Ninaen Skrevet 16 timer siden #41 Del Skrevet 16 timer siden Ctrl skrev (5 timer siden): Jeg liker nr 7 Ida Krokeide. Hun med det rosa håret. Er det noen jeg virkelig unner oppturer så er det henne. Er bare så synd at hun ikke gjennomførte hverken tårnhopp eller isbading. Tenk for en seier det hadde vært om hun klarte èn eller begge delene. Men fy fader så nær hun var og som hun kjempet mot seg selv. Så selv om hun ikke fikk det til så synes jeg hun kom bedre ut av det enn de som bare gikk rett opp og hoppet uten å tenke seg om. Nå er ikke Tropp 3 en konkurranse slik kjendisversjonen er, så ingen ryker selv om de ikke gjennomfører. I Tropp 3 handler det bare om å delta og prøve best mulig uten å trekke seg. Så sånn sett gjør det ingenting om Ida eller andre trekker seg på kanten etter å ha slåss mot seg selv først. Men klart, hun må få gjennomført ting framover hvis hun skal få føle maks seier. Synes forresten at Ida og makkeren Aleksander Martinsen (nr 22) er veldig fine sammen. De hadde blitt et flott par! Men Aleks har visst dame så det blir bare med mitt inntrykk. Ellers synes jeg makkerparet Ole Baldishol og Zena Williams er en fascinerende sammensetning. Snakk om motpoler som på pussig vis har klart å finne ut av det. Det hadde jeg aldri trodd. Tenkte at Ole kom til å gå Zena på nervene etterhvert. Jeg blir imponert om ingen trekker seg iløpet av helvetesdøgnet. Blir spennende å se Er kjempeimponert over de to (Ole og Zena). Hvordan de får til å kommunisere og reflektere og bekrefte hverandre, og så genuint og ærlig. Der kan vi alle lære mye. Tror også at alle de som er med i år er kjempemotivert for å være der og gjøre en endring, det påvirker nok også hvordan de takler å bli utfordra på «svakhetene» sine. Elsker den episoden i hinderløypa der Zena roper «det går jo ikke, men jeg skal ikke gi meg!» eller noe i den duren. Sier mye om mentaliteten hennes! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå