Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall vil jeg gjerne høre deres erfaringer, tips etc! 🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🍿🍷

Skal ned før jul så ser etter tips

Skrevet

Har vært der, det er veldig avslappet og hyggelig. Men lite å gjøre, lite å se. Fattige slumområder. Dro på rundtur på øya, det var ikke så mye å se på, men med en interessant guide som fortalte om historien til landet og livet på øyene. De ulike øyene er veldig forskjellige, vi var på den mest turistutbyggede øya, som er flat og ørkenaktig. Skulle jeg dratt dit igjen vil jeg til den grønne øya, der det dyrkes kaffe o.l., men der er det ikke så mye hoteller.

Veldig hyggelige mennesker, men som ofte i varme land er tempoet lavt så det er mye venting. Det var også noe kriminalitet, og mange som henvender seg om man går ute når det er mørkt.

Selv ble vi fryktelig solbrente første dag, uten en gang å ha vært på stranden, så smør deg mye mye mer enn du tror er ansvarlig. Sola er sterkere enn noe annet sted jeg har vært. Så det meste av ferien ble tilbrakt i skygge og innendørs.

Anonymkode: 2ecf8...499

• Liker 1
Skrevet

Lite å gjøre. Skikkelig kjipt å reise så langt og bare være innestengt på et resort.

Anonymkode: c95a4...f4b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lite å gjøre. Skikkelig kjipt å reise så langt og bare være innestengt på et resort.

Det er jo i så fall ditt valg da.. Du må jo ikke bo på en resort...

• Nyttig 1
Skrevet
LeneXCII skrev (6 timer siden):

Det er jo i så fall ditt valg da.. Du må jo ikke bo på en resort...

Vel.. som jeg skriver over her er det ikke så veldig mye å gjøre der, annet enn å være ved hotellet. Øyene er små, og hvis dere skal på rundtur på den øya som er mest utbygd har man sett hele på ca tre timer, inkl kyst, inne i byer og de fattigste områdene. Så det er egentlig ikke så mye å gjøre utenfor hotellet. Anbefaler å dra til den grønneste øya eventuelt, eller øyhoppe mens du er der. 

Anonymkode: 2ecf8...499

• Liker 1
Skrevet

Takker for svar! 

Er mest interessert i fint vær og en solseng og da virker det som det duger.. 😎☀️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...