Ninaen Skrevet 3. desember 2024 #61 Del Skrevet 3. desember 2024 Zenhouse skrev (2 timer siden): Skjul innhold Fy søren de er tøffe! Og Ljøner mistet maska helt der- første gang jeg har sett et så stort smil der. Og det et par av dem lirte av seg på vei ned… da lo jeg høyt! Om fallskjerm-hopppingen. Spoiler Baldishol som takka Gud, helt fantastisk 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 3. desember 2024 #62 Del Skrevet 3. desember 2024 Ninaen skrev (2 timer siden): Skjul innhold Baldishol som takka Gud, helt fantastisk 😄 Bannet og lovpriste Herren, i en og samme setning omtrent 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 4. desember 2024 #63 Del Skrevet 4. desember 2024 Baldishol gjentok ett og samme hele tiden: å Gud, Gud a meg, å Gud…. 😅😅 Jeg lo så mye, for en flott fyr😍 Og Ljøner som sang på vei ned 😂😂😂 For en herlig gjeng de er, så tøffe og omtenksomme for hverandre, det varmer hjertet når man ser på. Fantastisk program.🥰 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå