Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt eggløsningstester som har hatt god strek på seg, men ikke positivt i en måned. Mensen ( som jeg bare kan anta at det var) var utrolig sparsom med lys rosa og brunt blod. Langt ifra hva jeg egentlig har. Hcg testene sier negativ, men har smerter nederst i magen når jeg beveger meg. Fikk en super svak hcg test før mensen, men kan likegodt ha vært en skygge strek. 

Aldri opplevd å ha gått hele syklusen med strek på eggløsningstestene, noen som har peiling på hva det kommer av?

Anonymkode: 0b134...72c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har hatt eggløsningstester som har hatt god strek på seg, men ikke positivt i en måned. Mensen ( som jeg bare kan anta at det var) var utrolig sparsom med lys rosa og brunt blod. Langt ifra hva jeg egentlig har. Hcg testene sier negativ, men har smerter nederst i magen når jeg beveger meg. Fikk en super svak hcg test før mensen, men kan likegodt ha vært en skygge strek. 

Aldri opplevd å ha gått hele syklusen med strek på eggløsningstestene, noen som har peiling på hva det kommer av?

Anonymkode: 0b134...72c

Hei! Dersom du har hormonell ubalanse slik som pco/pcos så kan du få svak strek på eggeløsningstest gjennom hele syklusen din. Dersom du har hatt en svak positiv test før mensen så kan det hende at du har hatt kjemisk graviditet/abort. Det er veldig vanlig men man merker det ikke fordi det skjer i en veldig tidlig fase og ender i abort. Har skjedd med meg da jeg begynte å teste veldig tidlig, fikk en svak strek men fikk mensen noen dager senere. Følte ikke no mer enn at jeg blødde mørkere enn vanlig. Har hørt at eggløsningstester kan slå ut om man er gravid men når og hvor riktig det er, vet jeg dessverre ikke. 

Anbefaler kontroll hos gynelokogen om du føler deg veldig uvel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...