Gå til innhold

Hva skal du gjøre i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å glede meg til den, nemlig :)

Jeg skal ha 3 uker sammenhengende sommerferie, men vi har ikke planlagt så mye hva vi skal gjøre ennå. Jeg tenkte først på Kreta, men så er det kanskje ikke så lurt med sydentur hvis jeg blir gravid - og det håper jeg at jeg er før sommerferien! Har i alle fall lyst på en storby-weekend, enten til København, Stockholm eller Barcelona.

I tillegg skal vi gjøre en del hus-ting i sommer, som å bygge terrasse på huset vårt.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg harr termin i september så jeg tviler på at det blir noe større ferie..

Skrevet

Jobbe så mye som mulig, ha bursdag, 4 dager i Krakow, og forhåpentligvis skal jeg og min kjære på road trip nedover i Europa. Det er under planlegging.

Skrevet

Planen er å ligge minst en uke på brygga. Det har jeg ikke gjort på 11 år....

:briller2:

Skrevet

Tja...håper jeg får meg en jobb til den tid (er ferdigutdannet til våren)! Om det ikke skulle gå så vel, så tar jeg meg en sommerferie hjemme mens jeg pusser på søknader til div firma og vikarbyrå. Kunne vært godt med ferie for en gangs skyld, siden jeg har jobbet hver sommer i flere år! Men nesten enda bedre enn ferie hadde vært masse sol :)

Skrevet

Jobbe, jobbe, jobbe. Bortsett fra sykemeldinger har jeg ikke hatt fri mer enn tre-fire dager sammenhengende siden... oj. Det er lenge det. Husker ikke, jeg.

Skrevet

Forhåpentligvis jobbe litt, og reise til Lofoten. :)

Skrevet

Vørk vørk vørk...Skal kaaanskje ha en uke fri, hvis jeg er heldig..

Skrevet

Få et barn og antakeligvis styre og stelle med han/ henne...

(Dessuten har jeg tenkt å grille masse og ha bursdag..)

Gjest Tristessa
Skrevet

Minst mulig. Jobbe litt forhåpentligvis, feste og reise til skjærgården.

Skrevet

Skal to uker til Thailand og en langhelg til London. I tillegg blir det nok noen heger på familiehytta på Hidra. (Er lærer, så har laaang sommerferie!)

Skrevet

Skal ha 4 uker ferie i år :)

Skal en uke hjem til mine foreldre (mens mannen er i Sverige og kjører motorsykkel).

De tre andre vet vi ikke helt enda. Mulig vi kjører nedover i Europa en tur med enten bil eller motorsykkel. Eller tar en ny norgesferie. Syns nå det er ålrait også jeg da.

Skrevet

To uker på Island, og noen dager på Færøyene, og jobbe da..

Skrevet

Regner med 3uker ferie! Holder på å bygge hus, så håper er at snekkeren blir ferdig før jeg skal ha ferie, så jeg kan pusle med det innvendige på huset! :hoppe:

Ellers blir det vel litt tid til strand og båtlivet denne sommeren også!

Skrevet

Forhåpentligvis jobbe og kanskje en tur for penger jeg får

Skrevet

Jeg skal jobbe antakelig, hvis jeg får meg jobb. Min kjære får vel bare en uke ferie, og da skal vi på hyttetur tror jeg. Ellers skal vi vel male huset utvendig og pusle rundt hjemme.

Skrevet

Skal ha tre uker ferie og det er lenge siden.

Vi har ikke store planer enda. Skal iallefall ned å hilse på Kverula og det gleder jeg meg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...