunge, og vet innerst inne at det er kvalmt.. Snakk med moren hans da, og få henne til å si det. Det burde bli passe flaut for dem begge. Ta en tlfsamtale med "en venn" hvor dere tar opp temaet. Legg til "tenk at vi til slutt måtte kutte hen ut fordi hen ikke vaska hender etter dobesøk. Hvem orker å gå rundt å vaske alle kontaktflater etter besøk. Hvem orker å ha slike folk i hjemmet sitt. Nei, godt vi bør kvitt hen. Folk som ikke vasker hender, har kort levetid i mitt liv." Den passiv aggressive måten å gjøre det på, men den blir uten direkte konfrontasjon.. Anonymkode: 05026...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå